Powered by

Προς υλοποίηση σχέδιο για διαχωρισμό των ροών των επιβατών-Στόχος η αύξηση της ταχύτητας εξυπηρέτησης

Σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών έχει εξυπηρετηθεί στους ελέγχους ασφαλείας το 98,9% και 97,8% των επιβατών τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο αντίστοιχα, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, σημειώνοντας παράλληλα ότι στα σημεία διαβατηριακού ελέγχου στις αναχωρήσεις ανήλθαν για τους πολίτες της ΕΕ/ ΕΟΧ/ ΗΒ/ Ελβετίας στα 87,6% και 90,8%, για τους αντίστοιχους μήνες.

Σε ανακοίνωση του Υπουργείου σε σχέση με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για το θέμα, αναφέρεται παρακολουθούνται συστηματικά οι χρόνοι εξυπηρέτησης των επιβατών στα διάφορα σημεία ελέγχου στους αερολιμένες και εκφράζεται η δέσμευσή του για παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης στους αερολιμένες Λάρνακας και Πάφου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου οι αερολιμένες έχουν σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε οι χρόνοι αναμονής των επιβατών να βρίσκονται εντός των αποδεκτών πλαισίων που καθορίζονται από τα διεθνή πρότυπα της ΙΑΤΑ.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι ειδικότερα και σε ό,τι αφορά τον αερολιμένα Λάρνακας, κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο ποσοστό 98,9% και 97,8% των επιβατών, αντίστοιχα, έχει εξυπηρετηθεί στους ελέγχους ασφάλειας σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών, ενώ στα σημεία διαβατηριακού ελέγχου στις αναχωρήσεις ανήλθαν για τους πολίτες της ΕΕ/ ΕΟΧ/ ΗΒ/ Ελβετίας στα 87,6% και 90,8%, για τους αντίστοιχους μήνες.

Προστίθεται ότι το Υπουργείο σε συνεργασία με τη διαχειρίστρια εταιρεία Hermes Airports Ltd και την Αστυνομία Κύπρου, βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης σχεδίου για διαχωρισμό των ροών των επιβατών, με τρόπο ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα εξυπηρέτησης των επιβατών που προέρχονται κυρίως από χώρες ΕΕ/ ΕΟΧ, κατά τη διαδικασία διαβατηριακού ελέγχου στην άφιξη και αναχώρησή τους.

Σημειώνεται ότι παρά τις συνεχείς προκλήσεις που παρατηρούνται στη στελέχωση των διαφόρων σημείων ελέγχου και παραλαβής αποσκευών, και παρά την ραγδαία αύξηση στον αριθμό των διερχόμενων επιβατών από τους αερολιμένες, το Υπουργείο θεωρεί ότι «με τα μέτρα που λαμβάνονται, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς στα αεροδρόμια, θα καταστεί δυνατή η βελτίωση στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».

Δειτε Επισης

Με ποια κριτήρια επιλέγουν παροχέα κινητής τηλεφωνίας οι καταναλωτές στην Κύπρο-Το επίπεδο ικανοποίησης
Wizz Air: Αποκλειστική έκπτωση 15% για τους Κύπριους ταξιδιώτες
Η Emirates «φέρνει» το Oktoberfest στις πτήσεις και τα σαλόνια αναμονής της
Προς υλοποίηση σχέδιο για διαχωρισμό των ροών των επιβατών-Στόχος η αύξηση της ταχύτητας εξυπηρέτησης
Bean Bar: Μοναδικές specialty ποικιλίες καφέ με στάδια παραγωγής στη βάση των πιο ποιοτικών κριτηρίων
Ακυρώσεις πτήσεων από Λάρνακα προς Τελ Αβίβ-Επαναξιολογούν την κατάσταση οι αεροπορικές εταιρείες
Έτσι θα γίνει πιο ανθεκτική και ανταγωνιστική η οικονομία-Οι δεκάδες μεταρρυθμίσεις και επενδύσεις στο Σχέδιο Ανάκαμψης
Οι εννέα μεγάλες αναπτύξεις της Λευκωσίας και πόσο θα αυξήσουν θέσεις εργασίας και μετακινήσεις ανά δήμο
Στο μικροσκόπιο της Βουλής οι γενικές αυξήσεις 1,5% στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα
Κυβερνοεπιθέσεις: Κορυφαίοι CIO’s της Κύπρου ξεδιπλώνουν στρατηγικές άμυνας