Powered by

Προς υλοποίηση σχέδιο για διαχωρισμό των ροών των επιβατών-Στόχος η αύξηση της ταχύτητας εξυπηρέτησης

Σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών έχει εξυπηρετηθεί στους ελέγχους ασφαλείας το 98,9% και 97,8% των επιβατών τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο αντίστοιχα, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, σημειώνοντας παράλληλα ότι στα σημεία διαβατηριακού ελέγχου στις αναχωρήσεις ανήλθαν για τους πολίτες της ΕΕ/ ΕΟΧ/ ΗΒ/ Ελβετίας στα 87,6% και 90,8%, για τους αντίστοιχους μήνες.

Σε ανακοίνωση του Υπουργείου σε σχέση με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για το θέμα, αναφέρεται παρακολουθούνται συστηματικά οι χρόνοι εξυπηρέτησης των επιβατών στα διάφορα σημεία ελέγχου στους αερολιμένες και εκφράζεται η δέσμευσή του για παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης στους αερολιμένες Λάρνακας και Πάφου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου οι αερολιμένες έχουν σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε οι χρόνοι αναμονής των επιβατών να βρίσκονται εντός των αποδεκτών πλαισίων που καθορίζονται από τα διεθνή πρότυπα της ΙΑΤΑ.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι ειδικότερα και σε ό,τι αφορά τον αερολιμένα Λάρνακας, κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο ποσοστό 98,9% και 97,8% των επιβατών, αντίστοιχα, έχει εξυπηρετηθεί στους ελέγχους ασφάλειας σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών, ενώ στα σημεία διαβατηριακού ελέγχου στις αναχωρήσεις ανήλθαν για τους πολίτες της ΕΕ/ ΕΟΧ/ ΗΒ/ Ελβετίας στα 87,6% και 90,8%, για τους αντίστοιχους μήνες.

Προστίθεται ότι το Υπουργείο σε συνεργασία με τη διαχειρίστρια εταιρεία Hermes Airports Ltd και την Αστυνομία Κύπρου, βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης σχεδίου για διαχωρισμό των ροών των επιβατών, με τρόπο ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα εξυπηρέτησης των επιβατών που προέρχονται κυρίως από χώρες ΕΕ/ ΕΟΧ, κατά τη διαδικασία διαβατηριακού ελέγχου στην άφιξη και αναχώρησή τους.

Σημειώνεται ότι παρά τις συνεχείς προκλήσεις που παρατηρούνται στη στελέχωση των διαφόρων σημείων ελέγχου και παραλαβής αποσκευών, και παρά την ραγδαία αύξηση στον αριθμό των διερχόμενων επιβατών από τους αερολιμένες, το Υπουργείο θεωρεί ότι «με τα μέτρα που λαμβάνονται, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς στα αεροδρόμια, θα καταστεί δυνατή η βελτίωση στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».

Δειτε Επισης

H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία