O επαναπροσδιορισμός του εμπορίου ξεκινά από το E-Commerce Conference

Οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν πλέον μία από τις βασικότερες πρακτικές ενός καταναλωτή καθώς η χρήση της τεχνολογίας είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής του.

Το Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται για 16η χρονιά και αποτελεί θεσμό για το e-Commerce στην Κύπρο, καθώς παρουσιάζονται όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως επίσης και τα πιο αξιόλογα case studies από Κύπρο και εξωτερικό.

Ποιο είναι το μέλλον του e-Commerce, ποια προνόμια μπορεί να παρέχει σε μία επιχείρηση και πώς μπορεί να αποτελέσει μια εύκολη και ασφαλή διαδικασία αγορών για τον καταναλωτή;

Αυτά και άλλα κρίσιμα ερωτήματα πρόκειται να απαντηθούν κατά τη φετινή διοργάνωση που θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia. Η αίθουσα θα γεμίσει από κορυφαίους επαγγελματίες και πρωτοπόρους στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ οι οποίοι θα ενημερωθούν για τις καινοτομίες στο e-Commerce, καθώς και τις επωνυμίες εκείνες που βρήκαν τη συνταγή για επιτυχία.

Το Συνέδριο που φέτος εστιάζεται στο «Online Retail: Redefining eCommerce for Tomorrow» απευθύνεται σε φιλόδοξους επαγγελματίες οι οποίοι αναζητούν τεχνολογικές λύσεις που να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία στον καταναλωτή, ενδυναμώνοντας παράλληλα το brand της επιχείρησης και την αφοσίωση των πελατών.

Συγκεντρώνει τους πρωταγωνιστές στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του μάρκετινγκ, οι οποίοι παρέχουν πολύτιμες συμβουλές και λύσεις για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς.

Με την παρουσία τους, οι σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα αποκτήσουν τα εργαλεία και τη γνώση που χρειάζονται ώστε να είναι έτοιμοι για το μέλλον στο ψηφιακό εμπόριο καθώς και να «εξοπλιστούν» με τις πιο πρόσφατες αναλύσεις και τεχνολογικές λύσεις που θα επηρεάσουν τη μελλοντική τους δραστηριότητα.

Η συμμετοχή τους θα τους επιτρέψει επίσης να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την εμπειρία χρήστη (UX) και τη βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπών (CRO), για να κερδίσουν πελάτες και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Αποτελεί επίσης εξαιρετική ευκαιρία για διερεύνηση τρόπων που οδηγούν σε διεθνή επέκταση και δραστηριοποίηση.

Το συνέδριο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Θα μελετήσει την επιτυχία που προκύπτει μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας για ανάπτυξη δυνατοτήτων των επιχειρήσεων, του επαναπροσδιορισμού του λιανικού εμπορίου μέσω της βέλτιστης εμπειρίας του πελάτη της μεγιστοποίησης του brand και τη αφοσίωσης και εμπιστοσύνης των πελατών.

Εκπρόσωποι εταιρειών που διαπρέπουν στον τομέα, θα παρουσιάσουν τις στρατηγικές τους για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των εσόδων τους, ενώ, ομιλίες θα δώσουν απαντήσεις σχετικά και με το πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο και ποιες πρακτικές μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του.

Η επίδραση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, οι νέες δυνατότητες και εφαρμογές AI στην online αγορά και στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, τα δεδομένα προϊόντων (product data) και τα νέα γύρω από το Social Commerce αποτελούν, επίσης αναπόσπαστο μέρος των συζητήσεων.

Πώς μπορεί να επιτευχθεί η διεθνής δραστηριοποίηση μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική επέκτασης και ποιες είναι οι προκλήσεις (και οι λύσεις) σχετικά με την προστασία των δεδομένων των πελατών, την ανίχνευση απάτης και τις προηγμένες μεθόδους ασφαλείας σε ηλεκτρονικές συναλλαγές; Ξεχωριστές παρουσιάσεις και συζητήσεις θα προβούν σε σχετικές αναλύσεις και τοποθετήσεις.

Blockchain, ψηφιακά πορτοφόλια και άλλες καινοτομίες στον κόσμο των πληρωμών αποτελούν, τέλος, σημαντικό κομμάτι της ημερήσιας ατζέντας και Εμπορίου.

Ποιους αφορά

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων IT, στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

  • Χορηγοί: Anytime Insurance, ECOMMBX, G.A.P Vassilopoulos Group, IMR/University of Nicosia, Jinius by Bank of Cyprus, Payabl, Powersoft
  • Οργανωτής: ΙΜΗ
  • Υποστηρικτής: JCC Payments
  • Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN News, περιοδικό IN Business, OMEGA Channel, Reporter, SUPER FM

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

  • Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
  • Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
  • Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Φτάνει στο peak της χρονιάς η κίνηση στις υπεραγορές-Οι προσφορές «σώζουν» το αυξημένο κόστος
Σε εικονική λειτουργία με εικονικούς πελάτες το e-kalathi...Ο τρόπος λειτουργίας και εφαρμογής της πλατφόρμας
Μεγαλομέτοχος των Mall of Cyprus και Mall of Engomi με 77,8% η Pareto
Στον ξένο επενδυτή και με βούλα των μετόχων της Ermes η Superhome Center DIY-Αλλάζει χέρια η αλυσίδα
Τα νέα καταστήματα και υπηρεσίες στο Kings Avenue Mall-Μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών
Διαμαρτύρονται οι καταστηματάρχες στο εμπορικό κέντρο Λάρνακας...«Ήταν λάθος ο χρόνος κατά τον οποίον ξεκίνησαν τα έργα»
Σ. Ατανάσοφ: Το μεγάλο στοίχημα του νέου επικεφαλής της Coca Cola Τρία Έψιλον-Προανήγγειλε μεγαλύτερες επενδύσεις
Πιο ακριβό το χριστουγεννιάτικο τραπέζι φέτος λόγω του κρέατος και των λαχανικών-Το παρατηρητήριο των τιμών
Όμιλος KEAN: Έμπρακτη υποστήριξη της κοινωνίας με στήριξη άνω των 80,000 ευρώ το 2024
Όμιλος Πηλακούτα: Υποδέχθηκε την R 1300 GS Adventure, νέο μέλος της οικογένειας BMW Motorrad