Αντ. Πισσαρίδης: Ανακαινίσεις και ποιοτικές αναβαθμίσεις στο «Ρόδον»-Οι αλλαγές που έρχονται στο ξενοδοχείο
Μάριος Αδάμου 06:35 - 03 Σεπτεμβρίου 2024
Ανακαινίσεις και ποιοτικές αναβαθμίσεις του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η μονάδα, προγραμματίζει η διοίκηση του ξενοδοχείου «Ρόδον» στον Αγρό, με στόχο να παραμείνει στην αγορά, αλλά και για πιο αποδοτικό μάρκετινγκ.
Στους εν λόγω σχεδιασμούς αναφέρθηκε σε συνέντευξή του στη μηνιαία (σ.σ. Αυγούστου) ηλεκτρονική έκδοση του «Ξενοδόχου» ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Αναπτύξεων Αγρού «Η Πρόοδος» Δημόσια Λτδ, ιδιοκτήτριας εταιρείας του ξενοδοχείου, Αντώνης Πισσαρίδης.
Συγκεκριμένα, και ερωτηθείς για τα μελλοντικά σχέδια για το 2024 και πιο πέρα, ο κ. Πισσαρίδης τόνισε πως «για έναν επιχειρηματία-επενδυτή, τα πλάνα για επεκτάσεις, νέες επενδύσεις ή και αγορές δεν σταματούν ποτέ», σημειώνοντας ότι «για μένα είναι ένα είδος αδρεναλίνης που με τονώνει και με κρατά ζωντανό. Επομένως, δεν μπορώ να σταματήσω από το να επεκτείνομαι και να κάνω νέες σκέψεις».
Προς την κατεύθυνση αυτή, συνέχισε, «εντός του 2024 προγραμματίζουμε ανακαινίσεις και ποιοτικές αναβαθμίσεις του τουριστικού μας προϊόντος για να παραμείνουμε στην αγορά, αλλά και για να μπορέσουμε να είμαστε πιο αποδοτικοί στο μάρκετινγκ, το οποίο προγραμματίζουμε».
Σύμφωνα με τον κ. Πισσαρίδη, «θα λειτουργήσουμε ένα νέο κέντρο υγείας-ευεξίας, το οποίο είναι πολύ βασικό, ενώ θα δώσουμε ακόμη περισσότερη έμφαση στον συνεδριακό τουρισμό, όπου προγραμματίζουμε και εκεί κάποιες αλλαγές».
Επίσης, υπογράμμισε, «προγραμματίζουμε και κάποιες άλλες βελτιώσεις που να προκαλούν αισθητικά τον πελάτη, κάποιες διευκολύνσεις, κάποιες προσθήκες στα δωμάτια και οτιδήποτε που να θεωρείται ως βελτίωση και μία καλύτερη άνεση για τον πελάτη».
Οι επισκέπτες και τι ζητούν
Κληθείς να πει από πού προέρχονται οι περισσότεροι επισκέπτες του ξενοδοχείου, ο κ. Πισσαρίδης ανέφερε ότι «κατά κύριο λόγο οι επισκέπτες μας είναι από την κυπριακή αγορά. Μόνο ένα ποσοστό 20% με 25% προέρχεται από αγορές του εξωτερικού, το οποίο, εν πάση περιπτώσει, προσδοκούμε να το αυξήσουμε στο άμεσο μέλλον με στρατηγικές κινήσεις στο μάρκετινγκ».
Ερωτηθείς εάν έχει διαπιστώσει οποιεσδήποτε αλλαγές στην νοοτροπία των επισκεπτών του ξενοδοχείου και τι ζητάνε πλέον, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Αναπτύξεων Αγρού «Η Πρόοδος» Δημόσια Λτδ τόνισε πως «ο σημερινός επισκέπτης, όπως και όλοι οι παραθεριστές, έχει πλέον πολλαπλές εμπειρίες. Εξ ου και είναι πιο απαιτητικοί σε σχέση με το παρελθόν».
Όπως εξήγησε, «πλέον προτιμούν πλήρως ανακαινισμένους και ποιοτικά αναβαθμισμένους ξενοδοχειακούς χώρους, που ξεχωρίζουν για τις σύγχρονες ανέσεις που διαθέτουν», καθώς και «ξενοδοχεία που έχουν όνομα για υγιεινά καθαρούς χώρους, ποιοτικό φαγητό και άψογη εξυπηρέτηση».
«Και όλα αυτά τα θέλουν, σε ένα ευχάριστο, πολιτισμένο και φιλόξενο περιβάλλον, συνδυασμένο με το τοπίο, την τοποθεσία, το περιβάλλον και τον πολιτισμό. Είναι εδώ ακριβώς που εστιάζουμε εμείς όσον αφορά τις βελτιώσεις που προγραμματίζουμε να υλοποιήσουμε. Αυτά όλα είναι που έχουμε κατά νου και κάνουμε συνεχώς ποιοτικές αναβαθμίσεις», κατέληξε.