Στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων στην Κίνα η Κύπρος-Βραβεύτηκαν κουμανδαρία και χαλλούμι

Το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, μέσω του Εμπορικού Κέντρου της Κυπριακής Δημοκρατίας στο Πεκίνο, συμμετείχε με πληροφοριακό περίπτερο στην 3η Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων (3rd Global Geographical Indications Products Expo), η οποία πραγματοποιήθηκε στην πόλη Luzhou, στην Επαρχία Sichuan της Κίνας μεταξύ 19 και 22 Σεπτεμβρίου 2024.

Στον διαγωνισμό, που διενεργήθηκε με σκοπό την ανάδειξη των πιο εμβληματικών Γεωγραφικών Ενδείξεων της ΕΕ που παρουσιάστηκαν στην έκθεση, βραβεύτηκαν η Κουμανδαρία και το Χαλλούμι.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοινωση, το κυπριακό περίπτερο επισκέφθηκε μεγάλος αριθμός εμπορευόμενων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των αγροδιατροφικών προϊόντων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να δοκιμάσουν κυπριακά ποιοτικά προϊόντα που περιλαμβάνονται στο σύστημα των αναγνωρισμένων Γεωγραφικών Ενδείξεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), όπως κρασί, κουμανδαρία, ζιβανία και χαλλούμι.

Μεταξύ των επισκεπτών ήταν και αρκετοί επίσημοι, συμπεριλαμβανομένου του Δημάρχου της πόλης Luzhou. Τα κυπριακά προϊόντα παρουσιάστηκαν επίσης στο περίπτερο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στο πλαίσιο της προώθησης της Κύπρου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο Εμπορικός Σύμβουλος της Κύπρου στο Πεκίνο Πέτρος Πέτρου παραχώρησε σειρά συνεντεύξεων, ενώ συμμετείχε και σε δύο συνέδρια που διοργανωθήκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης, στο ένα εκ των οποίων ως ομιλητής.

Η έκθεση, η οποία διοργανώνεται ετησίως από το 2021, φιλοξένησε 900 εταιρείες από 20 χώρες και σε αυτή παρουσιάστηκαν 3.200 προϊόντα. Προσέλκυσε δε πάνω από 22.000 επισκέπτες.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα