Powered by

Γιώργος Τοφινής: Η επιτυχημένη πορεία του NissiBlu Beach Resort και τα σχέδια για περισσότερα ξενοδοχεία

Χρονιά-ρεκόρ για το NissiBlu Beach Resort στην Αγία Νάπα, το οποίο συμπλήρωσε πέντε χρόνια λειτουργίας, ήταν το 2023, ενώ το 2024 προδιαγράφεται εξίσου επιτυχημένο, γεγονός πως ενθαρρύνει την διοίκηση και διεύθυνση του ξενοδοχείου να κάνουν μεγαλεπήβολα σχέδια για το μέλλον.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε συνέντευξή του στο InBusinessNews ο CEO του NissiBlu Beach Resort, Γιώργος Τοφινής, «σίγουρα δεν επαναπαυόμαστε με τις επιτυχίες μας, αλλά αντιθέτως αυτές μας δίνουν ένα έναυσμα για περαιτέρω συνεχείς αναβαθμίσεις του προϊόντος, ως και επίσης για συνεχή αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών μας».

Αναφερόμενος, μάλιστα, στα μελλοντικά σχέδια για το ξενοδοχείο, ο κ. Τοφινής αποκαλύπτει πως ένας από τους απώτερους στόχους είναι το NissiBlu να παραμένει ανοικτό σε δωδεκάμηνη βάση, όπως επίσης να βρίσκεται στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των πελατών και πολύ ψηλά στις αξιολογήσεις τους.

Επιπρόσθετα, ο κ. Τοφινής προαναγγέλλει και την περαιτέρω επέκταση, σημειώνοντας πως «βλέπουμε διάφορες πιθανές επιλογές για αυτό, τόσο στην ευρύτερη περιοχή όσο και εκτός ελεύθερης περιοχής Αμμοχώστου».

Στη συνέντευξή του στο InBusinessNews ο κ. Τοφινής αναλύει τις προοπτικές για περαιτέρω ανάπτυξη της Αγίας Νάπας, καθώς και του κυπριακού τουρισμού ευρύτερα, καταθέτοντας συγκεκριμένες εισηγήσεις.

Επίσης, αναφέρεται στα συστατικά της επιτυχίας για μία οικογενειακή επιχείρηση, όπως επίσης και στην σημασία της διαδικασίας διαδοχής από γενιά σε γενιά.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΦΙΝΗΣ1

Η ενασχόληση με τον ξενοδοχειακό τομέα

Καταρχάς κ. Τοφινή θα θέλαμε να μας πείτε πόσα χρόνια ασχολείστε με τον ξενοδοχειακό τομέα και τι ήταν αυτό που σας οδήγησε να ασχοληθείτε με αυτόν.

Ασχολούμαι με τον ξενοδοχειακό τομέα από πολύ μικρή ηλικία λόγω του ότι οι γονείς μου είχαν ξενοδοχείο και άλλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Αγία Νάπα εδώ και πολλά χρόνια.

Έχω δουλέψει από μικρή ηλικία, από το 1985, σε διάφορες θέσεις σε ξενοδοχεία της Αγίας Νάπας. Δούλεψα για περίπου δύο χρόνια ως μάγειρας, δούλεψα επίσης σερβιτόρος για περίπου ένα χρόνο και υπάλληλος στο τμήμα υποδοχής.

Οι επαφές μου με τον κόσμο ήταν πολύ θετικές και αυτό με ενθάρρυνε να συνεχίσω. Ο πολύ καλός μισθός, 750.00 λίρες εκείνη την εποχή, ήταν ακόμα ένα πολύ καλό κίνητρο για μένα τότε. Το 1988 άρχισα στο μικρό μας οικογενειακό ξενοδοχείο το οποίο μόλις είχε αρχίσει την λειτουργία του.

Μέσω της ανάμιξης μου στις οικογενειακές επιχειρήσεις και της αγάπης μου για την Αγία Νάπα και όλα αυτά που αντιπροσωπεύει κατάλαβα πως αυτό ήταν που ήθελα να ακολουθήσω και επαγγελματικά στο μέλλον.

Για αυτό έκανα και τις ανάλογες σπουδές στην Αυστρία και όταν επανήλθα στην Κύπρο δραστηριοποιήθηκα ενεργά στην τουριστική βιομηχανία.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΦΙΝΗΣ2

Η επιτυχημένη πορεία του ξενοδοχείου

Το ξενοδοχείο σας βρίσκεται σε μία από τις πιο δημοφιλείς περιοχές που προσελκύουν μεγάλο αριθμό τουριστών. Πότε ξεκίνησε τη λειτουργία του και ποια η πορεία του μέχρι σήμερα;

Όντως οι περιοχές της ελεύθερης Αμμοχώστου και ειδικά η Αγία Νάπα θεωρείται από πολλούς και είναι η αιχμή του δόρατος όσον αφορά τον τουρισμό της Κύπρου. Βεβαίως υπάρχουν πολλοί λόγοι που δικαιωματικά συμβαίνει αυτό.

Πιο συγκεκριμένα η περιοχή Nissi Bay θεωρείται η πιο προνομιούχα περιοχή δίπλα από την καλύτερη και πιο βραβευμένη παραλία της Κύπρου, το Nissi Beach.

Το ξενοδοχείο NissiBlu Beach Resort ξεκίνησε την λειτουργία του τον Απρίλιο του 2019, λόγω και της προνομιούχας και μοναδικής τοποθεσίας του είχε μεγάλη επιτυχία από την πρώτη χρονιά. Η σχεδόν άμεση επιτυχία του ξενοδοχείου έδειξε πόσο η περιοχή είχε ανάγκη από ένα αναβαθμισμένο ξενοδοχείο πολυτελείας, όπως το NissiBlu.

Δυστυχώς την επόμενη χρονιά δηλαδή το 2020, ήρθε η πανδημία του κορονοιού. Εμείς δεν τα βάλαμε κάτω και κάναμε συνεχείς προσπάθειες για λειτουργία. Για να καταλάβετε ανοίξαμε και κλείσαμε τρεις φορές μέσα στο 2020. Αυτό το άνοιξε-κλείσε είχε και το ανάλογο οικονομικό κόστος, αλλά εμείς δεν αποθαρρυνθήκαμε.

Οι επόμενες δύο χρονιές ήταν επίσης δύσκολες λόγω των δύσκολων συνθηκών τής πανδημίας. Το 2021 λειτουργήσαμε με πολλούς περιορισμούς. Είχαμε όμως ένα ικανοποιητικό κύκλο εργασιών υπό τις περιστάσεις.

Το 2022 ήρθε και ο πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας δυο χώρες από τις οποίες η τουριστική Κύπρος και ειδικά η Αγία Νάπα είχε μεγάλα συμφέροντα με μεγάλους αριθμούς αφίξεων. Και ξαφνικά σχεδόν ξεχάσαμε την πανδημία.

Από τα μέσα του 2022 αρχίσαμε και δουλεύαμε καλύτερα, παρόλες τις αντίξοες συνθήκες. Αυτό δείχνει και την δύναμη και την ανθεκτικότητα του τουριστικού προορισμού της Αγίας Νάπας.

Το 2023 ήταν χρονιά ρεκόρ για το ΝissiBlu. Το 2024 είναι επίσης πολύ πετυχημένη χρονιά στα επίπεδά ρεκόρ του 2023. Οι δε πρώτες ενδείξεις για το 2025 είναι επίσης πολύ θετικές.

LOBBY AREA

Ποιας δυναμικότητας είναι το ξενοδοχείο και τι υπηρεσίες προσφέρει; Πόσα εστιατόρια διαθέτει;

Το NissiBlu έχει 290 δωμάτια, 580 κλίνες και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 800 άτομα συμπεριλαμβανομένων των επιπλέον κρεββατιών. Το ξενοδοχείο μας προσφέρει ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών.

Εκτός από άνετα δωμάτια και πολλά είδη σουίτων, διάφορα είδη εστιατόριων, πέντε στον αριθμό, και τρία μπαρ διαθέτει και το μοναδικό στην περιοχή Cigar Lounge Bar, το Habanos.

Επίσης, διαθέτει και πλήρες κέντρο ευεξίας με πολλαπλές αίθουσες και υπηρεσίες, συνεδριακούς χώρους, βραβευόμενο κομμωτήριό για άντρες και γυναίκες, shisha service shop και καταστήματα.

Στο ξενοδοχείο μπορεί κάποιος να απολαύσει από ένα απλό γεύμα όπως μια μεσογειακή σαλάτα ή ένα ραπ στο Brasserie, μια pizza στο pool bar, πλήρες μπουφέ με θεματικές βραδιές στο Mediterranean restaurant, επιλεγμένα Steaks και ένα πλήρες μενού a la carte στο Theros all day Dining restaurant, καθώς και sushi μέχρι ceviche και πάπια με μαύρη σοκολάτα και πορτοκάλι στο μοναδικό εστιατόριο Nikkei, ένα gourmet Peruvian senses Japanese fusion restaurant.

Το Nikkei, αυτό το καλοκαίρι ήταν το νούμερο ένα εστιατόριο στις επιλογές και στα σχόλια των πελατών στις πλατφόρμες αξιολόγησης εστιατορίων και στα κοινωνικά δίκτυα σε όλη την περιοχή.

Είμαστε περήφανοι για τις βραβεύσεις του ξενοδοχείου από πολλούς τουριστικούς οργανισμούς όπως η TUI , η Jet2Holidays και πλατφόρμες κρατήσεων όπως η Booking.com, η Expedia, αλλά και για την κατάταξη του ξενοδοχείου μας σε όλες τις πλατφόρμες αξιολόγησης και κοινωνικά δίκτυα όπως το Google, το TripAdvisor και το HolidayCheck.

Το ξενοδοχείο μας έχει τελική κατάταξη σε πέντε αστέρων ξενοδοχείο απο το Υφυπουργείο Τουρισμού και λειτουργεί με συμμόρφωση και επιτυχή πιστοποίηση σε όλα τα διεθνή πρότυπα ποιότητάς, τυποποίησης, πυρασφάλειας ως και ασφάλειας και υγείας.

DELUXE SEA VIEW TWO BALCONIES

Τα μελλοντικά σχέδια

Υπάρχει κάτι που μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας σε σχέση με τα μελλοντικά σχέδια σας για το ξενοδοχείο σας αλλά και για την εταιρεία γενικότερα;

Σίγουρα στο NissiBlu δεν επαναπαυόμαστε με τις επιτυχίες μας, αλλά αντιθέτως αυτές μας δίνουν ένα έναυσμα για περαιτέρω συνεχείς αναβαθμίσεις του προϊόντος, ως και επίσης συνεχής αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών στο ξενοδοχείο μας.

Η προσπάθεια υπήρξε συνεχής από τον δεύτερο χρόνο για αναβάθμιση των χώρων του ξενοδοχείου. Κάθε χρόνο την περίοδο που είμαστε κλειστοί επενδύουμε ένα σοβαρό ποσό για αναβαθμίσεις.

Ένας από τους απώτερους στόχους μας είναι το ξενοδοχείο να παραμένει ανοικτό σε δωδεκάμηνη βάση και ελπίζω σύντομα αυτό να γίνει εφικτό. Είναι και θέμα πτήσεων βέβαια.

Ένας άλλος εξίσου σημαντικός στόχος μας είναι πάντα το ξενοδοχείο να βρίσκεται στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των πελατών και πολύ ψηλά στις αξιολογήσεις τους.

Η ανάπτυξη της εταιρείας με περισσότερες ξενοδοχειακές μονάδες είναι στα μελλοντικά σχέδια μας και βλέπουμε διάφορες πιθανές επιλογές για αυτό, τόσο στην ευρύτερη περιοχή όσο και εκτός ελεύθερης περιοχής Αμμοχώστου.

NIKKEI RESTAURANT

Οι προοπτικές του τουρισμού

Πώς βλέπετε τον τουρισμό και τον ξενοδοχειακό τομέα στην Κύπρο; Ποιες οι προοπτικές τους και τι μπορεί να γίνει προκειμένου να εξελιχθούν ακόμη περισσότερο;

Θεωρώ ότι πάμε καλά τις τελευταίες χρονιές. Έχουν γίνει κάποια μεγάλα έργα στην περιοχή όπως η μαρίνα της Αγίας Νάπας, καθώς και άλλες μαρίνες στην ευρύτερη περιοχή Αμμόχωστου όπως επίσης και άλλα έργα εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.

Βλέπω πολύ θετικά όλες τις αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στον τουρισμό γενικότερα και στην ξενοδοχειακή βιομηχανία ειδικότερα, όπως επίσης σε όλους τους παρεμφερή κλάδους όπως τα εστιατόρια, οι καφετέριες, τα κέντρα αναψυχής στην περιοχή και σε επίπεδο προϊόντος αλλά και υπηρεσιών.

Μου αρέσει που βλέπω αυτές τις αναβαθμίσεις, αλλά συνάμα σκέφτομαι και όλα αυτά που πρέπει να γίνουν. Για όλα αυτά να είσαστε σίγουροι πως δεν μένουν απαρατήρητα από τους πελάτες μας.

Ο κάθε επισκέπτης που έρχεται στην Κύπρο αξίζει και πρέπει να έχει τον απόλυτο σεβασμό μας και δεν πρέπει εμείς να μπαίνουμε σε διαδικασίες κατηγοριοποίησης του σε «ποιοτικό» και «μη ποιοτικό». Οι πελάτες είναι εδώ και έχουμε υποχρέωση να τους εξυπηρετήσουμε όλους σωστά και να τους προσφέρουμε την σωστή φιλοξενία που ενδείκνειται.

Προσωπικά έχω κουραστεί να ακούω για «ποιοτικό» και «μη ποιοτικό» τουρισμό. Οι πιο «ποιοτικοί» τουρίστες θα έρθουν με την συνεχή αναβάθμιση του προϊόντος μας, οπόταν ας συγκεντρωθούμε σε αυτά που πρέπει να κάνουμε για να ελκύσουμε τον τουρισμό που θέλουμε.

Εξάλλου για κάποιους ο «ποιοτικός» τουρίστας είναι αυτός που ξοδεύει περισσότερα, ενώ για κάποιους άλλους είναι αυτός που θα επισκεφτεί όλα τα μουσεία και θα έρθει σε επαφή με πολλά άλλα σημεία της κουλτούρας του τόπου μας.

Ο τουριστικός τομέας είναι πολύ ανταγωνιστικός και έχουμε δει πολλές φορές περιοχές οι οποίες πήγαιναν πολύ καλά και από κάποιο σημείο και μετά να χάνουν την ανταγωνιστικότητά τους. Για αυτό δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε, αλλά και ούτε να σταματούμε τις προσπάθειες μας σαν τουριστικός προορισμός για συνεχή καλυτέρευση και εμπλουτισμό σε όλους τους τομείς.

Αυτό σημαίνει τον εμπλουτισμό και την συνεχή αναβάθμιση όλων των ξενοδοχειακών μονάδων και τουριστικών διαμερισμάτων της περιοχής αλλά και της γενικής εικόνας της περιοχής με ότι αυτό εξυπακούεται.

Για τον λόγο αυτό, οφείλουμε να δώσουμε προτεραιότητα σε κάθε τομέα που αφορά την ασφάλεια και την υγεία, καθώς και τη σωστή και με μέτρο εφαρμογή της αστυνόμευσης.

Η μηδενική ανοχή στην ηχορύπανση, η σαφής αναβάθμιση της αισθητικής εικόνας της περιοχής, αλλά και η προσφορά υψηλού επιπέδου εμπειριών στους επισκέπτες, είναι καίριας σημασίας.

Πρέπει να αναδείξουμε την τοπική κουλτούρα μέσω μοναδικών εργαστηρίων, ενώ οι επισκέπτες θα πρέπει να έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία και τον πολιτισμό μας μέσα από ενδιαφέροντα σημεία.

Παράλληλα, γαστρονομικές εμπειρίες και μοναδικές εμπειρίες ζωής θα συμβάλλουν στη δημιουργία αξέχαστων αναμνήσεων για τον κάθε επισκέπτη.

Πιστεύω πολύ στην ανάγκη για ποιοτική και συνεχή αναβάθμιση όλου του πακέτου και της όλης εμπειρίας των τουριστών στην περιοχή μας. Αυτό θα μας κρατήσει στην αιχμή του δόρατος και θα μας αναδείξει ακόμη περισσότερο σαν ένα ποιοτικό και εξαιρετικό τουριστικό προορισμό, παγκόσμιας κλάσης. Θα προσελκύσει ακόμα περισσότερους τουρίστες από όλες τις χώρες του κόσμου.

Αυτό βέβαια θα έχει και θετικό αντίκτυπο στις τιμές, στην ολική επικερδότητα του προορισμού. Όταν καταφέρουμε τα πιο πάνω θα έχουμε πετύχει ένα μεγάλο ποσοστό των στόχων μας.

PREMIUM SUITE MAIN

Πώς θα γίνει η Αγία Νάπα ελκυστικότερος τουριστικός προορισμός

Η περιοχή της Αγίας Νάπας προσελκύει κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες. Τι θα μπορούσε να γίνει για να καταστεί ακόμη πιο ελκυστικός τουριστικός προορισμός;

Εγώ πιστεύω πως το «Service-Service-Service» είναι το νέο «location-location-location» ως το νέο motto για την απόλυτη επιτυχία μιας ξενοδοχειακής μονάδας ή ενός τουριστικού προορισμού. Το ευτυχές είναι ότι στην Αγία Νάπα το location το έχουμε έτσι και αλλιώς αφού η περιοχή μας είναι τυχερή και ευλογημένη αφού έχει τις καλύτερες παραλίες. Για αυτό πρέπει να κάνουμε συνεχείς προσπάθειες για αναβάθμιση των υπηρεσιών.

Σίγουρα πολλά ακόμα μπορούν και πρέπει να γίνουν. Τα πιο κάτω είναι ορισμένα από αυτά τα πολύ συγκεκριμένα έργα που θα πρέπει να γίνουν σύντομα:

  • Καλύτερες στάσεις λεωφορείων, πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας και τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τις όλο και πιο ψηλές θερμοκρασίες κατά τους καλοκαιρινούς μήνες στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου.
  • Εμφύτευση μεγάλου αριθμού δέντρων, για δημιουργία μιας νέας, πιο πράσινης Αγίας Νάπας
  • Περισσότερη τεχνολογία σε όλα τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια και τα αξιοθέατα. Άρχισε ήδη μια προσπάθεια και αυτό είναι μια καλή αρχή, αλλά αυτή η προσπάθεια θα πρέπει να συνεχιστεί.
  • Συνεργασία με πανεπιστήμια στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό για γρήγορη εισαγωγή και χρήση νέων τεχνολογιών όπως το ΑΙ.
  • Περισσότερη πράσινη ενέργεια. Αν είναι δυνατό να κάνουμε την Αγία Νάπα ένα προορισμό με μηδενικούς ρύπους. Αυτό θα μας καταστήσει ένα τοπ προορισμό σε αρκετές αγορές οι οποίες είναι πολύ ευαίσθητες σε αυτόν τον τομέα όπως η Γερμανία, η Αυστρία, η Ελβετία αλλά και οι Σκανδιναβικές χώρες.
  • Συνεχής εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού για αναβάθμιση του επιπέδου υπηρεσιών σε όλους τους τομείς της τουριστικής βιομηχανίας. Στα αεροδρόμια, στα ταξί, στα λεωφορεία, στις κρουαζιέρες, στα μουσεία, στα αξιοθέατα, στα ξενοδοχεία και στα εστιατόρια. Να υπάρχει φιλικότητα, επαγγελματισμός, και ενθουσιασμός σ’αυτό που κάνουμε για ανάδειξη αυτού που όλοι γνωρίζουμε ως την αυθεντική Κυπριακή φιλοξενία.
  • Δημιουργία περισσότερων προγραμμάτων κουλτούρας τοπικής αλλά και διεθνούς. Σε μήνες που χρειάζεται με προσέλκυση και φιλοξενία διεθνώς αναγνωρισμένων καλλιτεχνών πχ μια εβδομάδα Τζαζ τον Νοέμβριο. Μπορούμε να φιλοξενήσουμε 10-15 καλλιτέχνες για ολοκληρωμένο πρόγραμμα τζαζ. Εδώ θα πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στον Δήμο Αγίας Νάπας για τις όλες προσπάθειες που γίνονται στο θεσμό του Μεσαιωνικού Φεστιβάλ Αγίας Νάπας, ένας θεσμός πολύ πετυχημένος σε όλους τους τομείς και ο οποίος μάλιστα αποδεδειγμένα προσελκύει και πάρα πολύ κόσμο.

Θα μπορούσα να πω πολλά για όλα αυτά τα οποία μπορούν να γίνουν στην Αγία Νάπα αλλά ας μείνουμε ως εδώ.

Εδώ κάνω και μια παρένθεση να επισημάνω την σημασία της συνεργασίας και συνταυτησης αποψεων απο όλους τους τομείς και τουριστικούς εταίρους του τουρισμού. Από τα τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία, μικρά και μεγάλα, τους διεθνείς τουριστικούς πράκτορες και οργανωτές ταξιδίων, το Υφυπουργείο Τουρισμού, τις τοπικές αρχές και όλους τους άλλους παράγοντες του τουρισμού

Οι απευθείας κρατήσεις στα ξενοδοχεία είναι όντως πιο επικερδείς αλλά πρέπει να κατανοήσουμε όλοι ότι σαν νησί χρειαζόμαστε και τους διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς οι οποίοι διαθέτουν τα αεροπλάνα τους και βάζουν τις πτήσεις με ότι οικονομικά ρίσκα, αυτό εξυπακούεται.

Και βέβαια με αυτό τον τρόπο μπορεί η Κύπρος να απολαμβάνει μεγάλους αριθμούς αφίξεων τουριστών ολόχρονα, και για αυτό τον λόγο οφείλουμε να έχουμε και τον ανάλογο σεβασμό προς αυτούς.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΦΙΝΗΣ2

Η συνταγή για επιτυχία μίας οικογενειακής επιχείρησης

Ποια είναι τα μυστικά επιτυχίας για να επιτύχει μία οικογενειακή επιχείρηση και πόσο σημαντική θεωρείτε την διαδικασία διαδοχής και την μεταφορά από γενιά σε γενιά;

Δυστυχώς δεν υπάρχουν μυστικά επιτυχίας. Στις οικογενειακές επιχειρήσεις μπορεί όλα να είναι τέλεια για αρκετά χρόνια και ξαφνικά αν δεν υπάρχει συνεννόηση να διαλυθούν όλα.

Οι στατιστικές λένε ότι η επιτυχία μετάβασης από την πρώτη γενιά μιας οικογενειακής επιχείρισης στην δεύτερη συνήθως είναι στο 70-80%, ενώ από την δεύτερη στην τρίτη είναι πολύ λιγότερο το ποσοστό επιτυχίας κάτω από 20%. Κλειδί της επιτυχίας είναι ο σεβασμός και η αλληλοκατανόηση από όλους τους εμπλεκόμενους.

Περαιτέρω προσωπικά πιστεύω σε τέσσερα πολύ σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία μιας οικογενειακής επιχείρισης:

  1. Σκληρή δουλειά και συνεχής καλυτέρευση του προϊόντος
  2. Συμπόρευση των πάντων προς τους κοινούς στόχους
  3. Πολύ καλή και συνεχής επικοινωνία με όλη τη διευθυντική ομάδα και τους ιδιόκτητες
  4. Επένδυση στο προσωπικό, στην ανάπτυξη του προσωπικού και στις σχέσεις με το προσωπικό για δημιουργία της θετικής εταιρικής κουλτούρας

Όσον αφορά το θέμα τής διαδικασίας διαδοχής και τη μεταφορά από γενιά σε γενιά σίγουρα μας απασχολεί πολύ και για αυτό έχουμε προβλέψει. Θεωρώ ότι αυτό θα γίνει πολύ ομαλά και με μεγάλη επιτυχία επειδή ήδη η νέα γενιά έχει μπει στην οικογενειακή επιχείριση με επιτυχία και ως γνήσιοι γόνοι της Αγίας Νάπας τους αρέσει ο τουρισμός και αυτό που κάνουν.

Το θέμα πλέον είναι η περισσότερη ανάπτυξη για να μπορέσει η εταιρεία να προχωρήσει πιο πέρα με την νέα γενιά και να δημιουργήσει πολύ περισσότερα από αυτά που έχουμε κάνει εμείς.

Επιβάλλεται να είναι συνυφασμένη η αύξηση των δραστηριοτήτων μιας εταιρείας με την εισδοχή της νέας γενιάς. Προσωπικά είμαι πολύ θετικός για το μέλλον και πιστεύω πολύ στην νέα γενιά.

Δειτε Επισης

Η συμφωνία Κύπρου και Ελλάδας για την ηλεκτρική διασύνδεση-Ρητή αναφορά για πρόθεση μετοχικής συμμετοχής της Κ.Δ.
I-STARS: Καίριος ο ρόλος του τουρισμού στην προώθηση της ειρήνης και της βιωσιμότητας
Οι 19 επιχειρηματίες που πριν από 64 χρόνια οραματίστηκαν και ίδρυσαν την ΟΕΒ-Η πορεία μέσα στον χρόνο
Τρέχουν και δεν φτάνουν για κατάργηση μηδενικού ΦΠΑ οι υπεραγορές-«Δεν γίνονται όλα με το πάτημα ενός κουμπιού»
Με πόσα εκατ. θα επιβαρυνθούν τα ταμεία του κράτους από τις αυξήσεις 1,5% σε μισθούς και συντάξεις στο δημόσιο
Hermes Airports: Δεσμευμένα στην προώθηση του τουρισμού τα αεροδρόμια της Κύπρου-Στόχος η συνεχής βελτίωση
Απογειώνεται με πολυδιάστατα οφέλη η αεροπορική συνδεσιμότητα της Κύπρου με την Κίνα-Η νέα συμφωνία
Γιατί δεν κατέθεσε μεσολαβητική πρόταση για τα ξενοδοχεία ο Παναγιώτου-«Ένα βήμα πίσω, για να γίνουν δύο μπροστά»
Orthodoxou Travel: Πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας με Journey Mentor-Τι προβλέπει η συμφωνία
Θάνος Μιχαηλίδης: Θεμέλιος λίθος για την ενδυνάμωσή του το rebranding του τουριστικού μας προϊόντος