Έρευνα αποκαλύπτει τις διαδικτυακές αγοραστικές συνήθειες του Κύπριου καταναλωτή

Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλάζει ραγδαία το τοπίο για τις εταιρείες και η εμπειρία του καταναλωτή βρίσκεται στο επίκεντρο. Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, δεν αρκεί απλώς η παρουσία στο διαδίκτυο. Ο τρόπος με τον οποίο ο καταναλωτής χειρίζεται και αντιλαμβάνεται το ηλεκτρονικό εμπόριο καθορίζει την επιτυχία κάθε επιχείρησης.

Μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα για τον Κύπριο καταναλωτή και την σχέση του με το ηλεκτρονικό εμπόριο επιφυλάσσει το προσεχές 16ο Συνέδριο Ε-Commerce.

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia με θεματική «Online Retail: Redefining eCommerce for Tomorrow» και αναμένεται να συγκεντρώσει τους πρωταγωνιστές στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του μάρκετινγκ, οι οποίοι παρέχουν πολύτιμες συμβουλές και λύσεις για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς.

Η πρωτοποριακή έρευνα θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στα χρονικά της διοργάνωσης και φέρει τον εξής τίτλο: «Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Συμπεριφορά του Κύπριου Καταναλωτή: Πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο και ποιες πρακτικές μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του».

Η έρευνα θα διεξαχθεί και θα παρουσιαστεί από την IMR και τη Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας, Χριστίνα Κοκκάλου.

Η έρευνα θα εξετάσει τις διαδικτυακές αγοραστικές συνήθειες και προτιμήσεις των Κυπρίων καταναλωτών, προσφέροντας στις τοπικές επιχειρήσεις ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μέσα από την αξιοποίηση αυτών των ευρημάτων, οι εταιρείες θα μπορέσουν, συγκεκριμένα, να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο, να αναβαθμίσουν την εμπειρία χρήστη και να προσαρμόσουν τις δράσεις τους, ώστε να ανταποκρίνονται επιτυχώς στις μελλοντικές ανάγκες των καταναλωτών.

Η σημαντική αυτή μελέτη αναμένεται να μεταμορφώσει το ψηφιακό τοπίο των κυπριακών επιχειρήσεων, εξοπλίζοντάς τις με την απαραίτητη γνώση για να ευημερήσουν στο διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις θα ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά και την ικανοποίηση των πελατών τους, ενώ παράλληλα θα βελτιώσουν τις πωλήσεις τους και τη συνολική τους απόδοση στο διαδίκτυο.

Το Συνέδριο

Το συνέδριο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Θα μελετήσει την επιτυχία που προκύπτει μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας για ανάπτυξη δυνατοτήτων των επιχειρήσεων, του επαναπροσδιορισμού του λιανικού εμπορίου μέσω της βέλτιστης εμπειρίας του πελάτη της μεγιστοποίησης του brand και τη αφοσίωσης και εμπιστοσύνης των πελατών.

Εκπρόσωποι εταιρειών που διαπρέπουν στον τομέα, θα παρουσιάσουν τις στρατηγικές τους για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των εσόδων τους, ενώ, ομιλίες θα δώσουν απαντήσεις σχετικά και με το πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο και ποιες πρακτικές μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του.

Η επίδραση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, οι νέες δυνατότητες και εφαρμογές AI στην online αγορά και στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, τα δεδομένα προϊόντων (product data) και τα νέα γύρω από το Social Commerce αποτελούν, επίσης αναπόσπαστο μέρος των συζητήσεων.

Πώς μπορεί να επιτευχθεί η διεθνής δραστηριοποίηση μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική επέκτασης και ποιες είναι οι προκλήσεις (και οι λύσεις) σχετικά με την προστασία των δεδομένων των πελατών, την ανίχνευση απάτης και τις προηγμένες μεθόδους ασφαλείας σε ηλεκτρονικές συναλλαγές; Ξεχωριστές παρουσιάσεις και συζητήσεις θα προβούν σε σχετικές αναλύσεις και τοποθετήσεις.

Blockchain, ψηφιακά πορτοφόλια και άλλες καινοτομίες στον κόσμο των πληρωμών αποτελούν, τέλος, σημαντικό κομμάτι της ημερήσιας ατζέντας και Εμπορίου.

Ποιους αφορά

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων IT, στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

Πληροφορίες

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Χορηγοί: Anytime Insurance, ECOMMBX, G.A.P Vassilopoulos Group, IMR/ University of Nicosia, Jinius by Bank of Cyprus, Payabl, Powersoft

Οργανωτής: ΙΜΗ

Υποστηρικτής: JCC Payments

Στρατηγικός Συνεργάτης: Cyta Business

Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN News, περιοδικό IN Business, OMEGA Channel, Reporter, SUPER FM

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Junior Achievement Κύπρου: Φοιτητική επιχειρηματικότητα-Έναρξη αιτήσεων για τα προγράμματα
DP World Limassol: Ολοήμερη, διαδραστική εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας
H Energame και το CIM-Cyprus Business School απονέμουν πλήρεις υποτροφίες σε μελλοντικούς ηγέτες
Σπουδαία συμπεράσματα και χρήσιμη καθοδήγηση για ορθή επικοινωνία ευρωπαϊκών έργων
Έγινε 64 χρονών η ΟΕΒ-«Συνεχίζουμε δυναμικά, υπεύθυνα και αισιόδοξα»
ΙδΕΚ: Ανοίγει τις πύλες του και υπόσχεται μια αξέχαστη εμπειρία το European Researcher’s Night
Έρευνα αποκαλύπτει τις διαδικτυακές αγοραστικές συνήθειες του Κύπριου καταναλωτή
Inspire 2024: Καινοτομία, δημιουργικότητα και αμέτρητες δυνατότητες στο ειδικά διαμορφωμένο για μαθητές «The Gen A Stage»
American Medical Center: Επέκταση εγκαταστάσεων στη Λευκωσία, υπό ανέγερση το AMC Limassol
Σάββας Λιασής: Η Πολυκλινική Υγεία και τα πλάνα της ECM Partners για περισσότερες επενδύσεις στον τομέα