Πώς το ΑΙ αναβαθμίζει συνολικά το CRM και οι λύσεις που προσφέρει η Softone

Τα συστήματα CRM έχουν μεταμορφωθεί με τη δύναμη του ΑΙ, παρέχοντας στις επιχειρήσεις, όπως και τις επιχειρήσεις έναν πιο έξυπνο τρόπο διαχείρισης των εμπειριών των πελατών και προώθησης της αφοσίωσής τους σε όλα τα στάδια.

Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στο CRM θα έχει ως αποτέλεσμα οφέλη για την επιχείρηση στο σύνολό της, καθώς και για τους ίδιους τους πελάτες.

Ακολουθούν μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους τόσο οι πελάτες όσο και οι επιχειρήσεις επωφελούνται από λύσεις όπως αυτές που προσφέρει η SOFTONE.

Εξατομικευμένες Εμπειρίες για Καλύτερη Αφοσίωση

Αναφορά και προγνωστική ανάλυση: Η τεχνολογία AI χρησιμοποιείται για τη συλλογή καλύτερων δεδομένων και την εξαγωγή πιο εμπεριστατωμένων πληροφοριών σχετικά με τις αντιδράσεις των πελατών, τα προβλήματα απόδοσης και άλλα ζητήματα που μπορεί να επηρεάσουν την εμπειρία τους.

Από εκεί και πέρα, πολλές λύσεις AI analytics μπορούν να προσφέρουν συστάσεις βασισμένες στο ΑΙ για τον αποτελεσματικότερο τρόπο αντιμετώπισης αυτών των ελλείψεων.

Επικοινωνία και Συνεχής Δέσμευση

Προσαρμοσμένη δημιουργία περιεχομένου: Τα εργαλεία Generative AI θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία δυναμικού περιεχομένου ιστοσελίδων και διαφημίσεων, εξατομικευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλων τύπων προσέγγισης που εστιάζουν στα πάντα, από την παγκόσμια περιοχή ενός πελάτη μέχρι το ιστορικό των προηγούμενων αγορών του και τις κριτικές που έχει αφήσει σε sites τρίτων.

Όταν το περιεχόμενο δημιουργείται ειδικά για τα άτομα, είναι πιο πιθανό να αισθάνονται συνδεδεμένοι και πιστοί στο brand που δημιουργεί αυτό το περιεχόμενο.

Κατανόηση και Αντιμετώπιση των Συναισθημάτων των Πελατών

Αυτοματοποίηση ροής εργασιών: Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να δημιουργήσει πολύπλοκους, λειτουργικούς αυτοματισμούς ροής εργασιών, ώστε οι πελάτες να λαμβάνουν τακτικές εξατομικευμένες επικοινωνίες που τους κρατούν δεσμευμένους και ικανοποιημένους με την υπηρεσία που λαμβάνουν.

Upselling και Cross-selling με Ακρίβεια

Ανάλυση συναισθήματος: Η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να σαρώσει γρήγορα όλες τις πηγές δεδομένων για να εντοπίσει τα γενικά συναισθήματα και τα συναισθήματα των μεμονωμένων πελατών στη βάση δεδομένων σας.

Από εκεί και πέρα, μπορεί να κάνει συστάσεις για τυχόν μεγαλύτερες αλλαγές που πρέπει να γίνουν ή για τον τρόπο καλύτερης προσέγγισης με βάση τις απογοητεύσεις ενός συγκεκριμένου πελάτη.

Εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων: Με τα δεδομένα που έχετε συλλέξει και τα οποία έχουν εντοπιστεί με την πάροδο του χρόνου, τα AI CRM έχουν αρκετή γνώση των μεμονωμένων πελατών για να κάνουν εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων.

Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει upselling και cross-selling με βάση τις πρόσφατες αγορές ή δραστηριότητες. Η πιθανότητα σύναψης τέτοιου είδους συμφωνιών εξαρτάται από τη συνάφεια και την επικαιρότητα των συστάσεων, δύο τομείς στους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη υπερέχει.

Δειτε Επισης

Πώς επιτυγχάνεται η ασφάλεια των δεδομένων με τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Τεχνητή νοημοσύνη: Πώς θα αλλάξει και την οδήγηση (vid)
Ανοίγει το πρώτο Quantum Data Center της IBM στην Ευρώπη-Σε λειτουργία στο Ehningen της Γερμανίας
Στην Ιταλία η Εθνική Ομάδα Κυβερνοασφάλειας της Κύπρου
Πράσινο Υπουργικού για αγορά 100.000 ηλεκτρονικών ταυτοτήτων-Θα διατεθούν δωρεάν οι 30.000
Google: Με απόφαση δικαστηρίου ανοίγει το app store της στον ανταγωνισμό
Ενισχύουν τις σχέσεις τους στους τομείς της επιστήμης και της τεχνολογίας Κύπρος και Ιαπωνία-Μνημόνιο συνεργασίας
Ανοίγει η πόρτα του ΧΑ για νέες εισαγωγές εταιρειών πληροφορικής-Το «ράλι» εσόδων του εξαμήνου
Ιστορικές διακρίσεις για την Κύπρο στις Διεθνείς Ολυμπιάδες Πληροφορικής 2024
Google: Γιατί επενδύει ένα δις δολάρια στην Ταϊλάνδη