Η Andreotti λανσάρει την καμπάνια «Back Home» με ειδικές προσφορές σε έπιπλα για το φθινόπωρο

Η Andreotti με περισσότερα από 60 χρόνια παρουσίας στο νησί, συνεχίζει να πρωτοπορεί στον τομέα των επίπλων, έχοντας πάντα την άμεση εξυπηρέτηση και άνεση του πελάτη, ψηλά στις προτεραιότητές της.

Με αφορμή την επιστροφή στο σπίτι μετά από ένα καλοκαίρι γεμάτο διασκέδαση και χαλάρωση, αλλά και έχοντας υπόψιν την προσαρμογή στις νέες καταναλωτικές ανάγκες, η Andreotti πρωτοπορεί ξανά, προσφέροντας στο κοινό μια μοναδική ευκαιρία να ανανεώσει τον χώρο του με εκλεκτά έπιπλα σε προνομιακές τιμές, μέσα από την καμπάνια "Back Home".

Η καμπάνια "Back Home" περιλαμβάνει μια προσεκτικά επιλεγμένη συλλογή επίπλων, όπως κρεβάτια, καναπέδες, coffee tables, καρέκλες και πολλά άλλα, που καλύπτουν τις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών πελατών. Όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα σε ειδικές τιμές για περιορισμένο χρονικό διάστημα, προσφέροντας στον καταναλωτή την ευκαιρία να διακοσμήσει το σπίτι του με στυλ και άνεση, ειδικά μετά από μία παρατεταμένη καλοκαιρινή περίοδο.

Για να διευκολύνει την άμεση επικοινωνία με το κοινό και την εύκολη περιήγηση, η Andreotti έχει δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην ιστοσελίδα της, όπου οι επισκέπτες μπορούν να δουν και να επιλέξουν τα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τα γούστα τους, κάνοντας τις αγορές τους γρήγορα και απλά.

Η καμπάνια "Back Home" από την Andreotti, προσφέρει την ευκαιρία στο καταναλωτικό κοινό να βρει το “κομμάτι" που λείπει από το σπίτι, το έπιπλο που θα κάνει το χώρο να ξεχωρίζει, αντανακλώντας την ποιότητα και την καινοτομία που η Andreotti προσφέρει εδώ και δεκαετίες.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε απλά να επισκεφτείτε το κατάστημα της Andreotti στην Λεμεσό ή στο: https://shop.andreotti-furniture.com/product-category/back-home-sales

Με την Andreotti, δημιουργείτε τον χώρο που αγαπάτε!

Δειτε Επισης

Παρουσιάστηκαν σε Βρετανούς επενδυτές οι ευκαιρίες που προσφέρει η Κύπρος-Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες
Έπεσαν οι υπογραφές με το Υπερταμείο της Ελλάδας για το λιμάνι και την μαρίνα Λάρνακας-Τι προβλέπει η συμφωνία
Τα πεζούνια... βαποράκια, οι «Εσκομπάρ» των Forex και οι «ανακαλύψεις» Φαίδωνα για την Λατινική Αμερική
Το σχέδιο δράσης της Κυβέρνησης για ώθηση στις εξαγορές και συγχωνεύσεις ΜμΕ-Πλάνο τριετίας σε τρεις άξονες
Στέλιος Γαβριήλ: Συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας των κατασκευών με συνεργασία επαγγελματιών και φορέων
Νίκος Χριστοδουλίδης: Αιτήματα από ομάδες άλλων χωρών για αξιοποίηση του «Σπύρος Κυπριανού» επί πληρωμή
Τρίποντο από ΕΚΟ Κύπρου...Main Event Sponsor και στην κορυφαία βαθμίδα των χορηγών του FIBA EuroBasket 2025
Πιο απαραίτητη από ποτέ η υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών και σύγχρονων υποδομών στις επιχειρήσεις
KULT boutiques: Παρουσίασαν τη συλλογή «ZEGNA L'Oasi di Lino SS25» στο ξενοδοχείο Anassa
Lidl Κύπρου-Ερυθρός Σταυρός: Αλυσίδα προσφοράς προς όλους για ένα καλύτερο αύριο