Η Andreotti λανσάρει την καμπάνια «Back Home» με ειδικές προσφορές σε έπιπλα για το φθινόπωρο

Η Andreotti με περισσότερα από 60 χρόνια παρουσίας στο νησί, συνεχίζει να πρωτοπορεί στον τομέα των επίπλων, έχοντας πάντα την άμεση εξυπηρέτηση και άνεση του πελάτη, ψηλά στις προτεραιότητές της.

Με αφορμή την επιστροφή στο σπίτι μετά από ένα καλοκαίρι γεμάτο διασκέδαση και χαλάρωση, αλλά και έχοντας υπόψιν την προσαρμογή στις νέες καταναλωτικές ανάγκες, η Andreotti πρωτοπορεί ξανά, προσφέροντας στο κοινό μια μοναδική ευκαιρία να ανανεώσει τον χώρο του με εκλεκτά έπιπλα σε προνομιακές τιμές, μέσα από την καμπάνια "Back Home".

Η καμπάνια "Back Home" περιλαμβάνει μια προσεκτικά επιλεγμένη συλλογή επίπλων, όπως κρεβάτια, καναπέδες, coffee tables, καρέκλες και πολλά άλλα, που καλύπτουν τις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών πελατών. Όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα σε ειδικές τιμές για περιορισμένο χρονικό διάστημα, προσφέροντας στον καταναλωτή την ευκαιρία να διακοσμήσει το σπίτι του με στυλ και άνεση, ειδικά μετά από μία παρατεταμένη καλοκαιρινή περίοδο.

Για να διευκολύνει την άμεση επικοινωνία με το κοινό και την εύκολη περιήγηση, η Andreotti έχει δημιουργήσει μια νέα κατηγορία στην ιστοσελίδα της, όπου οι επισκέπτες μπορούν να δουν και να επιλέξουν τα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τα γούστα τους, κάνοντας τις αγορές τους γρήγορα και απλά.

Η καμπάνια "Back Home" από την Andreotti, προσφέρει την ευκαιρία στο καταναλωτικό κοινό να βρει το “κομμάτι" που λείπει από το σπίτι, το έπιπλο που θα κάνει το χώρο να ξεχωρίζει, αντανακλώντας την ποιότητα και την καινοτομία που η Andreotti προσφέρει εδώ και δεκαετίες.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε απλά να επισκεφτείτε το κατάστημα της Andreotti στην Λεμεσό ή στο: https://shop.andreotti-furniture.com/product-category/back-home-sales

Με την Andreotti, δημιουργείτε τον χώρο που αγαπάτε!

Δειτε Επισης

Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ
Kiabi: Σε διαδικασία προσλήψεων για το κατάστημα στο Mall of Cyprus-Πότε αναμένεται το grand opening
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τετράμηνο
Οι τρεις νέες αφίξεις στο Metropolis Mall και το πρώτο κατάστημα Vero Moda στην Κύπρο
Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000