Powered by

Νέες στρατηγικές ‘revenue management’ & ‘digital marketing’ στα ξενοδοχεία

Ο κ. Μηνάς Λιαπάκης, συνιδρυτής της RevitUp Ltd, ενός κορυφαίου παρόχου λύσεων revenue management και digital marketing προσαρμοσμένων αποκλειστικά στη βιομηχανία της φιλοξενίας, μας μιλάει για το 4ο Revenue Masterclass, το οποίο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά θα διεξαχθεί στην Κύπρο, αυτή τη φορά στην Πάφο.

Πρόκειται για μια σημαντική εκδήλωση για επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου, με στόχο την αναδιαμόρφωση των στρατηγικών revenue management και digital marketing για τα ξενοδοχεία. (Για εγγραφή και πληροφορίες, πατήστε εδώ)

Αγαπητέ κ. Μηνά Λιαπάκη, το Revenue Masterclass γίνεται θεσμός. Πείτε μας λίγα λόγια.

Το Revenue Masterclass έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός, αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευσή μας για συνεχή εκπαίδευση των πελατών, συνεργατών και της αγοράς. Το 4ο Revenue Masterclass στην Κύπρο επικεντρώνεται στη συνεργασία με τα τοπικά ξενοδοχεία, αναδεικνύοντας το δίκτυο των συνεργατών μας, τις μεθόδους, τα συστήματα και υπηρεσίες μας. Μέχρι σήμερα, τα Revenue Masterclass έχουν καθιερωθεί ως κορυφαίες εκδηλώσεις μάθησης, προσφέροντας γνώσεις και σύγχρονες στρατηγικές πωλήσεων και διαχείρισης εσόδων στον κλάδο της φιλοξενίας σε Κύπρο και Ελλάδα

Επιλέξατε αυτή τη φορά τη Πάφο. Γιατί;
Η επιλογή της Πάφου ως προορισμό δεν ήταν τυχαία. Οι συντονισμένες ενέργειες των τοπικών φορέων και επιχειρηματιών της πόλης έχουν δημιουργήσει τις βάσεις για να αναδειχθεί η Πάφος ως πρωταγωνιστής στην τουριστική σκηνή. Η Πάφος βιώνει μια ουσιαστική μεταμόρφωση σε όλα τα επίπεδα, από τις υποδομές και την εκπαίδευση μέχρι τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος, με σαφή στόχο να εξελιχθεί σε έναν ολόχρονο τουριστικό προορισμό. Το γεγονός ότι η Πάφος επιλέχθηκε ως η Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα 'Έξυπνου Τουρισμού’ το 2023 είναι ενδεικτικό της προόδου που έχει σημειωθεί. Στη RevitUp πιστεύουμε στις προοπτικές της Πάφου και ήδη συνεργαζόμαστε με έναν μεγάλο ξενοδοχειακό όμιλο της περιοχής. Θέλουμε να αποτελέσουμε ενεργό μέρος αυτής της ανάπτυξης, συμβάλλοντας στην περαιτέρω εδραίωση της Πάφου ως κορυφαίου προορισμού.

Ποιες είναι οι θεματικές ενότητες που θα συζητηθούν στο 4ο Revenue Masterclass;
Η πρωινή συνεδρία επικεντρώνεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, παρουσιάζοντας πώς το AI μεταμορφώνει τη φιλοξενία. Οι θεματικές περιλαμβάνουν την ενίσχυση της φιλοξενίας με καινοτόμα εργαλεία AI, τη βελτιστοποίηση του μίγματος πωλήσεων μέσω Performance Marketing και τον συνδυασμό τεχνολογίας με τη σύγχρονη φιλοξενία. Στη συνέχεια, η συνεδρία για την "Κουλτούρα Τιμών" εστιάζει στη στρατηγική διαχείρισης εσόδων, με θεματικές όπως η προσαρμοστική διαχείριση εσόδων, η εξισορρόπηση των online και offline τιμών, η αξιοποίηση της τεχνολογίας για την καλλιέργεια κουλτούρας τιμών, και πρακτικές στρατηγικές για βελτιστοποίηση της κερδοφορίας.

Τι μας φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ;
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) φέρνει σημαντικές αλλαγές στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και ενισχύοντας την εμπειρία των πελατών. Με τη χρήση AI, τα ξενοδοχεία μπορούν να δημιουργούν αυτόματα υλικό (βίντεο – φωτογραφίες – κείμενα) για σκοπούς μάρκετινγκ, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους, ενώ παράλληλα τα δεδομένα που επεξεργάζεται το AI υποστηρίζουν στρατηγικές αποφάσεις. Εφαρμογές όπως τα chatbots παρέχουν άμεση εξυπηρέτηση, ενώ οι φωνητικοί βοηθοί απλοποιούν τις διαδικασίες check-in/out. Επίσης, το AI επιτρέπει την ανάλυση των σχολίων των πελατών και προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις, συμβάλλοντας στην αύξηση της ικανοποίησής τους και την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας. Αυτά είναι ορισμένα παραδείγματα, η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας δείχνει ότι οι δυνατότητες του AI θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται ραγδαία.

Ποιος ο ρόλος των δεδομένων στο σύγχρονο Revenue Management;
Η κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση θα πρέπει να “μάθει” να διαχειρίζεται τα δεδομένα με τέτοιο τρόπο ώστε να προσαρμόζεται δυναμικά και ταυτόχρονα στη ζήτηση σε όλα τα στάδια της απευθείας (και όχι μόνο) πώλησης: στη διαθεσιμότητα, στην δυναμική τιμολόγηση και τελικά στην πιο κερδοφόρα κράτηση-πώληση του δωματίου-προϊόντος. Η ανάλυση δεδομένων αποτελεί κρίσιμο εργαλείο για την προβλεπτική ανάπτυξη και τη βελτιστοποίηση των εσόδων. Για παράδειγμα μέσω της παρακολούθησης ιστορικών δεδομένων και τάσεων, τα ξενοδοχεία μπορούν να προβλέπουν τη ζήτηση με ακρίβεια, προσαρμόζοντας τις τιμές και τις καμπάνιες τους σε πραγματικό χρόνο, ώστε να εκμεταλλεύονται τις περιόδους υψηλής ζήτησης και να αποφεύγουν απώλειες σε χαμηλές περιόδους. Η εξατομικευμένη στρατηγική για κάθε ξενοδοχείο βασίζεται στην κατηγοριοποίηση πελατών και τις προτιμήσεις τους, ενώ η ανάλυση ανταγωνισμού βοηθά στη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας. Επιπλέον, η ανάλυση των καναλιών πωλήσεων και των διαφημιστικών ενεργειών επιτρέπει την καλύτερη κατανομή των πόρων και την ενίσχυση των πιο αποδοτικών στρατηγικών, αυξάνοντας τα έσοδα και την κερδοφορία.

Υπάρχει συνταγή επιτυχίας για μια ισχυρή κουλτούρα τιμών;
Η επιτυχία μιας ισχυρής κουλτούρας τιμών βασίζεται στη συνοχή και τη στρατηγική πωλήσεων του κάθε ξενοδοχείου. Οι τιμές πρέπει να είναι ενιαίες τόσο για τις online όσο και για τις offline πωλήσεις, ώστε να αποφεύγονται μεγάλες αποκλίσεις που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την κερδοφορία και τη φήμη του ξενοδοχείου. Δεν γίνεται για παράδειγμα να δίνει το ξενοδοχείο 80 ευρώ τιμή στον Tour Operator και Online να το πουλάει 350 ευρώ το ίδιο δωμάτιο. Είναι σημαντικό οι τιμές να έχουν συνέπεια μεταξύ των συνεργατών, όπως οι Tour Operators, Travel Agents και B2B συνεργάτες. Το ξενοδοχείο οφείλει να γνωρίζει ποιος είναι ο κάθε συνεργάτης του και τι κάνει. Κάθε συνεργάτης χρειάζεται διαφορετική τιμολογιακή προσέγγιση, προσαρμοσμένη στα δικά του χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της αγοράς του. Είναι λάθος για παράδειγμα να δοθεί ίδια τιμή στον Tour Operator και τον B2B συνεργάτη. Η σωστή κατανόηση των συνεργασιών και η τακτική αναπροσαρμογή των τιμών, σε συνδυασμό με τη συνεχή επικοινωνία με τους συνεργάτες, είναι απαραίτητα στοιχεία για μια επιτυχημένη στρατηγική πωλήσεων. Κάθε κανάλι πώλησης έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και αδυναμίες, και η προσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής βοηθά στην αξιοποίηση του μέγιστου δυναμικού κάθε καναλιού

Πώς σκοπεύει το Revenue Masterclass να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα ξενοδοχεία;
Το Revenue Masterclass σκοπεύει να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις των ξενοδοχείων, προσφέροντας πρακτική γνώση και καθοδήγηση σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Οι κύριες προκλήσεις περιλαμβάνουν την ταχύτατη ψηφιοποίηση των τουριστικών υπηρεσιών και την ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό που δεν σχετίζεται πλέον μόνο με την εξυπηρέτηση - εμπειρία του πελάτη αλλά και την αποτελεσματική εκτέλεση του ετήσιου εσωτερικού σχεδιασμού ψηφιακής διαχείρισης και κερδοφορίας (Revenue Management). Το Revenue Masterclass παρέχει εξειδικευμένη εκπαίδευση, παραδείγματα εφαρμογής νέων τεχνολογιών και στρατηγικών, και φέρνει σε επαφή τους συμμετέχοντες με κορυφαίους επαγγελματίες και τεχνολογικές εταιρείες. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, διευκολύνεται η ανάπτυξη συνεργασιών και η καθοδήγηση στην επίλυση συγκεκριμένων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα ξενοδοχεία.

Ποιος ήταν ο αντίκτυπος από τα προηγούμενα Revenue Masterclass;
Τα προηγούμενα Masterclass είχαν σημαντικό αντίκτυπο στην εκπαίδευση της αγοράς, βοηθώντας τα ξενοδοχεία να σκέφτονται με στρατηγικότερο τρόπο και να διασπείρουν τον κίνδυνο μέσω πολλαπλών συνεργασιών, αποφεύγοντας την εξάρτηση από λίγους συνεργάτες. Παράλληλα, βελτίωσαν τη διαχείριση εσόδων και κερδοφορίας, ενθαρρύνοντας τα ξενοδοχεία να ανοίξουν νέες αγορές και να αποκτήσουν μεγαλύτερη ανεξαρτησία. Είναι ξεκάθαρο πως το μέλλον ανήκει στις εξειδικευμένες ομάδες και στη συνεργασία τους. Η RevitUp παρέχει απαντήσεις σε κάθε ανάγκη των ξενοδόχων, προσαρμόζοντας το Revenue Management σε μια πιο ρεαλιστική θεώρηση. Αυτή περιλαμβάνει όχι μόνο την πολιτική τιμών αλλά και τη συνεχή παρακολούθηση της διαθεσιμότητας, τον συντονισμό της ομάδας και την αξιοποίηση των Big Data. Επενδύοντας σε αυτές τις τεχνολογίες και μεθόδους, τα ξενοδοχεία καταφέρνουν να αυξάνουν τα έσοδά τους με συνέπεια και ποιοτική δουλειά.

Ποια είναι η RevitUp;
Η RevitUp είναι ένας εξειδικευμένος οργανισμός με πολυετή εμπειρία στη διαχείριση πωλήσεων και εσόδων, προσφέροντας στρατηγικές προσαρμοσμένες στις τελευταίες τάσεις της αγοράς φιλοξενίας. Με μια δυναμική ομάδα 35 επαγγελματιών διαφορετικών ειδικοτήτων, προσφέρουμε μια ολιστική προσέγγιση που συνδυάζει διαχείριση πωλήσεων, εσόδων και performance marketing. Αυτό μειώνει την ανάγκη συνεργασίας με πολλαπλά agencies, εξοικονομώντας κόστος και χρόνο για τα ξενοδοχεία. Η RevitUp συλλέγει και αναλύει δεδομένα από όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες όπου έχει παρουσία το ξενοδοχείο, παρακολουθεί στενά τις νέες τάσεις της αγοράς και αναπτύσσει στρατηγικές για τη βελτίωση της κερδοφορίας. Η ολιστική μας προσέγγιση ενισχύει την ψηφιακή προβολή και τη βελτιστοποίηση των πωλήσεων, λειτουργώντας ως στρατηγικός σύμμαχος για τη μέγιστη αύξηση εσόδων των ξενοδοχείων. Στην RevitUp, θεωρούμε τα συστήματα εργαλεία, τα δεδομένα ως πηγή αξίας και την εκμετάλλευση αυτής της αξίας ως μέσο δημιουργίας υπεραξίας. Αυτή είναι η βάση της αποστολής μας. Με εξειδίκευση στο Revenue & Sales Management, Digital Marketing και Performance Marketing, προσφέρουμε λύσεις που ενισχύουν την ανάπτυξη των συνεργατών μας και συμβάλλουν ουσιαστικά στην πρόοδο του τουριστικού κλάδου.

Η απάντηση στις προκλήσεις της αγοράς είναι η RevitUp και γιατί;
Η RevitUp αποτελεί την απάντηση στις προκλήσεις της τουριστικής αγοράς, καθώς συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, στρατηγική και εξειδίκευση για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων. Στο σημερινό απαιτητικό περιβάλλον, είναι εξαιρετικά δύσκολο για έναν οργανισμό χωρίς την υποστήριξη μιας εξειδικευμένης ομάδας να διαμορφώσει αποτελεσματική στρατηγική πωλήσεων τόσο για συμβόλαια με Tour Operators όσο και για online πωλήσεις σε μεμονωμένους επισκέπτες. Η υψηλή εποχικότητα του τουριστικού προϊόντος καθιστά τη διαχείριση τιμολογιακής πολιτικής και διαθεσιμότητας πιο περίπλοκη. Η RevitUp, μέσα από συστηματική ανάλυση δεδομένων και την παρακολούθηση των τάσεων, βοηθά τους ξενοδόχους να εφαρμόσουν στρατηγικές yielding, βελτιώνοντας το ADR (Average Daily Rate) και αξιοποιώντας τις αλλαγές της αγοράς προς όφελός τους. Επιπλέον, ενδυναμώνει τις συνεργασίες με τους Tour Operators, προστατεύοντας ταυτόχρονα το branding των ξενοδοχείων. Με τη RevitUp, τα ξενοδοχεία δεν περιμένουν παθητικά τη ζήτηση αλλά την προσεγγίζουν ενεργά, εφαρμόζοντας μια στρατηγική που συνδυάζει άμεσα αποτελέσματα πωλήσεων με μακροπρόθεσμο marketing. Η χρήση προηγμένων εργαλείων ανάλυσης δεδομένων και αυτοματισμού, σε συνδυασμό με μια ολιστική στρατηγική που ενοποιεί πωλήσεις και marketing, μειώνει την πολυπλοκότητα, μεγιστοποιεί την κερδοφορία και καθιστά τη RevitUp έναν αξιόπιστο και στρατηγικό συνεργάτη.

Για εγγραφή και πληροφορίες για το 4ο Revenue Masterclass πατήστε εδώ

Δειτε Επισης

Το City of Dreams Mediterranean φιλοξενησε το Macao Roadshow
Ανακήρυξε τέσσερα ζευγάρια «Πρέσβεις Τουρισμού» ο Δήμος Αγίας Νάπας-Πόσες φορές την επισκέφθηκαν την πόλη
Έσπασε το ρεκόρ στις μηνιαίες αφίξεις τουριστών του Αυγούστου-Αύξηση 4,1% στις αφίξεις του οκταμήνου
Νέες στρατηγικές ‘revenue management’ & ‘digital marketing’ στα ξενοδοχεία
Gloria Jean’s Coffees: Ολοκλήρωση ανακαινίσεων και πλήρως ανανεωμένο Gloria Jean’s Kiosk προσεχώς στο Μall of Cyprus
McDonald’s: Πώς οι ψηφιακές παραγγελίες αλλάζουν το τοπίο των fast food
Η νέα τοποθεσία του Ariston στην Έγκωμη μετά το τέλος εποχής από το κέντρο
Ψάχνουν την χρυσή τομή για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης στην ξενοδοχειακή βιομηχανία
Μετρά ακόμη πληγές από την απώλεια της ρωσικής αγοράς η Περνέρα-Κλειστά ξενοδοχεία και επιχειρήσεις
Υφ. Τουρισμού: Εκπαιδευτικά προγράμματα με αγορά υπηρεσιών-Οι οργανισμοί που κέρδισαν τον διαγωνισμό