Action Global Communications: Ιδέες σε δράση
17:21 - 13 Σεπτεμβρίου 2024
«Στην Action πιστεύουμε στη μεγάλη ιδέα που μπορεί να κάνει πραγματικό impact στην αγορά και αυτό είναι που μας εμπνέει καθημερινά», δηλώνει η Country Manager της εταιρείας, Νατάσα Περδίου. Αυτή η φιλοσοφία καθορίζει τη στρατηγική της εταιρείας, που συνδυάζει σε κάθε περίπτωση τη βαθιά κατανόηση των αναγκών των πελατών με την καινοτομία και τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς.
Ποια είναι η φιλοσοφία και το μοντέλο πίσω από την Action Global Communication;
Η φιλοσοφία της Action Global Communication εστιάζει στην παροχή ολοκληρωμένων και στρατηγικών λύσεων επικοινωνίας που συνδέουν τις επιχειρήσεις με το κοινό τους με ουσιαστικό και αποτελεσματικό τρόπο. Το μοντέλο μας βασίζεται στο τρίπτυχο: βαθιά κατανόηση των αναγκών του πελάτη, προσαρμογή στις τρέχουσες τάσεις της αγοράς και καινοτομία.
Ποιες είναι οι κύριες υπηρεσίες που προσφέρετε, ποιες οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες και γιατί;
Οι κύριες υπηρεσίες που προσφέρουμε περιλαμβάνουν στρατηγική επικοινωνία, διαχείριση δημοσίων σχέσεων, digital marketing, διοργάνωση εκδηλώσεων, public affairs και υπηρεσίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Από αυτές, οι πιο δημοφιλείς είναι το digital marketing και οι δημόσιες σχέσεις, λόγω της αυξανόμενης ανάγκης των επιχειρήσεων να έχουν δυναμική παρουσία στα social media και να διαχειρίζονται τη φήμη τους στο διαρκώς μεταβαλλόμενο επικοινωνιακό περιβάλλον. Η ικανότητά μας να συνδυάζουμε παραδοσιακές και σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μας επιτρέπει να είμαστε ευέλικτοι και να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις πολυδιάστατες ανάγκες των πελατών μας.
Τι εμπνέει την ομάδα σας στην καθημερινή σας εργασία και ποιο είναι το χαρακτηριστικό που σας κάνει να ξεχωρίζετε στον ανταγωνισμό;
Πιστεύουμε στη μεγάλη ιδέα που μπορεί να κάνει πραγματικό impact στην αγορά και αυτό είναι που μας εμπνέει καθημερινά να παθιαζόμαστε με αυτό που κάνουμε. Μια μεγάλη ιδέα μπορεί να έρθει από οποιοδήποτε insight και θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να εξαπλωθεί σε διάφορα κανάλια, όπως, TVC, Digital, PR, Physical Activations και άλλα. Επιδιώκουμε όλες μας οι δουλειές να έχουν στρατηγική προσέγγιση, αρκετή δόση δημιουργικότητας, άψογη εκτέλεση και φυσικά πολλές προεκτάσεις σε below the line, το οποίο μας επιτρέπει να κάνουμε το ίδιο το κοινό πρωταγωνιστή σε οποιαδήποτε επικοινωνιακή εκστρατεία. Δεν έχουμε δογματισμούς όσον αφορά τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και δεν πιστεύουμε στις ταμπέλες Above-Digital-PR, πράγμα που είναι εμφανές και από τις διακρίσεις μας σε διάφορα awards του κλάδου. Τέλος, αυτό που κάνει σημαντική διαφορά είναι το ότι έχουμε χτίσει ένα φοβερό κλίμα μέσα στην ομάδα. Το χιούμορ, η καλή διάθεση, η ανταλλαγή απόψεων και ιδεών είναι τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα μας. Μαζί μαθαίνουμε και εξελισσόμαστε ώστε να είμαστε έτοιμοι για κάθε πρόκληση. Είμαστε μια παρέα που αγαπά αυτό που κάνει και αυτό φαίνεται!
Δώστε μας μερικά παραδείγματα από το portfolio των πελατών σας και κάποιες σημαντικές φετινές στιγμές του γραφείου σας.
Πιστεύω πως τα γραφεία επικοινωνίας εξελίσσονται δημιουργικά όταν δέχονται πίεση και αυτό συμβαίνει όταν συνεργάζονται με πελάτες που είναι πρόθυμοι να βγουν από τη «ζώνη ασφαλείας» τους. Μαζί τους τολμούν να κάνουν το extra mile.
Πρόσφατα milestones ήταν η συνεργασία με την ALTIA για το λανσάρισμά της στην αγορά της Κύπρου, οι καμπάνιες της KEAN, η «Look After Your Oranges» που ανέδειξε τη σημασία της αυτοεξέτασης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού και η «Let’s Get Real» που έριξε φως σε κάποιες σκοτεινές πτυχές των social media. Ήταν επίσης οι ενέργειες δημοσίων σχέσεων για την CRYOS International ώστε να δημιουργήσουμε awareness για τη διατήρηση της γονιμότητας και τις θεραπείες υπογονιμότητας.
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις και προκλήσεις που αναμένονται στον τομέα σας στη συνέχεια του 2024;
Η επικοινωνία θα επικεντρωθεί σε εξατομικευμένες εμπειρίες μέσω της χρήσης AI, στην αύξηση του video content και στη συνεργασία με πιο αυθεντικούς content creators. Παράλληλα, η επικοινωνία των δράσεων βιωσιμότητας θα γίνει ακόμη πιο σημαντική.
Οι προκλήσεις που θα έχουμε μπροστά μας περιλαμβάνουν την υπερπροσφορά περιεχομένου και παράλληλα το μικρό attention span των χρηστών, τις μεταβαλλόμενες τεχνολογίες, τις αλλαγές στους αλγορίθμους των κοινωνικών μέσων και τη διαχείριση της πολυκαναλικής εμπειρίας πελάτη. Η προσαρμοστικότητα και η καινοτομία θα είναι κρίσιμες για την επιτυχία.
Θεωρείτε ότι έχει επέλθει ισορροπία στα κανάλια της διαφήμισης από τα social media μέχρι τα παραδοσιακά Μέσα;
Οι επιχειρήσεις κατανοούν ότι τα social media μπορούν να προσφέρουν υψηλότερη απόδοση επένδυσης λόγω της στοχευμένης διαφήμισης. Ωστόσο, τα παραδοσιακά Μέσα εξακολουθούν να κατέχουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς λόγω της ευρείας κάλυψης και της αξιοπιστίας τους. Η ισορροπία ανάμεσα στα social media και τα παραδοσιακά Μέσα είναι πολύπλοκη και συνεχώς μεταβαλλόμενη. Δεν μπορούμε να πούμε ότι έχει επέλθει μια σταθερή ισορροπία, αλλά ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετούν μια ευέλικτη προσέγγιση που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα και των δύο τύπων Μέσων.
Έχετε πετύχει όλα όσα θέλατε μέχρι σήμερα και ποιους στόχους έχετε θέσει για το μέλλον;
Δεν θα έλεγα ότι έχουμε πετύχει όλα όσα θέλαμε, αλλά η πορεία μας είναι σταθερά ανοδική και είμαστε περήφανοι για τα όσα έχουμε καταφέρει. Στην Action Cyprus διαχρονικά επιδιώκουμε να εξελισσόμαστε και να αναπτυσσόμαστε με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Το 2025 αναμένεται να είναι μια χρονιά κατά την οποία η ανάγκη για ουσιαστική επικοινωνία θα είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε δίπλα στους πελάτες μας, παρέχοντας ολιστικές καμπάνιες επικοινωνίας που στοχεύουν στη δημιουργία meaningful connections μεταξύ των brands και των καταναλωτών. Θέλουμε οι καμπάνιες μας να τραβούν την προσοχή του καταναλωτή, να «μιλούν» μαζί του και να δημιουργούν συναισθηματικό traction. Στο μέλλον σκοπεύουμε να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την παρουσία μας στην αγορά, να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας και να συνεχίσουμε να παρέχουμε λύσεις επικοινωνίας που δημιουργούν πραγματική αξία για τους πελάτες μας. Ταυτόχρονα, προτεραιότητα μας παραμένει η περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας της ομάδας μας, που αριθμεί σήμερα 120 άτομα, με στοχευμένες δράσεις που προωθούν τη διαρκή και εξατομικευμένη εκπαίδευση και ανέλιξη, καθώς και η προαγωγή της υγείας και της ευεξίας.
Ποιά συμβουλή θα δίνατε σήμερα σε ένα πελάτη;
Γαβριέλα Κωνσταντίνου
Senior Graphic Designer
Θα συμβούλευα τον πελάτη να προτιμά ένα απλό και καθαρό design, καθώς είναι συχνά πιο αποτελεσματικό από ένα πολύπλοκο. Ο μινιμαλισμός συνεχίζει να είναι δημοφιλής, καθώς προσφέρει ευκολία στην κατανόηση του μηνύματος. And, please, don’t make the logo bigger!
Κωνσταντίνος Γεωργίου
Graphic & Multimedia Designer
Σε κάθε περίπτωση να χρησιμοποιούνται υψηλής ποιότητας γραφικά και animations για να ενισχύσουν το μήνυμά, να τραβήξουν και να διατηρήσουν την προσοχή του κοινού.
Έφη Ρούσου
Media Monitoring Specialist
Time is Money! Γι’ αυτό πρέπει να είναι κανείς up to date με τα τελευταία νέα και ready να πάρει αποφάσεις όταν χρειάζεται. Παρακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς θα έχει πληροφορίες που ταιριάζουν στις ανάγκες του, κάνοντας τις αποφάσεις του πιο τεκμηριωμένες. Έτσι θα διατηρήσει την επιχείρησή του σε πλεονεκτική θέση ακόμα και σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο. So, trust the experts!
Στάλω Κυριάκου
Account Director
O κλάδος της επικοινωνίας αλλάζει συνεχώς και ενισχύεται με νέα κανάλια, γι’ αυτό ο πελάτης θα πρέπει να αναπροσαρμόζει τη στρατηγική του και να τολμά να δοκιμάζει νέες τάσεις, βγαίνοντας από το comfort zone των παραδοσιακών Μέσων. Αξιοποιώντας σωστά τη δύναμη των νέων καναλιών και επενδύοντας στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επενδύουν σε στοχευμένες και αποτελεσματικές καμπάνιες που δημιουργούν συναισθήματα και εμπειρίες.
Παναγιώτης Κουλουμάς
Comms & Public Affairs Manager
Trust the Process. Rome was not built in a day! Πρωτού ένας πελάτης διεκδικήσει αλλαγές, πρέπει πρώτα να επενδύσει στο αποτύπωμά του. Η ανάπτυξη ουσιαστικών σχέσεων με τα ενδιαφερόμενα μέρη απαιτεί αφοσίωση και συνεχή προσπάθεια. Με μια έξυπνη στρατηγική επικοινωνίας και θετικό εταιρικό αντίκτυπο σε σημαντικά ζητήματα, μπορεί να οικοδομήσει την εμπιστοσύνη και την επίδραση που χρειάζεται για να διαμορφώσει θετικές πολιτικές και να ηγηθεί στον τομέα του.
Παναγιώτα Καραφύλλη
Social Media Executive
Θα έλεγα στον πελάτη να διατηρεί μια ενεργή παρουσία στα social media, αξιοποιώντας τα για να προβάλλει το περιεχόμενο του αποτελεσματικά και να αλληλεπιδρά με το κοινό. Να δοκιμάζει νέες και πρωτότυπες ιδέες και να μην φοβάται να πειραματιστεί με διαφορετικούς τύπους content.
Αναστασία Κρεμμαστού
Account Manager
Ο πελάτης σήμερα θα πρέπει να τολμήσει να επενδύσει στο δίπτυχο «Χιούμορ ft. Social Media», που έχει τη δυναμική να κάνει ένα μήνυμα viral. Κι αυτό γιατί έχει αποδειχθεί ότι το καταναλωτικό κοινό ενθουσιάζεται και μοιράζεται το περιεχόμενο που το κάνει να γελά. Ακολουθώντας αυτή την προσέγγιση, το μήνυμα ενός brand μπορεί να διαδοθεί πιο γρήγορα και από την ταχύτητα του φωτός.
Αντρέας Κάτσιης
Account Manager
Ο κάθε διαφημιζόμενος θα πρέπει να ακούει περισσότερο τα μηνύματα της εποχής. Να τολμά να διαφοροποιείται και να ρισκάρει σε σχέση με την εικόνα του. Να εστιάζει περισσότερο στην εμπειρία που έχει να προσφέρει στον δικό του πελάτη και όχι μόνο στο τι θα κερδίσει από αυτόν.
Ευθύμιος Χαρμαλιάς
Creative Director
Καθώς οι τάσεις και οι αγορές αλλάζουν ραγδαία, θα συμβούλευα τον πελάτη να κάνει συχνά ποιοτικές και ποσοτικές έρευνες, ώστε να εκμαιεύει insights που θα χρησιμεύσουν σε πιο στοχευμένη επικοινωνία.
Νικόλας Νικολαΐδης
Digital Director
Η ύπαρξη μιας 360 ψηφιακής στρατηγικής μέσα από ένα πλήθος καναλιών επικοινωνίας εξασφαλίζει ότι το μήνυμα του πελάτη φτάνει σε περισσότερους ανθρώπους και παρέχει ενιαία εμπειρία χρήστη. Παράλληλα, αυξάνει την αξιοπιστία του και επιτρέπει προσαρμογές σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση της εκστρατείας.
Έλενα Κάρμενου
Senior Events Executive
Η συμβουλή μου είναι να επενδύσει στην ποιότητα. Όπως λέμε στο γραφείο, «δεν μπορείς να κάνεις μαγικά χωρίς ένα καλό ραβδί». Να κάνει τη διαφήμισή του να ξεχωρίζει, γιατί μια καλοσχεδιασμένη καμπάνια ή εκδήλωση έχουν τη δύναμη να μείνουν αξέχαστες.
Εύρη Φωτιάδου
Account Director
Rock your values, not the latest hype! Αν και είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθούν και σε μερικές περιπτώσεις να ακολουθούν τις νέες τάσεις, οι πελάτες πρέπει πρώτα να βεβαιωθούν ότι αυτές ευθυγραμμίζονται τόσο με τις αξίες που πρεσβεύει το brand τους όσο και με την ευρύτερη στρατηγική τους. Η τακτική να ακολουθούμε τις τάσεις απλώς για να είμαστε trendy» αποδυναμώνει το μήνυμα και το DNA ενός brand. Η πιο σημαντική κίνηση είναι η ανάπτυξη μιας custom-made στρατηγικής που λαμβάνει υπόψη τις αξίες, το όραμα, τους στόχους και το κοινό του κάθε brand ή εταιρείας.
Αλεξάνδρα Χρυσοστόμου
Graphic & Multimedia Designer
Η δική μου συμβουλή στον πελάτη είναι να μην διστάζει να δοκιμάζει νέες στρατηγικές, ώστε να συμβαδίζει με τις τάσεις της αγοράς και να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Η διαφοροποίηση είναι πλεονέκτημα. The expected is boring!
Ναταλία Λοΐζου
Senior Event Manager
Να προσθέσει περισσότερα experiential activities στις εκδηλώσεις του. Ο στόχος είναι να δημιουργήσει αξέχαστες στιγμές για τις οποίες οι καλεσμένοι θα μιλούν για μέρες μετά το τέλος της εκδήλωσης. Να γίνει, δηλαδή, η αφορμή για να ζήσουν κάτι ξεχωριστό και εντυπωσιακό, να απολαύσουν την απόλυτη εμπειρία και να φύγουν μετρώντας τις μέρες μέχρι το επόμενο event του.
Άρτεμις Παπαζαχαρίου
Social Media Manager
Δημιουργήστε αυθεντικό περιεχόμενο, το οποίο να αντικατοπτρίζει τις εμπειρίες των καταναλωτών, ώστε να μπορούν να ταυτιστούν. Αν το κάνετε αυτό, τότε δημιουργείται μια αίσθηση κοινότητας.
Πέτρος Κεττένης
Account Manager
Οι σημερινοί καταναλωτές προτιμούν και στηρίζουν τα brands που υποστηρίζουν κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς σκοπούς, καθώς επίσης και την τοπική κοινότητα. Έτσι, η ενσωμάτωση της κοινωνικής ευθύνης στις πρακτικές μιας εταιρείας δεν είναι μόνο ηθικά σωστή, αλλά μπορεί ταυτόχρονα να οδηγήσει σε αυξημένη προτίμηση από τους καταναλωτές.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση: Ιωάννη Κονδυλάκη 6, 1090, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22818884
E-mail:
action@actionprgroup.com
Ιστοσελίδα: