HOB . HOUSE OF BRANDS
16:17 - 13 Σεπτεμβρίου 2024
Το μικρό εστιατόριο, η μεσαία επιχείρηση, ο πελάτης με μια ευφάνταστη ιδέα, μια νέα επωνυμία που ζήτησαν τις υπηρεσίες της HOB πριν από 6-7 χρόνια, είναι σήμερα όμιλοι εταιρειών, πολυχώροι εστίασης, επιτυχημένα brands και εννοείται πως συνεχίζουν να εμπιστεύονται την ομάδα της HOB. Όπως εξηγεί η CEO της House of Brands, οι πελάτες μας επεκτείνονται μαζί μας και μαζί τους μεγαλώνουμε κι εμείς!
Πού αποδίδετε το success της εταιρείας σας;
Συμπληρώνουμε φέτος εφτά χρόνια φαγούρας κι όπως λένε σε μια σχέση, η εφταετία είναι το κομβικό σημείο «break it or make it»! Η δική μας σχέση τόσο ανάμεσα στην ομάδα όσο και με τους πελάτες μας είναι πλέον σταθερή! We Made It, We Created It and We Love It. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται ξεκάθαρα στη στοχοπροσήλωση! Η συνταγή μας; Αμέτρητες ώρες μελέτης και σχεδιασμού, εμμονή και επιμονή και εννοείται η ιδιαίτερη καψούρα που έχουμε για την HOB! Είμαστε ακόμη στα πρώτα μας βήματα!
Ποια η φιλοσοφία αλλά και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της HOB;
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας μας είναι ξεκάθαρα η κουλτούρα μας και συμβαδίζει απόλυτα με τη φιλοσοφία μας: πολυχρωμία, πολυφωνία και δημιουργικότητα με τεκμηριωμένο λόγο και συνέπεια. Μας ρωτάνε συχνά αν η εικόνα που παρουσιάζουμε στα social media μας για την καθημερινότητα στο γραφείο, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ό,τι βλέπετε, είμαστε! Περνάμε πολύ καλά και είμαστε αληθινά ευτυχισμένοι στην κόκκινη μπάλα μας, γεγονός που καθρεφτίζεται στα δημιουργικά των πελατών μας. Στη HOB μοιραζόμαστε τον προβληματισμό του πελάτη, την επιτυχία, την πρόκληση και πολλές φορές το μεσημεριανό μας. Γενικά στη HOB μοιραζόμαστε για να εξελισσόμαστε και να αναπτυσσόμαστε. Διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικές ηλικίες, διαφορετικές εξειδικεύσεις και πολλοί διαφορετικοί πελάτες.
Είναι η στρατηγική ανάπτυξη του branding εκείνο που σας κάνει να ξεχωρίζετε;
Από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας έχουμε αποφασίσει ότι οι υπηρεσίες μας θα προσφέρονται υπό το πρίσμα του 360 integrated branding and marketing και θα κτίζουμε μόνο σταθερές συνεργασίες στο πλαίσιο της σύμβασης με ελάχιστη διάρκεια ενός έτους.
Το brand development θέλει χρόνο, ευελιξία και μελέτη. Είναι τιμητικό ότι το 80% των πελατών μας είναι μαζί μας για πάνω από 5 χρόνια! Ξεχωρίζουμε για τη διεκδίκηση του λόγου στο πλαίσιο των συνεργασιών μας. Κτίζουμε μαζί με τον πελάτη και υιοθετούμε τους στόχους του σαν να είναι δικοί μας. Για να μπορείς να συμμετέχεις στη στρατηγική ανάπτυξη ενός brand πρέπει να είσαι παρών και να βιώνεις τη λειτουργία, προσαρμοστικότητα και ανταπόκριση του εκάστοτε brand σε κάθε αλλαγή. Έχουμε ευθύνη απέναντι στον πελάτη, την ομάδα του, τους δικούς του πελάτες αλλά και ευρύτερα. Εξ αυτού εξειδικευόμαστε στη στρατηγική ανάπτυξη των brands στα οποία έχουμε συμμετοχικό ρόλο και λόγο είτε από τη στιγμή της σύλληψης της ιδέας είτε κατά την ανάπτυξη.
Σε αυτό το πλαίσιο, πώς ένα brand ξεχωρίζει ανάμεσα στα πολλά της ανταγωνιστικής αγοράς;
Για να συσταθεί ένα 360 Integrated Branding & Marketing Plan με ξεκάθαρους στόχους και ενέργειες, από τα πρώτα στοιχεία που καλούμαστε να μελετήσουμε και να καταγράψουμε είναι το Brand Personality, τα Unique Selling Points του πελάτη μας και τo Value Proposition για τους δικούς του πελάτες. Όπως χαρακτηριστικά λέμε: Το Γνώθι στο Brand! Ποιος είμαι, πώς ξεχωρίζω και τι προσφέρω σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο!
Το βάθος της μελέτης και κατανόησης αυτού του τρίπτυχου καθορίζει την έκβαση οποιουδήποτε πλάνου ανάπτυξης και προώθησης. Ένα brand πρέπει να μπορεί να απαντά σε κάθε του επικοινωνιακό footprint ή design στα δύο πρώτα ερωτήματα: Ποιος είμαι και Πως ξεχωρίζω. Για να διακριθεί πραγματικά ένα brand, πρέπει να μπορεί να αναπτύξει το τρίτο ερώτημα μέσα από μία σειρά από ενέργειες και στο πλαίσιο του Emotional Branding! Να συγκινήσει, να κινητοποιήσει, να γίνει τάση!
Ποια ήταν τα πιο σημαντικά επιτεύγματα της εταιρείας κατά τη διάρκεια των επτά ετών;
Εννοείται πως για εμάς κάθε pitch είναι μια μεγάλη πρόκληση και ένα highlight που μας απογειώνει.
Κατά το 2024 στο πλαίσιο των pitch, ξεκίνησε η συνεργασία μας με τη φαρμακοβιομηχανία Remedica και δικαίως συμπεριλαμβάνεται στα επιτεύγματα της χρονιάς. Επιπλέον, η καμπάνια μας για το προϊόν RemAthlon ήταν μία τεράστια επιτυχία, αφού οι δράσεις ήταν καθαρά Below the Line, κορυφώνοντας τη δημιουργική μας αδρεναλίνη: efficiency + creativity. Επίσης, highlight της χρονιάς ήταν η σύσταση της εταιρείας SmartSea, του διεθνούς οργανισμού Sita, που θα μονοπωλήσει κατά την επόμενη πενταετία το tech και maritime industry και είναι ιδιαίτερα τιμητικό που έχουμε συντελέσει στην σύσταση ενός τέτοιου οργανισμού. Διαχρονικά, κορυφαία στιγμή θα παραμείνει η πρό(σ)κληση δημιουργίας επικοινωνιακής καμπάνιας για τους ναύτες που ήταν περιορισμένοι στα πλοία επί κορωνοϊού και lockdown. Έπρεπε να βρούμε τρόπους να ενθαρρύνουμε από απόσταση ένα φοβισμένο και άγνωστο (για εμάς) κοινό, με μηδαμινή προσβασιμότητα και με ελάχιστο data. Σχεδιάζαμε υλικό και σχετικά μηνύματα από την ασφάλεια των σπιτιών μας ενώ οξύμωρα προσπαθούσαμε να σκιαγραφήσουμε την προσωπικότητα του μέσου ναύτη και να αποκωδικοποιήσουμε τη συναισθηματική του κατάσταση. Τότε ήταν που συνειδητοποιήσαμε ομόφωνα πλέον, στην ολότητα της, τη σημασία και ασφαλώς την αξία του λειτουργήματος της Επικοινωνίας.
Από τότε μέχρι και σήμερα η HOB είναι ο στρατηγικός συνεργάτης της Columbia Shipmanagement, δημιουργός του brand Columbia Group και καθιερωνόμαστε σταδιακά στον χώρο της ναυτιλίας.
Στις αρχές του 2024 ανοίξατε το δεύτερο γραφείο HOB agency στην Αθήνα. Υπάρχουν πλάνα για περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό και πώς αυτό μπορεί να βοηθήσει τις προσπάθειές σας για ενδυνάμωση των εταιρικών ταυτοτήτων και εκστρατειών σε όλο τον κόσμο;
Από τη Λεμεσό για όλο τον κόσμο! Οι καμπάνιες μας ταξιδεύουν σε πάνω από 14 χώρες και το άνοιγμα μας στη Αθήνα έρχεται για να απαντήσει στις ανάγκες των πελατών μας που είναι ήδη στην Ελλάδα. Στο πλάνο «HOB 2030», η House of Brands θα είναι η μαμά-διαφημιστική στην Κύπρο και θα δούμε πολλά HOB Agencies να αναπτύσσονται σε άλλες χώρες. Είναι σημαντικό να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας όπου κι αν βρίσκονται. Παράλληλα, ως House of Brands (Οίκος των Επωνυμιών) αναπτύσσουμε και άλλα projects που θα προβληθούν κατά τα επόμενα πέντε χρόνια.
Διαθέτετε ένα μεγάλο portfolio πελατών, το οποίο συνεχώς διευρύνεται. Ποιοι εμπιστεύονται την κόκκινη μπάλα;
PNS Restaurants, Φάνος Επιφανίου, Bistrot55, Intership Navigation, Cyprus Shipping Champer, La Isla, Αρκατένα Φωτεινή, MCTC, Δήμος Λεμεσού, OneCareSolutions… όπως είπαμε και πριν οι πελάτες μας είναι πολλοί και διαφορετικοί. Είναι δύσκολο να τους αναφέρουμε όλους και η κόκκινη μπάλα δεν θέλει να κάνει διακρίσεις.
Σε κανένα πελάτη δεν υποσχόμαστε κάτι συγκεκριμένο. Όσοι συνεργάζονται μαζί μας, γνωρίζουν ότι είμαστε συμμετοχικοί, τυπικοί, τεκμηριωμένοι, υπεύθυνοι και γενναιόδωροι. Το δικαίωμα στην ευθύνη της δημιουργίας το διεκδικούμε με πλήρη αντίληψη, είμαστε υπόλογοι και το αναλαμβάνουμε.
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις αλλά και προκλήσεις που παρατηρείτε στον τομέα της επικοινωνίας;
Διανύουμε από το 2008 μέχρι και την επόμενη πενταετία μία ακόμη μετάβαση στον χώρο που δημιουργεί τάσεις. Τα μέσα επικοινωνίας και προώθησης γεννιούνται, μεγαλώνουν, αυξάνονται, πληθαίνουν, μειώνονται και πεθαίνουν μαζί με το κοινό τους. Η νέα γενιά χρησιμοποιεί τα νεότερα μέσα τύπου TikTok, ενώ πιθανότητα η μεθεπόμενη νεότερη γενιά θα έχει το δικό της μέσο.
Η διαρκής απόσπαση προσοχής, η διείσδυση του στοιχείου της ψυχαγωγίας στην πολιτική-κοινωνική-οικονομική επικοινωνία, η νέα μορφή άτακτης οικονομίας μέσα από τις διαδικτυακές πλατφόρμες, η τάση προώθησης μέσα από micro-influencers, δημιουργούν αναβρασμό, ανυπομονησία, απληστία αλλά και νέες ευκαιρίες. Προσαρμοστικότητα, γνώθι στο Brand, επικαιροποίηση περιεχομένου και μέσου, αξιολόγηση και επανατοποθέτηση είναι οι καθημερινές μας προκλήσεις.
Τάση αποτελεί η επικαιροποίηση του μέσου και του tone of voice! Πρόκληση είναι η τεκμηρίωση του περιεχομένου και η μετρήσιμη πλέον ανταπόκριση σε CallToAction!
Η εξάπλωση του ΑΙ έχει επιφέρει αλλαγές στον τομέα σας. Πώς αξιοποιείτε εσείς την προηγμένη τεχνολογία; Σε αυτό το πλαίσιο, μιλήστε μας για την προσέγγιση του Human Intelligence έναντι του Artificial Intelligence.
Ισχύει ότι η HOB τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται με μότο HI over AI, η ανθρώπινη νοημοσύνη καθοδηγεί την τεχνητή νοημοσύνη! Η εντολή που θα δώσουμε σε ένα πρόγραμμα AI είναι μία αντιστοιχία του Brief που μας δίνει ένας πελάτης ή ο Account Manager. Όσο πιο εύστοχο και αναλυτικό είναι το brief τόσο πιο άρτιο θα είναι το αποτέλεσμα. Στην HOB χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη στο πλαίσιο του σχεδιασμού και είμαστε μάλιστα στο στάδιο ολοκλήρωσης μιας εικονογραφημένης έκδοσης που σχεδιάστηκε με τη βοήθεια AI προγράμματος και υπό την καθοδήγηση του σχεδιαστικού μας τμήματος. Παράλληλα, μέσα από τα AI προγράμματα δημιουργούμε οπτικό υλικό για να ανταποκριθούμε σε ανάγκες εκεί όπου η φωτογράφιση είναι αδύνατη. Άρα η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται μαζί μας και ίσως σύντομα να έχουμε ανακοινώσει μία επιπλέον θέση στη γραφιστική μας ομάδα!
Τέλος, πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη μέχρι το τέλος του χρόνου;
Έχοντας διανύσει το μισό 2024, παρατηρούμε με χαρά και ευγνωμοσύνη μία μεγάλη αύξηση στον κύκλο εργασιών μας. Όσον αφορά τη διαφημιστική δαπάνη χαιρόμαστε να βλέπουμε ότι οι πελάτες αντιλήφθηκαν τη σημασία της εξατομίκευσης. Συνειδητοποιούν πλέον ότι δεν είναι όλα (τα μέσα) για όλους και ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε εξειδικευμένα πλάνα διαφημιστικής προβολής και δαπάνης, έχοντας μεγαλύτερη απόδοση, περισσότερα μηνύματα, συχνότερες micro-campaigns και πολλές φορές χαμηλότερη δαπάνη. Segmented Campaigns και sophisticated budget allocation είναι ο τίτλος της χρονιάς με τη δική μας HOB ματιά.
Σταύρη Πηδιά
Senior Graphic Designer
Αυτό που με συναρπάζει κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής είναι…η εκπληκτική δυναμική της αμεσότητας και εμπιστοσύνης ανάμεσα στο δημιουργό και στο πελάτη, και όταν αυτή η σχέση αποδώσει τότε Sky is the Limit!
Ναταλίνα Νεάρχου
Social Media Ass. Manager
Αυτό που με συναρπάζει κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής είναι……η πρόκληση της ομάδας να δημιουργήσει διαφορετικές προτάσεις που ξεχωρίζουν και αποδίδουν είτε για πελάτες με αυστηρές εταιρικές γραμμές είτε για προϊόντα με ανάλαφρη διάθεση και ταυτότητα
Ελένη Δημητρίου
Creative Assistant
Αυτό που με συναρπάζει κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής είναι……η μετατροπή του λόγου σε εικόνα, η αλληλεπίδραση με τον πελάτη και το πόσο δημιουργικοί μπορούμε να είμαστε. Όλο αυτό με βοηθά να εξελίσσομαι τόσο ως γραφίστας όσο και ως προσωπικότητα.
Χριστοφής Χατζητοφής
Digital Marketing Officer
Αυτό που με συναρπάζει κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής είναι……το άθροισμα ιδεών, η γεφύρωση απόψεων και η σύνθεση προτάσεων είναι μια καθημερινή πρόκληση. Όταν οι καμπάνιες προβάλλονται και αποδίδουνε θετικά τότε είναι η κορύφωσης της δημιουργίας!
Αναστάσης Αναστασίου
Junior Graphic Designer
Αυτό που με συναρπάζει κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής είναι……το πώς η εποικοδομητική συζήτηση σε πνεύμα ομαδικότητας καταφέρνει να ενισχύει ένα concept με στόχο την οπτικοποίηση των ιδεών σε άρτιες γραφιστικές λύσεις.
Βάσω Ποουτίδου
Art Director
Αυτό που με συναρπάζει κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής είναι…… η στιγμή κατά την οποία η ομάδα καταφέρνει να αναλύσει και να κατανοήσει τους στόχους του πελάτη και στη συνέχεια να μετατρέψει εικαστικά μία πρόταση σε μια επιτυχημένη καμπάνια.
Στέλιος Δημάκης
Multimedia Designer
Αυτό που με συναρπάζει κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής είναι…… η δημιουργία προτάσεων που ξεχωρίζουν και γίνονται talk of the city σε ένα κόσμο που σκρολάρει συνεχώς. Κι όλα αυτά σε ένα περιβάλλον όπου το αποτέλεσμα είναι ομαδική υπόθεση.
Τέλης Καζάζης
Creative Director
Αυτό που με συναρπάζει κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής είναι…… η κατανόηση της ανάγκης ενός προϊόντος, ή μιας υπηρεσίας, η μεταφορά της πληροφορίας στην ομάδα, η λύση, η παρουσίαση των προτάσεων και ο τρόπος επικοινωνίας του στο σωστό κοινό. Με συναρπάζει η πρόκληση της κατανόησης του προβλήματος σε μεγαλύτερο βαθμό απ ότι τον ίδιο τον πελάτη, και το wow moment όπου η ομάδα ξέρει ότι βρήκε την λύση και ανυπομονεί για την επικοινωνία του.
Νατάσα Χρυσάνθου
Communication & Marketing Executive
Αυτό που με συναρπάζει κατά τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής είναι…… η επαφή με τον πελάτη που μετατρέπεται σε σχέση δημιουργίας από την πρώτη κιόλας στιγμή της γνωριμίας. Συναποφασίζοντας τους στρατηγικούς στόχους, ορίζοντας και υλοποιώντας το σχέδιο δράσης, η επαφή μας εξελίσσεται αναδεικνύοντας καινούργιες προκλήσεις, τάσεις και ιδέες. Προσωπικά με συναρπάζει η δυναμική αυτής της σχέσης αφού αποτελεί κάθε φορά ένα νέο ταξίδι γνωριμίας σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο.
Facts & Figures
Έτος ίδρυσης: 2017
Αριθμός εργαζομένων: 14
Διεθνής παρουσία: Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία, Σαουδική Αραβία, Dubai, Ουκρανία, Κίνα, Σιγκαπούρη, Φιλιππίνες
Στοιχεία Επικοινωνίας
Διεύθυνση: Γλάδστωνος 69, Λεμεσός
Τηλέφωνο: 25952585
E-mail: info@houseofbrands.com.cy
Ιστοσελίδα: hobcy.com