Purpose Communications: Δύο συναρπαστικά χρόνια

Η Purpose Communications συμπληρώνει φέτος δύο χρόνια ιδιαίτερα επιτυχημένης πορείας στον κλάδο της επικοινωνίας. Έχοντας ήδη στο ενεργητικό της σημαντικές συνεργασίες τόσο εντός όσο και εκτός Κύπρου, το δυναμικό ξεκίνημα της εταιρείας, προμηνύει και τη μετέπειτα εξέλιξη της. Η πολυτάλαντη ομάδα της Purpose Communications, με όραμα, πάθος και επαγγελματισμό, διαμορφώνει το μέλλον της επικοινωνίας, θέτοντας υψηλά πρότυπα ποιότητας και δημιουργηκότητας. Για την εταιρεία μας μιλά ο ιδρυτής και CEO, Δημήτρης Ιωαννίδης.

Untitled-112

Η Purpose Communications συμπληρώνει φέτος δύο χρόνια επιτυχημένης πορείας. Κάνοντας μια αναδρομή από το ξεκίνημα έως σήμερα, πού αποδίδετε το success της εταιρείας σας;

Ομολογουμένως δεν θα μπορούσα παρά να είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και περήφανος για όλα όσα έχουμε πετύχει αυτά τα πρώτα δύο χρόνια λειτουργίας μας και φυσικά για τις συνεργασίες που έχουμε αναπτύξει. Η Purpose Communications ήταν έναν στόχος ετών, μια πηγαία ανάγκη επαναδραστηριοποίησης της δημιουργικότητάς μου και φυσικά είναι το αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας, που συνδύασε τη μακρόχρονη εμπειρία στον κλάδο με συνεργασίες τόσο εντός όσο και εκτός Κύπρου με την πλήρη κατανόηση των τάσεων και των αδυναμιών της αγοράς. Η εμπειρία αποτελεί το βασικό κριτήριο για την αναγνώριση της προοπτικής καθώς επίσης και τη διαμόρφωση ενός ξεκάθαρου πλαισίου δράσης. Αν είναι να αποδώσω κάπου το success story της Purpose Communications, θα έλεγα πως είναι η ομάδα, η σκληρή δουλειά, η αφοσίωση για το καλύτερο αποτέλεσμα, η ανθρωποκεντρική και πελατοκεντρική μας φιλοσοφία και η διαφορετική μας οπτική και προσέγγιση σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας.

Ποια ήταν τα πιο σημαντικά επιτεύγματα της εταιρείας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου;

Ασφαλώς οι συνεργασίες που έχουμε αναπτύξει και η εμπιστοσύνη που μας έδειξαν από το ξεκίνημα μεγάλοι οργανισμοί που πίστεψαν στην πρότασή μας, στο όραμα και στις δυνατότητες που μπορούμε να τους προσφέρουμε μέσω της πολυετούς μας εμπειρίας σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας.

Από τον πρώτο κιόλας χρόνο, πολυεθνικές εταιρείες, τραπεζικοί οργανισμοί, εταιρείες του κλάδου FinTech, της ναυτιλίας, της τεχνολογίας, της ενέργειας, της υγείας, μεταξύ άλλων, εντάχθηκαν στο πελατολόγιό μας, δίνοντας χώρο στην εξειδίκευσή μας σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας, για να αναπτύξουμε και να αναδείξουμε τον σκοπό τους και το εύρος του πεδίου δράσης τους. Την ίδια ώρα, στα επιτεύγματα πρέπει να συμπεριλάβω και τη διαμόρφωση της ομάδας της Purpose Communications. Ξέρετε, η στελέχωση δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, κυρίως όταν πρέπει να συνδυάσει την αντίληψη, τη στρατηγική σκέψη με την αποτελεσματικότητα. Η ομάδα της Purpose Communications πλέον συνδυάζει αυτά τα στοιχεία και προσωπικά το συγκατατάσσω στα επιτεύγματά μας.

Διαθέτετε ένα σημαντικό portfolio πελατών το οποίο συνεχώς διευρύνεται. Ποια είναι η υπόσχεση που δίνετε όταν αναλαμβάνετε ένα πελάτη;

Αυτό που λέτε είναι σίγουρα παράσημο και τιμή για εμάς, αφού οι συνεργασίες που αναπτύξαμε συνεχίζουν και διευρύνονται μέσα από το πολύπλευρο εύρος υπηρεσιών που προσφέρουμε. Αυτό που ξεκάθαρα τονίζουμε είναι πως οι σχέσεις με τους πελάτες πρέπει να κτίζονται σε γερά θεμέλια, αμοιβαία εκτίμηση και να προσφέρουν αξία. Πολιτική μας είναι να γινόμαστε μια ομάδα με κάθε πελάτη, ανεξάρτητα με τον όγκο της δουλειάς που περιλαμβάνει η εκάστοτε συνεργασία. Στόχος, να είμαστε σύμβουλοι σε θέματα επικοινωνίας και όχι διεκπεραιωτές.

Μιλήστε μας για τη συνεργασία σας με την DeLeMa Communication. Ποιοι ήταν οι κύριοι στόχοι και τα αποτελέσματά της;

Η συνεργασία με την DeLeMa θα έλεγα πως στρατηγικά ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσαμε να κάνουμε. Έχοντας συνοδοιπόρο ένα από τα μεγαλύτερα γραφεία επικοινωνίας του τόπου, με 39 χρόνια δυναμικής παρουσίας και μια εκπληκτική ομάδα, δεν θα μπορούσε παρά να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για ένα δυναμικό ξεκίνημα. Έτσι κι έγινε. Purpose Communications και DeLeMa αποτελούν ένα πολύ δυναμικό δίδυμο. Εξελίσσονται τόσο ως μονάδες όσο και ως ομάδα με απώτερο στόχο την αναβάθμιση του κλάδου της επικοινωνίας εντός και εκτός συνόρων.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις αλλά και προκλήσεις που βλέπουμε στον τομέα της επικοινωνίας/διαφήμισης το 2024;

Σε ό,τι αφορά τις τάσεις θα έλεγα πως είναι η διαμόρφωση προσωποποιημένης εμπειρίας, η ανάπτυξη περιεχομένου με ουσία, η κοινωνική ευθύνη και η αυθεντικότητα. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν AI (τεχνητή νοημοσύνη) και analytics για εξατομικευμένα μηνύματα, ενώ πλατφόρμες, όπως για παράδειγμα το TikTok, προωθούν σύντομα και catchy βίντεο. Από την άλλη, οι προκλήσεις περιλαμβάνουν την προστασία προσωπικών δεδομένων, την αποφυγή διαφημιστικής κόπωσης και τη διαχείριση κρίσεων. Οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες επιβάλλουν συνεχή προσαρμογή.

Η εξάπλωση του ΑΙ και των διάφορων εργαλείων του έχει επιφέρει αλλαγές στον τομέα σας. Εσείς ως εταιρεία εκμεταλλεύεστε τις νέες τεχνολογίες;

Οι αναλύσεις δεδομένων και η τεχνητή νοημοσύνη αναδιαμορφώνουν τις δημόσιες σχέσεις, επιτρέποντας πιο στοχευμένες και εξατομικευμένες στρατηγικές επικοινωνίας. Εννοείται πως αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες, διατηρώντας όμως την αυθεντικότητα της κριτικής σκέψης. Την ίδια στιγμή η έμφαση στη διαφάνεια γίνεται ολοένα και πιο σημαντική. Σε ένα κόσμο όπου η παραπληροφόρηση εξαπλώνεται γρήγορα, η οικοδόμηση και η διατήρηση της εμπιστοσύνης είναι υψίστης σημασίας. Ως ειδικοί σε θέματα επικοινωνίας πρέπει να εστιάσουμε στην ηθική αφήγηση, διασφαλίζοντας ότι τα μηνύματα είναι πειστικά, αληθινά και αξιόπιστα.

Πείτε μας για την πρωτοβουλία Purpose Academy. Πώς γεννήθηκε η ιδέα και σε τι έχει εξελιχθεί;

Η Purpose Academy αποτελεί μια πρωτοβουλία που είχαμε θέσει ως στόχο να υλοποιήσουμε από τον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας της Purpose Communications, καθώς στο DNA της εταιρείας περιλαμβάνεται έντονα το στοιχείο της προσφοράς.

Θέλαμε από την αρχή να αφιερώσουμε τη συλλογική εμπειρία και τις γνώσεις μας στη δημιουργία ενός δικού μας προγράμματος κοινωνικής ευθύνης με βάση τον σκοπό μας. Έτσι δημιουργήσαμε την Purpose Academy που ουσιαστικά αποτελεί μια σειρά σεμιναρίων που προσφέρουμε αφιλοκερδώς σε φιλανθρωπικούς και ΜΚΟ της Κύπρου με στόχο να τους εκπαιδεύσουμε σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας και αναβάθμισης της δημόσιας εικόνας τους.

Η ανταπόκριση στην πρόσκληση για συμμετοχή τόσο στον πρώτο όσο και στον δεύτερο κύκλο της Purpose Academy υπήρξε ιδιαίτερα μεγάλη, γεγονός που αναδεικνύει την πραγματική ανάγκη στήριξης οργανώσεων κοινωνίας των πολιτών σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας.

Έχετε πετύχει όλα όσα θέλατε; Ποια είναι τα πλάνα για το μέλλον της εταιρείας σας;

Έχουμε πετύχει όλα όσα θέσαμε ως στόχο για το ξεκίνημά μας. Ωστόσο, αυτό είναι μόνο η αρχή. Το 5ετές στρατηγικό μας πλάνο, όπως το έχουμε καθορίσει, έχει πολλά και άκρως δημιουργικά κομμάτια που σταδιακά μπαίνουν σε σειρά υλοποίησης. Progress is our Purpose.

Untitled-112

Δημήτρης Ιωαννίδης

Founder/CEO

Καθήκοντα: Consulting/Strategy/Innovation & Trends/Business Development

Επικοινωνία για μένα είναι…...o καθοριστικός παράγοντας για την εξέλιξη μιας επιχείρησης. Η αποτελεσματική επικοινωνία βοηθά στη δημιουργία εμπιστοσύνης, στην ανάπτυξη αλλά και τη διατήρηση πελατών και στη διαμόρφωση της εταιρικής ταυτότητας. Μέσω στρατηγικής, στοχευμένων μηνυμάτων, κατάλληλων καναλιών και συνεχούς αξιολόγησης των αποτελεσμάτων οι επιχειρήσεις μπορούν να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να προσαρμόζονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς. Η στρατηγική επικοινωνία αποτελεί το θεμέλιο για την επίτευξη μακροχρόνιας επιτυχίας και βιωσιμότητας.

Ρένα Τσαγγάρη

PR & Events Manager

Καθήκοντα: Strategy/Storytelling/Media Relations/Experiential Events

Επικοινωνία για μένα είναι…...η μαγεία που συνδέει τους ανθρώπους. Πέραν της βασικής έννοιας που περιλαμβάνει την ανταλλαγή πληροφοριών, επικοινωνία είναι ο τρόπος με τον οποίο μοιραζόμαστε τα όνειρα και τις φιλοδοξίες μας, δημιουργώντας δυνατές σχέσεις και αξέχαστες στιγμές. Παράλληλα, μέσω της επικοινωνίας, που τη θεωρώ ως τη βάση κάθε επιτυχημένης συνεργασίας, ανακαλύπτουμε νέες προοπτικές, κάνοντας τη ζωή μας πιο ενδιαφέρουσα. Χτίζουμε σχέσεις, ανταλλάσσουμε γνώσεις, κατανοούμε τον κόσμο γύρω μας, επιλύουμε προβλήματα και εμπνέουμε άλλους με σκοπό να επιτύχουμε κοινούς στόχους. Η σωστή και αποτελεσματική επικοινωνία είναι το κλειδί για την ενδυνάμωση σχέσεων και μας επιτρέπει να επιλύουμε συγκρούσεις, να ενισχύουμε την ομαδικότητα, να διαχειριζόμαστε αλλαγές και να προσαρμοζόμαστε σε νέες καταστάσεις, οδηγώντας μας σε συνεχή βελτίωση και καινοτομία.

Ανδρέας Καραμήτας

PR Manager

Καθήκοντα: Strategy/Storytelling/Media Relations/Maritime PR

Επικοινωνία για μένα είναι…...πολύ περισσότερα από τη μετάδοση ή την παράδοση ενός μηνύματος. Είναι η βαθιά κατανόηση των συναισθημάτων και των προθέσεων πίσω από τις λέξεις και τις εικόνες. Σημαντική δεξιότητα για κάθε επαγγελματία είναι η ενεργητική ακρόαση, που περιλαμβάνει το να ακούς βαθιά και να αισθάνεσαι το βάρος της κάθε λέξης, όχι μόνο τη σημασία της. Είναι επίσης το να αντιλαμβάνεσαι τα αθέατα μηνύματα στις κινήσεις και τις εκφράσεις. Αυτή η ολιστική προσέγγιση δημιουργεί ουσιαστικές συνδέσεις και κατανόηση του βάθους όσων μεταφέρονται, δίνοντας σου το υλικό για να δημιουργήσεις υπέροχες ιστορίες.

Κατερίνα Γεννάρη

Senior Communications Consultant

Καθήκοντα: Strategy/Storytelling/Media Relations/ESG/Client Experience

Επικοινωνία για μένα είναι…...να καθιστάς τον ακροατή, τον αποδέκτη, κοινωνό μιας πληροφορίας, ενός μηνύματος. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ικανότητα να αντιληφθείς εάν το μήνυμά σου αφορά στον ακροατή, εάν φθάσει σε αυτόν άθικτο, εάν ο ακροατής είναι δεκτικός στη λήψη της πληροφορίας. Στη συνέχεια πώς θα ερμηνεύσει την πληροφορία και αντίστοιχα τι είδους ανατροφοδότηση θα λάβεις. Οι προκλήσεις της επικοινωνίας συνδέονται με την κατανόηση του κοινού στο οποίο απευθύνεσαι, των αντιλήψεων, της περιρρέουσας ατμόσφαιρας, της διαμόρφωσης ενός μηνύματος που θα απηχεί τα συναισθήματα και τις απόψεις του ακροατή αλλά και πώς θα αποκλείσεις παρεμβολές και θορύβους που ενδεχομένως δυσκολεύουν ή εμποδίζουν τη μετάδοση του μηνύματός σου. Αυτό απαιτεί εμπεριστατωμένη έρευνα και βαθιά κατανόηση για τον ακροατή και το περιβάλλον του. Έτσι, η επικοινωνία δεν είναι μόνο η μετάδοση μιας πληροφορίας, αλλά η δημιουργία μιας αληθινής σύνδεσης με τον αποδέκτη, επιτυγχάνοντας αμοιβαία κατανόηση και εμπιστοσύνη.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Βυζαντίου 40-42, γραφείο 301, 2064, Στρόβολος, Λευκωσία

Ιστοσελίδα: www.purpose-pr.com

E-mail: info@purpose-pr.com

Τηλέφωνο: 22 251439

Social Media: Facebook ,instagram , YouTube , Linkedin

Δειτε Επισης

Απ’ όλα έχει η αγορά
Action Global Communications: Ιδέες σε δράση
DeLeMa McCANN: We grow through gravity
Hivebreed: Redefining Marketing
HOB . HOUSE OF BRANDS
Purpose Communications: Δύο συναρπαστικά χρόνια