Powered by

«The French Workshop»: Τα πλάνα του brand του Ομίλου Ζορπάς για περαιτέρω επέκταση μέσω franchise στις ΗΠΑ

Τα μεγαλεπήβολα σχέδια για ανάπτυξη μέσω franchise σε περιοχές των ΗΠΑ, ανακοίνωσε το «The French Workshop».

Το brand που δημιουργήθηκε από τον Όμιλο Ζορμπάς, το 2015, με έδρα τη Νέα Υόρκη, ετοιμάζει επέκταση προκειμένου τα παραδοσιακά γαλλικά προϊόντα να φτάσουν σε περισσότερους καταναλωτές στις ΗΠΑ.

Ετοιμάζεται για πέμπτο κατάστημα

Η δημοφιλής αλυσίδα φούρνων-καφέ που δημιουργήθηκε από τον Όμιλο Ζορμπάς και έχει τις ρίζες της στην αυθεντικότητα των ζαχαροπλαστείων και των αρτοποιείων του Παρισιού, θα ανοίξει το πέμπτο κατάστημά της μέχρι το τέλος του 2024 στην αναπτυσσόμενη περιοχή της Αστόριας της Νέας Υόρκης, καθώς συνεχίζει το ταξίδι της ανάπτυξής της.

Ταυτόχρονα, το «French Workshop» αναζητά έμπειρους υπεύθυνους εστιατορίων για συνεργασία, καθώς συνεχίζουν το συναρπαστικό ταξίδι ανάπτυξής τους, φέρνοντας μια υψηλής ποιότητας, αυθεντική εμπειρία γαλλικού bakery-cafe σε πόλεις των ΗΠΑ.

Με επικέντρωση στην στρατηγική και συνετή ανάπτυξη, το «French Workshop» διασφαλίζει ότι κάθε νέα τοποθεσία επωφελείται από ενδελεχή σχεδιασμό και προσεκτική υποστήριξη.

Οι νέες αγορές στις οποίες στοχεύει

Όπως τονίζεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, καθώς η γνωστή μάρκα επιθυμεί να επεκταθεί, έχει βάλει στο στόχαστρό της την Ανατολική Ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, αναζητώντας πιθανούς συνεργάτες για να ανοίξουν μαζί τους νέα καταστήματα σε όλη τη Νέα Υόρκη, το Νιου Τζέρσεϊ, το Κονέκτικατ, την Πενσυλβάνια, τη Βιρτζίνια, το Μέριλαντ, την Ουάσιγκτον και τη Φλόριντα».

Προστίθεται επίσης ότι «το "French Workshop" έχει εδραιωθεί σε όλη την πολιτεία της Νέας Υόρκης. Έγινε γνωστό ευρέως για την εξαιρετική ποικιλία από γλυκά, κέικ, πίτες, κρουασάν, σάντουιτς και μια ποικιλία από καφέ και τσάι, τα οποία σερβίρονται σε μια εκλεπτυσμένη και φιλόξενη ατμόσφαιρα.

Οι πελάτες μπορούν να δουν τους pastry chefs να φτιάχνουν αυτά τα νόστιμα προϊόντα επιτόπου, δημιουργώντας μια αξέχαστη εμπειρία για κάθε επισκέπτη. Το ιστορικό επιτυχίας του "French Workshop" το έχει καταστήσει αποδεδειγμένα μια ισχυρή δύναμη στην αναπτυσσόμενη βιομηχανία των 17,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων».

Zorbas The French Workshop

«Η απόφαση για το franchise ήταν το αποτέλεσμα πολυετούς σχεδιασμού, που περιλάμβανε εκτεταμένη και προληπτική προετοιμασία», δήλωσε ο Graham Buckley, αντιπρόεδρος του Franchising. «Δώσαμε προτεραιότητα στη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών και πόρων, τόσο λειτουργικών όσο και τεχνολογικών, για την υποστήριξη αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας και των συνεργατών μας στο franchise.

Είδαμε από πρώτο χέρι την αγάπη και την αφοσίωση των υφιστάμενων πελατών μας στις περιοχές, στις οποίες έχουμε την τύχη να δραστηριοποιούμαστε και ανυπομονούμε να επαναλάβουμε αυτή την επιτυχία με τους συνεργάτες franchise σε νέες αγορές σε όλη τη χώρα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η αποτελεσματική συνεργασία με τον Όμιλο Ζορπάς
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, «με περιορισμένο ανταγωνισμό σε σύγκριση με άλλα εστιατόρια στον τομέα των fast-casual, το "French Workshop" βρίσκεται σε θέση να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση σε αυτό τον εξειδικευμένο κλάδο, παρέχοντας στους franchisees την ευκαιρία να παρουσιάσουν μία νέα και επιθυμητή γαστρονομική εμπειρία στις κοινότητές τους.

Με ένα μενού για διάφορες ώρες της ημέρας, συμπεριλαμβανομένων των αγαπημένων πιάτων, όπως το Cheesecake Crème Brûlée με βατόμουο, το Bavarian Cream Croissant, το Chorizo Egg White and Cheddar sandwich, και το δροσιστικό Iced Nutella Latte, μπορούν να προσελκύσουν διάφορες ομάδες πληθυσμού και να μεγιστοποιήσουν το δυναμικό εσόδων καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας».

Η απήχηση του "French Workshop" ενισχύεται από τη μακροχρόνια συνεργασία του με τον Όμιλο Ζορμπά, ο οποίος λειτουργεί πάνω από 80 φούρνους και καταστήματα εστίασης στην Κύπρο από τη δεκαετία του 1970. Αυτή η συνεργασία έχει δημιουργήσει ένα εξορθολογισμένο και εξαιρετικά αποτελεσματικό σύστημα παραγωγής και διανομής, το οποίο διαχειρίζεται εσωτερικά χωρίς να βασίζεται στις μεγάλες εταιρείες ευρείας διανομής.

Η συλλογική προσπάθεια έχει συμβάλει σε μέσες πωλήσεις για κάθε τοποθεσία ύψους 5.037.757 δολ. και πωλήσεις σε όλο το σύστημα που θα φτάσουν τα 18 εκατ. δολ. το 2023», τονίζεται επίσης στο δελτίο τύπου.

Από την πλευρά της η Θεοδώρα Χριστοφόρου, Αντιπρόεδρος του «French Workshop», αναφέρθηκε στην επιτυχημένη συνεργασία λέγοντας: «Ενώνοντας τις δυνάμεις μας με τον Όμιλο Ζορμπάς, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας νόστιμες γλυκές και αλμυρές προτάσεις εξαιρετικής ποιότητας που έχουν αγαπηθεί και όλα αυτά σε λογικές τιμές. Η φήμη του Ομίλου Ζορμπάς και οι κοινές μας προσπάθειες έχουν αποδώσει τα μέγιστα, προσφέροντας στους επισκέπτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία και διατηρώντας το κόστος χαμηλό για τους franchisees».

Δ. Ζορπάς: Απαράμιλλη εμπειρία σε συνεργάτες και πελάτες

Ο Δημήτρης Ζορμπάς, CEO του Ομίλου Ζορμπά, σημείωσε επίσης: «Το "French Workshop" προσφέρει μια απαράμιλλη εμπειρία στους πελάτες του, καθώς και στους συνεργάτες του franchise, και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε για να βοηθήσουμε στον εξορθολογισμό των λειτουργιών, καθώς το brand συνεχίζει τις προσπάθειες επέκτασής του».

Όπως σημειώνεται, μεταξύ άλλων, στο δελτίο Τύπου, «στο πλαίσιο της δέσμευσής της προς τους υποψήφιους franchisees, το "French Workshop" προσφέρει εκτεταμένη υποστήριξη στην επιλογή χώρου, στις εγκαταστάσεις, στην κατασκευή και στον σχεδιασμό.

Οι δυνητικοί ιδιοκτήτες επωφελούνται από ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και ένα Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (LMS) που καλύπτει κάθε πτυχή της λειτουργίας ενός καταστήματος, από την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μέχρι τις αποτελεσματικές και αποδοτικές λειτουργικές πρακτικές.

Αυτά τα προγράμματα διασφαλίζουν ότι οι franchisees και οι ομάδες τους είναι σίγουροι και καλά προετοιμασμένοι για να προσφέρουν μια ανώτερη εμπειρία στους επισκέπτες τους».

Το brand παρέχει επίσης δυναμική τεχνολογία που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες franchise πρόσβαση σε προηγμένα εργαλεία για τη διαχείριση αποθεμάτων, την αφοσίωση, τις e-gift cards, τον προγραμματισμό, την πρόληψη απωλειών και τις απόψεις των καταναλωτών.

Δειτε Επισης

Έσπασε το ρεκόρ στις μηνιαίες αφίξεις τουριστών του Αυγούστου-Αύξηση 4,1% στις αφίξεις του οκταμήνου
Νέες στρατηγικές ‘revenue management’ & ‘digital marketing’ στα ξενοδοχεία
Gloria Jean’s Coffees: Ολοκλήρωση ανακαινίσεων και πλήρως ανανεωμένο Gloria Jean’s Kiosk προσεχώς στο Μall of Cyprus
McDonald’s: Πώς οι ψηφιακές παραγγελίες αλλάζουν το τοπίο των fast food
Η νέα τοποθεσία του Ariston στην Έγκωμη μετά το τέλος εποχής από το κέντρο
Ψάχνουν την χρυσή τομή για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης στην ξενοδοχειακή βιομηχανία
Μετρά ακόμη πληγές από την απώλεια της ρωσικής αγοράς η Περνέρα-Κλειστά ξενοδοχεία και επιχειρήσεις
Υφ. Τουρισμού: Εκπαιδευτικά προγράμματα με αγορά υπηρεσιών-Οι οργανισμοί που κέρδισαν τον διαγωνισμό
ΕΤΑΠ Πάφου: Καλεί πολιτεία και Hermes να τα βρουν για την δεύτερη φάση των έργων υποδομής στα αεροδρόμια
Emirates: Απογειώθηκε το πρώτο αναβαθμισμένο Boeing 777 με πλήρως ανακαινισμένο εσωτερικό καμπίνας