Βασικοί παράγοντες που οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Δελτίο Τύπου 13:00 - 12 Σεπτεμβρίου 2024
Τι οδηγεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό αυτή τη στιγμή και τι σημαίνει αυτό για τις εταιρείες που κινούνται σε αυτό το ολοένα και πιο πολύπλοκο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Θα δούμε επίσης πώς αυτές οι δυνάμεις διαμορφώνουν την καθημερινή λήψη αποφάσεων, τη συνεργασία και τη συνολική επιχειρηματική στρατηγική για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων.
Διαχείριση Απειλών, Βιωσιμότητα και Generative AI
Οι κορυφαίες στρατηγικές τεχνολογικές τάσεις της Gartner για το 2024 αναδεικνύουν τη συνεχή διαχείριση της έκθεσης σε απειλές, τη βιώσιμη τεχνολογία, το generative AI, οι οποίες βοηθούν τα brands να προωθήσουν την ανάπτυξη και την αποδοτικότητα.
Επιτρέπουν επίσης στις εταιρείες να προωθούν την αλλαγή, αντί να αντιδρούν παθητικά σε αυτήν.
Οι αναλυτές της Gartner προβλέπουν επίσης ότι μέχρι το 2028, το 75% των software engineers θα ενσωματώσει στη ρουτίνα του τη χρήση βοηθών AI coding, ένα μεγάλο άλμα σε σχέση με το 10% του 2023.
Τελικά, οι επιχειρήσεις αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι η επένδυση σε αυτές λύσεις όπως αυτές που προσφέρει η SOFTONE τους επιτρέπει να κινούνται γρήγορα.
Η ευελιξία απαιτεί επίσης μια νέα νοοτροπία, διαφορετικά, οι επιχειρήσεις θα χάσουν τη δυναμική τους και θα μείνουν πίσω.
Σε ένα άρθρο του CIO αναφέρεται ότι το ΙΤ πρέπει να κινηθεί ταχύτερα και να υιοθετήσει ευέλικτες αρχές, για να συμβαδίσει με τις συνεχείς αλλαγές και να υιοθετήσει το επίπεδο ευελιξίας που απαιτείται για να ευδοκιμήσει εν μέσω αβεβαιότητας.
Αύξηση στη Χρήση AI από Software Engineers: Προβλέψεις για το Μέλλον
Οι απαιτήσεις των πελατών συνεχίζουν να αυξάνονται. Αναφερόμαστε στο γεγονός εδώ και μια δεκαετία, κι όμως, οι αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών κάνουν την εμφάνισή τους στις λίστες τάσεων και στις προβλέψεις των αναλυτών χρόνο με το χρόνο.
Αυτό που είναι διαφορετικό αυτή τη φορά είναι ότι οι προσδοκίες έχουν αλλάξει κατεύθυνση. Οι σημερινοί πελάτες θέλουν διαφορετικά πράγματα από ό,τι το 2019. Οι πελάτες θέλουν πιο έξυπνα, πιο σύνθετα προϊόντα που προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες ή τους βοηθούν να λύσουν τις δικές τους προκλήσεις. Επομένως, οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν την αυτοματοποίηση ή τα AI analytics για να ανταποκριθούν σε αυτές τις νέες προσδοκίες.
Ένα άρθρο του CIO συμβουλεύει τους ηγέτες των επιχειρήσεων να επανασχεδιάσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες γύρω από τα αποτελέσματα των πελατών. Για παράδειγμα, πώς θα μπορούσε η υιοθέτηση της αυτοματοποίησης ή η ενσωμάτωση του Power BI στη λύση ERP σας να υποστηρίξει τον πελατοκεντρισμό – είτε άμεσα (καλύτερα προϊόντα ή περισσότερες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης) είτε έμμεσα βοηθώντας τους υπαλλήλους να εργαστούν ταχύτερα, δημιουργώντας μεγαλύτερη αξία για τους τελικούς καταναλωτές;
Η Ευελιξία ως Βασικός Παράγοντας Επιτυχίας στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Αγνοήστε την εμπειρία των εργαζομένων και σίγουρα θα πέσετε θύμα της τρέχουσας έλλειψης εργατικού δυναμικού. Αυτή τη στιγμή, οι εργαζόμενοι έχουν μεγαλύτερη επιρροή από ποτέ. Οι ταλαντούχοι εργαζόμενοι γνωρίζουν ότι μπορούν να βρουν μια δουλειά που να πληρώνει περισσότερα και να τους επιτρέπει να εργάζονται με τους δικούς τους όρους.
Σκεφτείτε πώς οι εταιρείες προσεγγίζουν την επιστροφή στο γραφείο, αν το κάνουν καθόλου. Πολλοί εργαζόμενοι προτιμούν να εργάζονται από το σπίτι, επειδή τους επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία και ευελιξία και σε πολλές περιπτώσεις, τους επιτρέπει να κάνουν περισσότερα πράγματα.
Νέες Προκλήσεις και Ευκαιρίες
Ορισμένες από αυτές τις αλλαγές υπήρξαν πραγματικά πολύ καλές για τις επιχειρήσεις και τους πελάτες τους. Σκεφτείτε την πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση προϊόντων, υπηρεσιών και εμπειριών.
Ή τη δυνατότητα να συνδεθούν με περισσότερους ανθρώπους ή να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να παρακολουθήσουν.
Αντίθετα, οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι πιο προσεκτικές όσον αφορά τα είδη των εμπειριών που μπορεί να δημιουργήσει η τεχνολογία. Πώς μπορούν οι τεχνολογικές επενδύσεις να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε νέες εμπειρίες;
Ο Ρόλος της Αυτοματοποίησης και των AI Analytics στη Βελτίωση των Εμπειριών Πελατών
Τέλος, οι ανησυχίες σχετικά με την κλιματική αλλαγή και τις νέες περιβαλλοντικές πολιτικές/ρυθμίσεις αποτελούν πλέον μέρος της συζήτησης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Οι οργανισμοί στηρίζονται στην τεχνολογία για να περιορίσουν τις εκπομπές, να προμηθεύονται πιο βιώσιμα υλικά, να αναγνωρίζουν ευκαιρίες να λένε, να χρησιμοποιούν εναλλακτικές πηγές ενέργειας ή να συνεργάζονται με τοπικούς προμηθευτές στις περιοχές στις οποίες δραστηριοποιούνται.
Οι επιχειρήσεις αναζητούν προηγμένες πλατφόρμες ανάλυσης βασισμένες στο cloud, για να παρακολουθούν και να μετρούν τους στόχους εκπομπών και να βελτιστοποιούν τις αλυσίδες εφοδιασμού για τη βιωσιμότητα.