Powered by

Aphrodite Hills Resort: Το πρώτο τουριστικό θέρετρο στην Κύπρο με καμβάδες που καθαρίζουν τον αέρα

Με καθαρό, φρέσκο αέρα επέλεξε να σφραγίσει τη συνεργασία της με το Aphrodite Hills Resort, η Digital Innovation Group, επιβεβαιώνοντας έτσι την περιβαλλοντική συνείδηση και των δύο εταιρειών.

Το πολυβραβευμένο Resort, εγκατέστησε το καινοτόμο υλικό theBreath® σε μορφή πίνακα σε καμβά, στους χώρους υποδοχής του ξενοδοχείου αλλά και των επαύλεων, καλωσορίζοντας τους επισκέπτες του με την υπόσχεση προσφοράς «υπεύθυνων» υπηρεσιών διαμονής, τόσο συμβολικά όσο και πρακτικά.

1-1

Το theBreath® είναι ένα καινοτόμο υφασμάτινο υλικό Ιταλικής προέλευσης που δημιουργήθηκε για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας, αφού έχει σχεδιαστεί για να συγκρατεί και να αποσυνθέτει από την ατμόσφαιρα επιβλαβή σωματίδια για την ανθρώπινη υγεία, καθαρίζοντας τον αέρα που αναπνέουμε.

Η Digital Innovation Group, αποκλειστική αντιπρόσωπος του theBreath® στην Κύπρο, προτείνει ένα νέο μέσο διαφήμισης στις εταιρείες που δρουν με υπευθυνότητα, περιβαλλοντική συνείδηση και ουσιαστική προσφορά στην ποιότητα ζωής κάτι το οποίο αγκαλιάστηκε από το Aphrodite Hills Resort. Το πολυτελές Resort με αυτή τη συνεργασία πρόσθεσε μια ακόμα δράση στην υφιστάμενη λίστα των πολλαπλών ενεργειών που γίνονται στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και βιωσιμότητας.

Υπεύθυνο υλικό

Το πρωτοποριακό υλικό δεν χρησιμοποιεί εξωτερικές πηγές ενέργειας και έχει χαμηλού επιπέδου περιβαλλοντικό αντίκτυπο ενώ η δράση του διασφαλίζει την ποιότητα του αέρα των εσωτερικών αλλά και των εξωτερικών χώρων.

Μελέτες έχουν αποδείξει ότι το theBreath®, έχει τη δυνατότητα να αποσυνθέτει ατμοσφαιρικούς ρύπους όπως VOC, NOx, PM2.5, O₃ κ.α., κάτι που έχει αποδώσει στο εν λόγω έργο περιβαλλοντικές διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο.

2-2

H εγκατάσταση του theBreath® γίνεται με εξατομικευμένο περιεχόμενο στην επιφάνεια εκτύπωσης, ανάλογα με το branding του εκάστοτε οργανισμού που προβαίνει σε τοποθέτηση διαφήμισης σε εξωτερικούς ή εσωτερικούς χώρους, είτε αυτό είναι σε μεγάλες ταμπέλες στους δρόμους είτε σε μικρότερες πινακίδες σε κλειστούς χώρους.

Δειτε Επισης

Θ. Μιχαηλίδης: Αυξημένες οι πληρότητες των ξενοδοχείων το πρώτο εξάμηνο-Η εικόνα για το τριήμερο του Κατακλυσμού
Ενώνουν δυνάμεις για προώθηση της επιχειρηματικότητας νέων στον τουριστικό τομέα ΟΝΕΚ και ΕΤΑΠ Λάρνακας-Υπέγραψαν MoU
Επεκτείνει το πρόγραμμα υπηρεσιών το Skywards της Emirates-Αποκλειστικές εμπειρίες στην Coca-Cola Arena
Άνοιξαν οι αιτήσεις για το σχέδιο επιχορηγημένων διακοπών χαμηλοσυνταξιούχων σε ορεινά και Πύργο Τυλληρίας
Σε λειτουργία ψηφιακή πλατφόρμα για περιηγήσεις και κρατήσεις από ΕΤΑΠ Λάρνακας
Δευτεραθλήτρια στο μερίδιο διανυκτερεύσεων από ξένους τουρίστες η Κύπρος-Άγγιξε το 85,7% το πρώτο τρίμηνο
The Landmark Nicosia Towers: Η απόλυτη 5star lifestyle επιλογή στη Λευκωσία (βίντεο)
Cyprus Airways και Air India υπέγραψαν συνεργασία Interline-Ενισχύεται η συνδεσιμότητα και οι ταξιδιωτικές επιλογές
Εμπειρία Amyth στην κοσμοπολίτικη Μύκονο με απευθείας πτήσεις από Πάφο
Mayday από IATA... Σε κίνδυνο ο στόχος απαλλαγής των αερομεταφορών από τον άνθρακα το 2050