Μέλανι Μιχαηλίδου: Η στρατηγική του ομίλου Παπαέλληνας για προσέλκυση νέων ταλέντων

Σε έναν κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται και απαιτεί συνεχείς προσαρμογές, η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία κάθε οργανισμού.

Η Chief People Officer του Ομίλου Παπαέλληνας, Μέλανι Μιχαηλίδου μας μιλά για την στρατηγική του οργανισμού, η οποία επικεντρώνεται στην προσέγγιση του ταλέντου, την ταχεία και ποιοτική πρόσληψη, καθώς και στην ισορροπία μεταξύ εργασιακού περιβάλλοντος και απολαβών.

Ποια είναι η φιλοσοφία που ακολουθείτε ως επικεφαλής του ΗR στον οργανισμό σας;

Επικεντρωνόμαστε στις ικανότητες τις οποίες ο οργανισμός μας χρειάζεται και θα του είναι χρήσιμες για το μέλλον. Πιστεύουμε πως αν δεν έχουμε ταλέντα σε όλες τις θέσεις με τις κατάλληλες ικανότητες τότε δεν θα διαθέτουμε στρατηγικό πλεονέκτημα.

Η διατήρηση ταλέντων αποτελεί για εμάς βασική προϋπόθεση της βιώσιμης ανάπτυξης του οργανισμού μας.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής ο ρόλος της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού είναι πολύ ουσιαστικός, εξού και γίνεται λόγος για sustainable HRM, που αφορά στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση στρατηγικών βιώσιμης ανάπτυξης μέσα στους οργανισμούς.

Το HR επικεντρώνεται στο κτίσιμο εντός του οργανισμού των κατάλληλων ικανοτήτων, στη δέσμευση και στην εμπιστοσύνη που συναποτελούν τη βάση για επίτευξη των 3Ps (people, planet, profit), διασφαλίζοντας παράλληλα την υγεία και την ευημερία των εργαζομένων.

Τι αποτελεί για σας ταλέντο;

Για μένα προσωπικά, ταλέντα είναι τα άτομα τα οποία διαθέτουν συγκεκριμένες ικανότητες και δεξιότητες και καταφέρνουν μέσα από τη δουλειά τους να μεγιστοποιούν τον ρόλο τους.

Όχι μόνο να κάνουν τη δουλειά τους απλά και αποδοτικά, αλλά να φέρνουν ιδέες, να κτίζουν νέες πρακτικές με καινούργια εργαλεία, να αναβαθμίζουν γενικότερα τον τρόπο εργασίας τους και να προσθέτουν αξία στο τμήμα όπου εργάζονται, στον πελάτη και στον οργανισμό γενικότερα.

Πόσο εύκολα προσλαμβάνετε;

Προσπαθούμε να καλύπτουμε με ταχείς διαδικασίες τις ανάγκες στελέχωσης με τα κατάλληλα άτομα. Για συγκεκριμένες θέσεις, κυρίως όπου υπάρχει άμεση επαφή με τον πελάτη, απαιτείται να ανταποκρινόμαστε άμεσα, όμως την ίδια ώρα δεν συμβιβαζόμαστε όσον αφορά την ποιότητα των ανθρώπων που θέλουμε να έχουμε μαζί μας.

Για κάθε πρόσληψη έχουμε ως βάση το human job analysis της συγκεκριμένης θέσης και κατά τη διαδικασία της επιλογής εφαρμόζουμε το DISC model, ώστε να ενισχύουμε στον υψηλότερο δυνατό βαθμό την κρίση μας όσον αφορά το προφίλ του ατόμου και ότι αυτό ταυτίζεται με τις απαιτήσεις και τις ευθύνες της θέσης.

Πώς χειρίζεστε ένα δύσκολο τύπο εργαζόμενου;

Προσπαθούμε να κατανοήσουμε πρώτα το σκεπτικό του και να διερευνήσουμε τους λόγους για τους οποίους θεωρείται δύσκολος τύπος εργαζόμενου.

Αν, για παράδειγμα, δεν είναι ξεκάθαρο το τί αναμένεται από αυτόν, αν δεν έχει στον εργασιακό χώρο την κατάλληλη καθοδήγηση και εκπαίδευση, αν δεν ταίριαξε με την ομάδα και την εταιρεία και γιατί. Στη συνέχεια προχωρούμε στις ανάλογες βελτιωτικές ενέργειες και κάνουμε follow-up.

Ασφαλώς και πρέπει να ακούμε, να διερευνούμε και να δίνουμε περιθώριο για βελτίωση σε συνθήκες διαφάνειας και διαλόγου.

Εργασιακό περιβάλλον ή απολαβές; Ποιο είναι πιο σημαντικό;

Οι απολαβές είναι σίγουρα ένας σημαντικός παράγοντας. Ο κάθε εργαζόμενος θέλει να αμείβεται δίκαια και ικανοποιητικά για τη δουλειά που κάνει, ώστε να είναι σε θέση να ικανοποιεί τις ανάγκες του.

Το αίσθημα της δικαιοσύνης όσον αφορά τις αμοιβές είναι πολύ σημαντικό. Είναι, όμως, αποδεδειγμένο ότι δεν είναι μόνο τα λεφτά που μετρούν.

Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η αίσθηση του κάθε εργαζομένου ότι ανήκει σε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον όπου μπορεί να εξελιχθεί ως άνθρωπος και επαγγελματίας, ότι υπάρχει ενδιαφέρον για το άτομό του, ότι του δίνονται ευκαιρίες ανέλιξης και ότι περνά όμορφα με τους συναδέλφους του.

CONTACT DETAILS

Site: https://papaellinasgroup.com.cy/

Facebook: https://www.facebook.com/papaellinas/

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία