Η εταιρεία Stephanides παρουσιαζει το πρωτο multi-brand site της για online αγορές

Ξεκινώντας από τον Σεπτέμβριο του 2024 ο γνωστός οίκος ειδών πολυτελείας Stephanides με το νέο multi- brand site της, εισέρχεται στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο χώρο ηλεκτρονικού εμπορίου με είδη ρολογιών, κοσμημάτων και αξεσουάρ πολυτελείας από το χαρτοφυλάκιο του οίκου.

Στην καινούργια ιστοσελίδα παρουσιάζονται όλα τα luxury brands του οίκου συμπεριλαμβανομένων Rolex, Patek Philippe, και πωλούνται τα κοσμήματα Chopard, Boucheron, Stephanides Fine jewelry, τα ρολόγια Chopard, Tudor, Tag Heuer, Baume & Mercier, Gucci, και τα αξεσουάρ S.T Dupont.

Πλέον, πελάτες από οποιαδήποτε περιοχή της Κύπρου, μπορούν να επισκέπτονται το νέο eshop, απολαμβάνοντας μία μοναδική εμπειρία αγορών. Κύρια πλεονεκτήματα της πλατφόρμας είναι η άμεση πρόσβαση σε όλη την ποικιλία των προϊόντων, με δωρεάν παράδοση.

Η πλατφόρμα είναι ιδιαίτερα εύχρηστη και ανταποκρίνεται στις τάσεις της εποχής, ενώ παράλληλα ο κάθε πελάτης μπορεί να επιλέξει συγκεκριμένο τρόπο παράδοσης, που τον εξυπηρετεί.

Έχει την ευχέρεια να παραλάβει την αγορά του είτε από κάποια μπουτίκ Stephanides είτε με απευθείας δωρεάν παράδοση στο χώρο του.

Μέσω του e-shop υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με τις μπουτίκ, με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών όπως επίσης και η διευθέτηση προσωπικού ραντεβού σε μία εκ των μπουτίκ Stephanides για μία εξατομικευμένη, προσωπική συνάντηση για το προϊόν που σας ενδιαφέρει.

Το μέγεθος της εν λόγω επένδυσης, σηματοδοτεί μεγάλη ψηφιακή αναβάθμιση και είναι μέρος της ψηφιακής στρατηγικής του οίκου για επέκταση των πωλήσεων των brands και online.

STEPHANIDES

Στασάνδρου και Αφροδίτη γωνία 2, 1060, Λευκωσία, τηλ.: 22757929

Αρχιεπισκόπου Μακαρίου III 227, 3105, Λεμεσός, τηλ.: 25587949

Four Seasons Hotel, Amathus Avenue 67-69, Λεμεσός, τηλ.: 25315240

www.stephanides.com

Δειτε Επισης

«Όπλα» στους αιγοπροβατοτρόφους για αύξηση παραγωγής γάλακτος-Ανεβαίνει στο 20% η ποσόστωση για ΠΟΠ
EMBIO Diagnostics και Χαραλαμπίδης Κρίστης ενώνουν δυνάμεις για προώθηση βιώσιμης γαλακτοκομικής παραγωγής
Nicosia Mall: Στήριξη στην κοινωνία και το περιβάλλον
Έσπασε κάθε ρεκόρ το παγκόσμιο εμπόριο το 2024-Άγγιξε τα 33 τρις δολάρια
Η DeLeMa McCann υπογράφει την επετειακή καμπάνια των 80χρονων της Χαραλαμπίδης Κρίστης
So-Easy Stores... Αέρας άνοιξης στα βολικά και γρήγορα ψώνια
Φάνος Ν. Επιφανίου και ALUMINCO ενώνουν δυνάμεις και ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά των συστημάτων αλουμινίου
Εδραιώνουν τη δυναμική τους τα υβριδικά αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 44%-Ποιες μάρκες προτιμούν οι αγοραστές
Κωτσόβολος: Ενώνει δυνάμεις και καλεί τους καταναλωτές να κάνουν react σε μια μεγάλη δράση ανακύκλωσης
Μικρή άνοδος στο χονδρικό εμπόριο το δ’ τρίμηνο του 2024, μεγαλύτερη αύξηση στα οχήματα