powered by

Σεμινάριο «Customer Support & Interaction» από το PS Academy

Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί ένα από τους πλέον κρίσιμους παράγοντες για την επιτυχία μιας εταιρείας, ειδικά στον τομέα του στοιχήματος και των τυχερών παιχνιδιών.

Με την ταχεία ανάπτυξη του κλάδου και την αυξημένη ζήτηση των παικτών για ασφάλεια και προστασία από επιβλαβείς συνέπειες, οι εταιρείες καλούνται να εξοπλίσουν το προσωπικό τους με τα κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις για να αντιμετωπίζουν προκλήσεις και δύσκολες καταστάσεις και να διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους πελάτες τους.

Το Professional Skills Academy, υπό την αιγίδα της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και αναβάθμιση των δεξιοτήτων των επαγγελματιών στον κλάδο του στοιχήματος και των τυχερών παιχνιδιών, προσφέρει το σεμινάριο «Customer Support & Interaction».

Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που στοχεύει στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων στους επαγγελματίες που εργάζονται στον τομέα ή σε παρεμφερείς κλάδους.

Λεπτομέρειες Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις και τεχνικές που θα τους επιτρέψουν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις αλληλεπιδράσεις τους με τους πελάτες. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων, όπως είναι η αντιμετώπιση πελατών που αντιμετωπίζουν προβλήματα ή παρουσιάζουν σημάδια παθολογικής ενασχόλησης με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια.

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πως να αναγνωρίζουν τα σημάδια προβληματικής συμπεριφοράς, πως να επικοινωνούν με ενσυναίσθηση και επαγγελματισμό, και πότε να εμπλέκουν τρίτα μέρη, όπως εξειδικευμένους συμβούλους ή ειδικούς, για την επίλυση αυτών των καταστάσεων.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρακτικές ασκήσεις που επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε ρεαλιστικά σενάρια. Ο εκπαιδευτής θα καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες μέσα από παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης (case studies), ενισχύοντας την ικανότητά τους να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση και αποτελεσματικότητα τις προκλήσεις που επιφέρει η εξυπηρέτηση πελατών.

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί από τον Malcolm Bruce, ιδρυτή του Gambling Integrity, με μακροχρόνια εμπειρία και εξειδίκευση στον τομέα του στοιχήματος και τυχερών παιχνιδιών. Είναι δομημένη σε τέσσερις συναντήσεις, συνολικής διάρκειας 8 ωρών, και θα διεξαχθεί διαδικτυακά τον Σεπτέμβριο του 2024 (2, 9, 16 και 23 Σεπτεμβρίου 2024).

Η ευέλικτη μορφή του προγράμματος επιτρέπει στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν από οπουδήποτε, καθιστώντας το προσβάσιμο σε επαγγελματίες από όλη την Κύπρο και το εξωτερικό.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για επαγγελματίες που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε έναν ταχέως εξελισσόμενο τομέα.

Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφή στο σεμινάριο, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του PS Academy εδώ.

Η Ακαδημία Επαγγελματικών Δεξιοτήτων

Η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων, με την ίδρυση της Ακαδημίας Επαγγελματικών Δεξιοτήτων (Professional Skills Academy), στοχεύει στην ενίσχυση της εξειδίκευσης του ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών, καθώς επίσης την περαιτέρω αύξησή του, ούτως ώστε οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα είτε άμεσα είτε έμμεσα ή δύνανται να δραστηριοποιηθούν να είναι σε θέση να εξεύρουν εξειδικευμένο προσωπικό.

Ενισχύοντας έτσι τον ηγετικό ρόλο στη βιώσιμη ανάπτυξη του τομέα μέσα από τη ρύθμιση και εποπτεία, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία της κοινωνίας και στη μείωση της παράνομης δραστηριότητας.

Δειτε Επισης

Νέο κτήριο Μονάδας Κυκλοτρονίου στο Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου
Σώμα Εθελοντών SupportCY: Άσκηση αντιμετώπισης πλημμυρών-Προσομοίωση και πρακτική εκπαίδευση
Lidl Κύπρου: Συνεργασία με «ΑΚΤΗ» για αντιμετώπιση της μάστιγας των μικροπλαστικών
Foody: Νέα λειτουργία έκτακτης ανάγκης για τους διανομείς του
Φωτεινή Τσίκκου: Η ECOMMBX υποστηρικτής των CBN Young Dragon Awards-Η σημασία των βραβείων (video)
Νίκη Ιωάννου Χανδριώτου: Γιατί η Cyta Business στηρίζει τα CBN Young Dragon Awards (video)
Έργο για μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στο λιμάνι Λεμεσού-Οι συνεργάτες της κοινοπραξίας
Φιλανθρωπική φωτογραφική έκθεση «Λεμεσός Αγάπη Μου» από Totalserve και PGE&Co
Μωρά Θαύματα: Το όραμα που έγινε πραγματικότητα και οι επόμενοι στόχοι του Συνδέσμου
ΙδΕΚ: Δυναμική κυπριακή παρουσία στο φεστιβάλ καινοτομίας SLUSH 2024