Στο φουλ η εμπορική κίνηση ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς-Αγορές της τελευταίας στιγμής

Δυνατός μήνας για το σύνολο του λιανικού εμπορίου, όπως κάθε χρόνο, ήταν ο Αύγουστος, με τα ευεργετικά οφέλη της αυξημένης τουριστικής κίνησης να είναι εμφανή, ιδιαίτερα στις παράλιες πόλεις, ενώ η αγορά κινείται σε πυρετώδεις ρυθμούς λόγω της έναρξης του νέου σχολικού έτους, την ερχόμενη εβδομάδα.

Την αγορά ζέσταναν για τα καλά οι καλοκαιρινές εκπτώσεις σε ένδυση και υπόδηση. Αν και η απήχηση αυτής της περιόδου ξεπουλημάτων δεν είναι η ίδια με τις χειμερινές εκπτώσεις του Ιανουαρίου, εντούτοις στο λιανεμπόριο επικρατεί ιδιαίτερη ικανοποίηση.

Μετά το πέρας του Δεκαπενταύγουστου, η επισκεψιμότητα στα καταστήματα ενισχύθηκε σημαντικά ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, καθώς γονείς, μαθητές και φοιτητές σπεύδουν για να προμηθευτούν τα απαραίτητα πριν το χτύπημα του πρώτου κουδουνιού.

Το αδιαχώρητο στα malls

Ένδυση, υπόδηση, γραφική ύλη, σχολικές τσάντες και προϊόντα τεχνολογίας έχουν την τιμητική τους, με τους καταναλωτές να προχωρούν στις απαραίτητες αγορές για τη νέα σεζόν.

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου ανέφερε ότι το περασμένο Σαββατοκύριακο, στα εμπορικά κέντρα ήταν ιδιαίτερα αυξημένη η εμπορική κίνηση, η οποία αναμένεται να κορυφωθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.

«Η καταβολή της μισθοδοσίας εντός της εβδομάδας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι Κύπριοι καταναλωτές συνηθίζουν να προχωρούν σε αγορές της τελευταίας στιγμής, αναμένεται να ενισχύσουν την εμπορική κίνηση και τους τζίρους των καταστημάτων», επεσήμανε σχετικά.

Ερωτηθείς κατά πόσο έχει αλλάξει το προφίλ των αγοραστών, εξήγησε ότι, όπως και στον τομέα των τροφίμων, έτσι και στους άλλους κλάδους του λιανεμπορίου, οι καταναλωτές κάνουν έρευνα αγοράς συσχετίζοντας τιμή και ποιότητα, είναι μελετημένοι και υποψιασμένοι και εν τέλει προχωρούν σε στοχευμένες αγορές.

Καμία ανησυχία για ωράριο

Θέμα ρύθμισης του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων επαναφέρει από τον Σεπτέμβριο η Βουλή, με την κοινοβουλευτική Επιτροπή Εργασίας να επιδιώκει την κάλυψη του νομοθετικού κενού, παρά την ξεκάθαρη τοποθέτηση του αρμόδιου υπουργού, Γιάννη Παναγιώτου ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε πρόθεση από πλευράς κυβέρνησης για αλλαγή στο ωράριο των καταστημάτων.

Κληθείς να σχολιάσει τις πρόσφατες τοποθετήσεις του πρόεδρου της Επιτροπής Εργασίας, Ανδρέα Καυκαλιά, ο οποίος αναφέρθηκε στην επαναφορά του ζητήματος ενώπιον των κοινοβουλευτικών εδράνων, ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου καθησύχασε λιανεμπόρους και καταναλωτές, παραπέμποντας στις δηλώσεις του υπουργού Εργασίας, τον περασμένο Ιανουάριο, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι το ωράριο των καταστημάτων θα παραμείνει ως έχει.

«Δεν υπάρχει οποιαδήποτε ανησυχία, η όλη συζήτηση είναι άνευ αντικειμένου, καθώς μέσω του αρμόδιου υπουργού ξεκαθαρίστηκαν οι προθέσεις της κυβέρνησης, η οποία δεν επιδιώκει οποιαδήποτε διαφοροποίηση της υφιστάμενης κατάστασης», σημείωσε ο κ. Αντωνίου.

Έντεκα και πλέον χρόνια μετά τη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων, η αγορά έχει αυτορυθμιστεί, με τους καταστηματάρχες να προσαρμόζουν το ωράριο λειτουργίας των επιχειρήσεών τους αναλόγως των αναγκών τους και της επισκεψιμότητας.

Τα πολλαπλά οφέλη από τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με τα έσοδα που εισρέουν στα δημόσια ταμεία μέσω φορολογιών και συνεισφορών τα ημερομίσθια για τους εργαζόμενους, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η Κυριακή αποτελεί πλέον τη δεύτερη πιο εμπορική μέρα της εβδομάδας, μετά το Σάββατο.

Δειτε Επισης

Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο