Πρωτοπορεί η ΕΤΑΠ Πάφου-Μελέτη Ψηφιακής Στρατηγικής για την Τουριστική Πάφο

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, καθώς και οι φορείς που την περιβάλλουν με στόχο την περαιτέρω ανάταση της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού στην Κύπρο και στο εξωτερικό εκτελούν αυτή την περίοδο μελέτη για την ψηφιακή στρατηγική ολόκληρης της επαρχίας και σχέδια δράσης για τα έτη 2025-2027.

Οι στόχοι της μελέτης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

  • Αξιολόγηση του τρέχοντος επιπέδου ψηφιοποίησης της επαρχίας της Πάφου όπως το βιώνουν οι επισκέπτες.
  • Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας και της χρήσης ψηφιακών εργαλείων από τους τοπικούς φορείς/εταίρους/επιχειρήσεις.
  • Εξέταση των ψηφιακών εργαλείων και στρατηγικών που χρησιμοποιούνται από διεθνείς πύλες και συνεργάτες για την προώθηση της Πάφου ως τουριστικός προορισμός.
  • Ετοιμασία στρατηγικού ψηφιακού σχεδιασμού και σχέδια δράσης για την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας και ταυτότητας της περιφέρειας Πάφου.

Η μελέτη εκτελείται από την ΕΤΑΠ Πάφου σε συνεργασία με ομάδα καθηγητών και φοιτητών του Αμερικανικού Πανεπιστημίου της Βηρυτού- AUB Mediterraneo και αναμένεται να ολοκληρωθεί περί τα τέλη του 2024 .

Όπως δήλωσε ο Εκτελεστικός Διευθυντής της ΕΤΑΠ Πάφου, Νάσος Χατζηγεωργίου δεν νοείται “Έξυπνος Τουριστικός Προορισμός” εάν οι παροχείς, η κοινωνία και οι επιχειρήσεις δεν είναι ψηφιακά και τεχνολογικά επαρκείς υλοποιώντας παράλληλα και σε συνεχή βάση βραχυπρόθεσμες, μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες δράσεις.

Η πρώτη φάση εργασιών περιλαμβάνει πρωτογενή έρευνα σε ξένους εισερχόμενους επισκέπτες ενώ η δεύτερη φάση συνεντεύξεις και δευτερογενή έρευνα σε όλους τους τοπικούς εταίρους, Δήμους, κοινότητες τουριστικού ενδιαφέροντος, ξενοδόχους, εστιάτορες, παροχής τουριστικών υπηρεσιών κ.ά. Στην τρίτη φάση η μελέτη θα καταπιαστεί με την εξέταση των ψηφιακών εργαλείων και στρατηγικών που χρησιμοποιούν διεθνείς συνεργάτες και πύλες για την προώθηση της Πάφου. Στην τέταρτη και τελική φάση αναμένεται να συγκεραστούν όλα τα ευρήματα από τις προηγούμενες φάσεις και να αναπτυχθεί μια ολοκληρωμένη Ψηφιακή Στρατηγική και σχέδια δράσης που αφορούν ολόκληρη την περιφέρεια Πάφου.

Η ΕΤΑΠ Πάφου μέσα από αυτή την μελέτη επιδιώκει να αναγνωρίσει το επίπεδο ψηφιακής επάρκειας του προορισμού και να χαράξει πορεία ώστε να παραμείνει πρωτοπόρα στην πορεία ψηφιοποίησης και χρήσης τεχνολογικών εργαλείων μέσα από μια συγκροτημένη στρατηγική.

Δειτε Επισης

Πρωτοπορεί η ΕΤΑΠ Πάφου-Μελέτη Ψηφιακής Στρατηγικής για την Τουριστική Πάφο
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Βελτιώνονται περαιτέρω οι παραλίες
ΕΤΑΠ Πάφου: Επιτυχή τα ανοικτά εργαστήρια Φυθκιώτικου Υφαντού
Αυτογνωσία: Η σημασία της στην τουριστική βιομηχανία
Ε. Λοϊζίδης: Η Πάφος μπορεί να μετατραπεί σε έναν ολόχρονο προορισμό
Glasshouse Lounge Restaurant: Μια Νέα Εποχή Γαστρονομίας και Κομψότητας
Αντώνης Πισσαρίδης: Χωρίς αντισταθμιστικά μέτρα το μέλλον των ξενοδοχείων στα ορεινά δεν είναι ευοίωνο
Π. Κωνσταντίνου: Οι σχεδιασμοί για το Pernera Beach Hotel και η ανάγκη για αναβάθμιση της περιοχής Περνέρα
Στόχος η ένταξη και του Νοεμβρίου στην καλοκαιρινή σεζόν
ΕΤΑΠ Πάφου: «Έξυπνος» και ο αιωνόβιος Δρύς της Φύτης