Ε. Λοϊζίδης: Η Πάφος μπορεί να μετατραπεί σε έναν ολόχρονο προορισμό

Την βεβαιότητα ότι η Πάφος μπορεί να μετατραπεί σε ολόχρονο τουριστικό προορισμό, εκφράζει ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου, Ευριπίδης Λοϊζίδης, σημειώνοντας πως «αυτό είναι κάτι που πιστεύω θα αρχίσουμε να το βλέπουμε να γίνεται σταδιακά τα επόμενα χρόνια».

Σε δηλώσεις του στον «Ξενοδόχο» κι ερωτηθείς για τις πληρότητες στα ξενοδοχεία της επαρχίας Πάφου, ο κ. Λοϊζίδης είπε πως «είναι σε πολύ καλά επίπεδα και διαφοροποιούνται αναλόγως των ξενοδοχείων».

Κληθείς να πει εάν υπάρχουν ενδείξεις για το πως θα εξελιχθούν οι επόμενοι μήνες, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου ανέφερε ότι, «οι προκρατήσεις, συγκρινόμενες με πέρσι, είναι σε πολύ καλά επίπεδα, αλλά αυτή την περίοδο αναμένουμε πάρα πολλές άλλες κρατήσεις, αναλόγως βέβαια και του πως θα διαμορφωθεί η κατάσταση στην περιοχή».

«Παρακολουθούμε τις εξελίξεις στην περιοχή, γιατί κακά τα ψέματα μας επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό», τόνισε.

Ερωτηθείς για την χειμερινή περίοδο, ο κ. Λοϊζίδης αφού είπε ότι «κατά τη χειμερινή περίοδο μένουν αρκετά ξενοδοχεία ανοιχτά», υπογράμμισε πως «αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη μία προσπάθεια με τα αρμόδια υπουργεία για να δοθούν κάποια κίνητρα με στόχο να αυξηθεί ο αριθμός των ξενοδοχείων που παραμένουν ανοιχτά τους χειμερινούς μήνες, όχι μόνο στην Πάφο, αλλά και παγκύπρια».

«Η Πάφος έχει το περιθώριο για χειμερινό τουρισμό και μπορεί κάλλιστα να μετατραπεί σε έναν ολόχρονο προορισμό», υπέδειξε τονίζοντας πως «αυτό είναι κάτι που πιστεύω θα αρχίσουμε να το βλέπουμε να γίνεται σταδιακά τα επόμενα χρόνια».

Δειτε Επισης

Μέρα Παραδοσιακών Προϊόντων και Λαϊκής Τέχνης στην Πόλη Χρυσοχούς
Συνεχίζονται οι δωρεάν εκδρομές στον Ακάμα μέχρι τον Δεκέμβριο
Τιμήθηκαν επαναλαμβανόμενοι Ιρλανδοί τουρίστες που επισκέφτηκαν τη Λάρνακα 40 φορές
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Ανάγκη βελτίωσης συνδεσιμότητας ορεινής Λάρνακας
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Ενίσχυση της Επαγγελματικής Κινητικότητας
Ευκαιρίες χρηματοδότησης για μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις έως €30.000
Από τη βιομηχανία της φιλοξενίας στη βιομηχανία της εμπειρίας
ESG και τουριστική βιομηχανία
Almyra Hotel: Το «Ουζερί»
Πιέρος Γιατρού: Τα μυστικά για συνεχή επιτυχία ενός ξενοδοχείου