Στόχος η ένταξη και του Νοεμβρίου στην καλοκαιρινή σεζόν

Για άλλη μια χρονιά, ο Αύγουστος ήταν ο μήνας κατά τον οποίο οι Κύπριοι κατέκλυσαν τα τουριστικά καταλύματα του νησιού, απολαμβάνοντας στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης.

Οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι, ιδιαίτερα μετά την κλιμάκωση της κρίσης στη Μέση Ανατολή. Κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε σοβαρές προκλήσεις, ωστόσο η κυπριακή τουριστική βιομηχανία φαίνεται πως δεν έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό.

Όλες οι περιοχές της Κύπρου προσφέρονται για οικογενειακές διακοπές, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται και από την πληρότητα των τουριστικών καταλυμάτων τα οποία έσφυζαν από ζωή.

Οι εγχώριες διακοπές βρίσκονται ψηλά στη λίστα προτιμήσεων των Κυπρίων, αφού συγκριτικά με τα ταξίδια στο εξωτερικό, είναι πιο οικονομικές.

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως μετά την πανδημία του κορωνοϊού, το ποσοστό των Κυπρίων που επιλέγει να παραμείνει στο νησί για τις καλοκαιρινές διακοπές, έχει αυξηθεί.

Μπορεί ημερολογιακά το καλοκαίρι να έχει τελειώσει, ωστόσο η τουριστική σεζόν δεν έχει ολοκληρωθεί. Το κλίμα και η ηλιοφάνεια που έχουμε τις περισσότερες ημέρες, καθιστά την Κύπρο ως τον απόλυτο προορισμό για διακοπές και μετά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Για τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο, οι ενδείξεις που έχουμε σε σχέση με την πληρότητα των καταλυμάτων είναι θετικές και ευελπιστούμε ότι θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο παρά τις γεωπολιτικές εξελίξεις της περιοχής.

Απώτερος σκοπός μας, είναι να ενταχθεί και ο Νοέμβριος στην καλοκαιρινή σεζόν. Με την επίτευξη αυτού του στόχου θα κάνουμε ακόμη ένα βήμα προς την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου η οποία θα επιφέρει και μεγαλύτερη κερδοφορία στη βιομηχανία.

Ο πήχης έχει τεθεί πολύ ψηλά και οφείλουμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες προς τους ντόπιους αλλά και ξένους τουρίστες. Με συλλογική προσπάθεια και με συνεργασία με την Πολιτεία, θα εκσυγχρονίσουμε το τουριστικό μας προϊόν και η Κύπρος θα καταστεί τουριστικός προορισμός και τους χειμερινούς μήνες.

*Πρόεδρος ΠΑΣΥΞΕ

Δειτε Επισης

Πρωτοπορεί η ΕΤΑΠ Πάφου-Μελέτη Ψηφιακής Στρατηγικής για την Τουριστική Πάφο
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Βελτιώνονται περαιτέρω οι παραλίες
Αυτογνωσία: Η σημασία της στην τουριστική βιομηχανία
Ε. Λοϊζίδης: Η Πάφος μπορεί να μετατραπεί σε έναν ολόχρονο προορισμό
Glasshouse Lounge Restaurant: Μια Νέα Εποχή Γαστρονομίας και Κομψότητας
Αντώνης Πισσαρίδης: Χωρίς αντισταθμιστικά μέτρα το μέλλον των ξενοδοχείων στα ορεινά δεν είναι ευοίωνο
Π. Κωνσταντίνου: Οι σχεδιασμοί για το Pernera Beach Hotel και η ανάγκη για αναβάθμιση της περιοχής Περνέρα
Στόχος η ένταξη και του Νοεμβρίου στην καλοκαιρινή σεζόν
ΕΤΑΠ Πάφου: «Έξυπνος» και ο αιωνόβιος Δρύς της Φύτης
Βορόκληνη και Τόχνη: Πράσινες δράσεις τουριστικής αναβάθμισης