Πώς κατάφερε το Netflix να αξίζει 289 δισεκατομμύρια δολάρια
InBusinessNews 09:57 - 21 Αυγούστου 2024
«Οι μεγάλοι CEO και επιχειρηματίες συχνά γνωρίζουν την επιτυχία επειδή διαθέτουν μία ζωτικής σημασίας ικανότητα: το να ξεχωρίζουν ποια ζητήματα είναι σε προτεραιότητα, άρα και χρειάζονται να λυθούν πρώτα», δήλωσε ο Μαρκ Ράντολφ στο podcast «The Diary of a CEO, with Steven Bartlett» νωρίτερα αυτό το μήνα.
«Δεν πιστεύω ότι η σκληρή δουλειά φέρνει την επιτυχία για μια εταιρία. Νομίζω αυτό είναι… μύθος», δήλωσε ο συνιδρυτής της Netflix. «Αυτό που μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά είναι το να διαλέξω έξυπνα σε ποια προβλήματα αξίζει να επικεντρωθώ πρώτα», είπε.
Στο Netflix, ο Ράντολφ συνήθιζε να επιζητά την τελειότητα, από τα λόγια που θα χρησιμοποιούσε η εταιρία για να παρουσιάσει κάτι, μέχρι τις φωτογραφίες προϊόντων που απευθύνονταν στους καταναλωτές. «Ήθελα να βεβαιωθώ ότι όλα ήταν τέλεια πριν τα δει ο πελάτης», είπε.
«Με την πάροδο του χρόνου, συνειδητοποίησα ότι η ανταπόκριση των πελατών είχε ελάχιστη σχέση με το πόσο προσεγμένη ήταν μια νέα ιδέα και ότι ο στόχος θα έπρεπε να είναι οι καινούριες ιδέες να μπορούν να εφαρμοστούν από τον κόσμο σε ικανοποιητικό επίπεδο, και ας μην είναι απόλυτα τελειοποιημένες», πρόσθεσε.
«Αν υπήρχε η πεποίθηση ότι μια ιδέα είναι καλή, ο κόσμος θα ανταποκρίνονταν, κι ας μην ήταν προσεγμένη στην εντέλεια», δήλωσε ο Ράντολφ.
Μία από αυτές τις δοκιμές ήταν το συνδρομητικό μοντέλο του Netflix, το οποίο εξάλειψε την ανάγκη για ενοικιάσεις DVD. Οι πελάτες ανταποκρίθηκαν θετικά στην απλούστερη, και πιο χαλαρή εμπειρία ως χρήστες – μια απλή λύση που βοήθησε στην αύξηση της πελατειακής βάσης του Netflix – γεγονός που το οδήγησε στην τρέχουσα χρηματιστηριακή του αξία των 289,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Πότε έχει σημασία η σκληρή δουλειά;
Ο Ράντολφ πιστεύει ότι η σκληρή δουλειά είναι, κατά καιρούς, υπερεκτιμημένη.
«Η σκληρή δουλειά συνήθιζε να ορίζεται ως το να εμφανίζεσαι πρώτος στο γραφείο και να φεύγεις τελευταίος, αλλά δεν εγγυάται ότι θα γίνεις CEO ή ότι θα χτίσεις μια εταιρεία εκατομμυρίων. Επιπλέον, μια μελέτη του Στάνφορντ του 2014 έδειξε ότι η παραγωγικότητα ανά ώρα μειώνεται απότομα αν εργάζεστε περισσότερες από 50 ώρες την εβδομάδα».
«Αντ’ αυτού, χρησιμοποιήστε τις ώρες στις οποίες κανονικά είστε στη δουλειά για να χτίσετε καλές σχέσεις συνεργασίας με τους συναδέλφους σας και να σας δίνουν ανατροφοδότηση για τη δουλειά σας», δήλωσε η Στέισι Χόλερ, επικεφαλής σύμβουλος καριέρας στο ResumeBuilder, στο CNBC Make It νωρίτερα αυτό το μήνα.
«Τις περισσότερες φορές, η σκληρή δουλειά είναι απαραίτητη όταν βρίσκεστε στην αρχή της καριέρας σας, ή όταν ξεκινάτε τη δική σας επιχείρηση», δήλωσε ο Ράντολφ.
«Όταν είστε νεότεροι, και ξεκινάτε σε μια νέα δουλειά, καλό είναι να δίνετε το 100% της αφοσίωσής σας, ώστε να μπορείτε αργότερα να χαλαρώσετε τους ρυθμούς σας, αν το κρίνετε απαραίτητο», πρόσθεσε ο Ράντολφ.
«Η τακτική εστίαση διαχωρίζει τους σκληρά εργαζόμενους από τους έξυπνους εργαζόμενους», δήλωσε ο Ράντολφ.
«Τόσοι πολλοί επιχειρηματίες είναι ξύπνιοι όλη τη νύχτα τελειοποιώντας τις ιδέες τους, διπλοτσεκάροντας κάθε λεπτομέρεια και δουλεύοντας τόσο σκληρά», δήλωσε ο Ράντολφ.
«Τελικά όμως, δεν χάνουν μεγάλες συμφωνίες επειδή δεν επέλεξαν ωραία γραμματοσειρά… αλλά επειδή δεν έχουν κάποιες βασικές δεξιότητες».