Powered by

Η Lime γεμίζει με ηλεκτρικά πατίνια τους δρόμους του Τόκιο

Η υποστηριζόμενη από την Uber Lime εισέρχεται στην αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικών σκούτερ της Ιαπωνίας, μια προσπάθεια που φέρνει την startup με έδρα το Σαν Φρανσίσκο αντιμέτωπη με την εγχώρια Luup KK.

Η Lime, η οποία διαθέτει έναν παγκόσμιο στόλο περίπου 200.000 ηλεκτρονικών ποδηλάτων και σκούτερ, εγκαινίασε τη Δευτέρα 19/8 την υπηρεσία της σε ορισμένες από τις πιο πυκνοκατοικημένες γειτονιές του Τόκιο, τις συνοικίες Shibuya, Shinjuku, Meguro και Setagaya.

Η Lime διαθέτει πλέον περίπου 200 ηλεκτρικά σκούτερ και περισσότερες από 40 θύρες επαναφόρτισης. Η Luup με έδρα το Τόκιο, η οποία ελέγχει περισσότερο από το 90% της εγχώριας αγοράς από άποψη χιλιομέτρων διαδρομής, λειτουργεί 9.100 θύρες.

«Ξεκινάμε από μικρούς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lime Wayne Ting σε συνέντευξή του. «Θέλουμε να αναπτυχθούμε αργά και να κερδίσουμε πραγματικά την εμπιστοσύνη των τοπικών ρυθμιστικών αρχών και των δημοτικών υπαλλήλων».

Η αγορά των ηλεκτρονικών σκούτερ επεκτείνεται στην Ιαπωνία, σε αντίθεση με την επιβράδυνση που παρατηρείται αλλού, καθώς οι πόλεις επιβάλλουν αυστηρότερους περιορισμούς ή απαγορεύουν εντελώς την χρήση τους για να αντιμετωπίσουν τα εγκαταλελειμμένα ηλεκτρονικά σκούτερ που συσσωρεύονται στα πεζοδρόμια.

Η κυβέρνηση της Ιαπωνίας, η οποία για χρόνια εμπόδιζε τις εταιρείες Uber και Airbnb, άργησε να επιτρέψει τις κοινές βόλτες με ηλεκτρονικά σκούτερ. Αντ’ αυτού, θέσπισε κανονισμούς που απαιτούν από τους αναβάτες να σταθμεύουν σε καθορισμένες θύρες φόρτισης και να συμμορφώνονται με τους τοπικούς κανόνες κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένων των χαμηλότερων περιορισμών ταχύτητας στα πεζοδρόμια.

Μόλις τέθηκαν σε ισχύ αυτοί οι περιορισμοί, πέρασε έναν νέο νόμο για την κυκλοφορία που καταργεί τις απαιτήσεις για κράνη και άδειες για τους χρήστες ηλεκτρονικών σκούτερ πέρυσι, εξαλείφοντας ένα σημαντικό εμπόδιο για την ανάπτυξη, σύμφωνα με το Bloomberg.

Για την τήρηση των κανονισμών, η Lime διαπραγματεύτηκε με αξιωματούχους της τοπικής κυβέρνησης και εταίρους για τη δημιουργία λιμένων, ένα έργο που διήρκεσε 6 έως 12 μήνες. Τροποποίησε επίσης τα ηλεκτρονικά σκούτερ της: Πρόσθεσε φλας, εγκατέστησε πιο αργές λειτουργίες οδήγησης με ταχύτητα έξι χιλιομέτρων ανά ώρα, μείωσε το μήκος του τιμονιού και επανατοποθέτησε τα κουδούνια.

Αλλά το σαφές βιομηχανικό πλαίσιο της χώρας ήταν ένα μεγάλο κίνητρο για την είσοδο, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, η οποία αποσύρθηκε από τη Νότια Κορέα το 2022. Η έλλειψη ρυθμιστικής σαφήνειας εκεί άνοιξε πόρτες για τους ανταγωνιστές και ο ανταγωνισμός που προέκυψε έφαγε τα περιθώρια κέρδους, σύμφωνα με την Ting.

«Το τελευταίο πράγμα που θέλουμε να κάνουμε είναι να αναπτυχθούμε πολύ γρήγορα και να σας κάνουμε να αισθάνεστε ότι είναι ενοχλητικό», δήλωσε ο Ting, σημειώνοντας ότι ο στόλος της Lime περιλαμβάνει σκούτερ για καθήμενους. «Η πρόθεσή μας με την πάροδο του χρόνου είναι να αναπτυχθούμε σε όλη τη μητροπολιτική περιοχή του Τόκιο και ενδεχομένως να εξετάσουμε ακόμη και ευρύτερες ευκαιρίες στην Ιαπωνία».

Πηγή: newmoney

Δειτε Επισης

Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ
Ράντι Ντούρμπαντ: Oι οργανισμοί μάρκετινγκ προορισμών πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική τους
ΕΚΤ: Ντε Γκίντος και Νάγκελ κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την παγκόσμια οικονομία