Φρενάρει η ηλεκτροκίνηση στην Ε.Ε., αυξάνεται στην Κίνα-Εκτοξεύονται οι πωλήσεις της BYD

Η Κίνα κρατά τη μερίδα του λέοντος στην ηλεκτροκίνηση. Οι παγκόσμιες πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 21% ετησίως τον Ιούλιο, χάρη στην ισχυρότερη άνοδο της ζήτησης που παρατηρήθηκε φέτος και παρά την πτώση της ζήτησης στην Ευρώπη, ανέφερε το Reuters, επικαλούμενο την εταιρεία ερευνών αγοράς Rho Motion.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είτε πρόκειται για πλήρως ηλεκτρικά (BEV) είτε για υβριδικά (PHEV), που πωλήθηκαν παγκοσμίως τον Ιούλιο ανήλθαν σε 1,35 εκατομμύρια, εκ των οποίων τα 0,88 εκατομμύρια ήταν στην Κίνα (ποσοστό περίπου 66%), όπου αυξήθηκαν κατά 31% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία. Τα PHEV που πωλήθηκαν στην Κίνα τους πρώτους επτά μήνες του 2024 αυξήθηκαν κατά 70% σε σχέση με πέρυσι.

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση η MG Motor, που ανήκει στην κινεζική SAIC Motor Corp, αναμένει να πληγεί περισσότερο από τους προσωρινούς δασμούς που επιβλήθηκαν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα, δήλωσε ο διευθυντής δεδομένων της Rho Motion, Τσαρλς Λέστερ.

«Η BYD συνέχισε να έχει ρεκόρ πωλήσεων plug-in υβριδικών οχημάτων και αυτόν τον μήνα, το οποίο αποτελεί βασικό παράγοντα, καθώς πουλάει μεγάλο όγκο οχημάτων», πρόσθεσε ο Λέστερ μιλώντας στο Reuters.

Τα οχήματα «επέκτασης εμβέλειας», υβριδικά αυτοκίνητα με μπαταρία που επαναφορτίζονται με μια ενσωματωμένη γεννήτρια, πωλούνται επίσης σε μεγάλους αριθμούς, δήλωσε ο Λέστερ. Η BYD, η μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία EV στην Κίνα και στον κόσμο, ανέφερε την ίδια περίοδο άνοδο 13% και 44% στις παγκόσμιες πωλήσεις BEV και PHEV, αντίστοιχα.

Στην Ευρώπη, οι μηνιαίες πωλήσεις ήταν μειωμένες κατά 7,8% τον Ιούλιο, σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2023. Στο επτάμηνο έως τον Ιούλιο, μειώθηκαν κατά 12% στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά EV της Ε.Ε.. Η ζήτηση για ηλεκτροκίνηση είναι ισχυρή στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά επίσης, όπου οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν κατά 7,1% τον Ιούλιο.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε τον Ιούλιο προσωρινούς δασμούς στις εισαγωγές ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στην Κίνα. Η BYD αντιμετωπίζει δασμούς 17,4%, η Geely 19,9% και η SAIC 37,6%, σύμφωνα με την Ε.Ε..

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Εξαγόρασε Hadjipieris Dairy και έρχεται στην Κύπρο η ΟΜΗΡΟΣ-Συνολικές επενδύσεις 30 εκατ. την επόμενη πενταετία
Ο Κύπριος Γιάννης Ιωάννου νέος Group CFO στον όμιλο ΤΙΤΑΝ-«Αυτό δεν είναι απλώς ένα επαγγελματικό ορόσημο»
CBN Young Dragon Awards: Ξεκίνησε το open call για τις υποψηφιότητες-Πού και πώς μπορούν να υποβληθούν
Γιάννης Γεωργούλας: Ουσιαστικά βήματα σε ψηφιακή πολιτική, έρευνα και καινοτομία-Δημιουργικός ο ρόλος του ΔΗΣΥ
Μάριος Ταννούσης: Πολύ σημαντικό και θετικό βήμα ο Εθνικός Μηχανισμός Ελέγχου ΑΞΕ-Το όφελος για την Κύπρο
Στο Εθνικό Συμβούλιο ο Μάκης Κεραυνός…Ενημέρωσε την πολιτική ηγεσία για την φορολογική μεταρρύθμιση
Δυναμική επιστροφή για την αγορά ακινήτων υψηλής αξίας-Πού και ποια η ακριβότερη πώληση