Powered by

Μελέτη ψηφιακής στρατηγικής για την τουριστική Πάφο από την ΕΤΑΠ-Ποιοι οι στόχοι της

Μελέτη για την ψηφιακή στρατηγική ολόκληρης της επαρχίας Πάφου, όπως και σχέδια δράσης για τα έτη 2025-2027 βρίσκονται υπό εξέλιξη από την ΕΤΑΠ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση, οι στόχοι της μελέτης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αξιολόγηση του τρέχοντος επιπέδου ψηφιοποίησης της επαρχίας της Πάφου όπως το βιώνουν οι επισκέπτες και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας και της χρήσης ψηφιακών εργαλείων από τους τοπικούς φορείς/ εταίρους/ επιχειρήσεις.

Ακόμη, εξέταση των ψηφιακών εργαλείων και στρατηγικών που χρησιμοποιούνται από διεθνείς πύλες και συνεργάτες για την προώθηση της Πάφου ως τουριστικό προορισμό. Ετοιμασία στρατηγικού ψηφιακού σχεδιασμού και σχέδια δράσης για την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας και ταυτότητας της περιφέρειας Πάφου.

Η μελέτη εκτελείται από την ΕΤΑΠ Πάφου σε συνεργασία με ομάδα καθηγητών και φοιτητών του Αμερικανικού Πανεπιστημίου της Βηρυτού και αναμένεται να ολοκληρωθεί περί τα τέλη του 2024 .

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Εκτελεστικός Διευθυντής της ΕΤΑΠ Πάφου, Νάσος Χατζηγεωργίου δήλωσε ότι δεν νοείται “Έξυπνος Τουριστικός Προορισμός” εάν οι παροχείς, η κοινωνία και οι επιχειρήσεις δεν είναι ψηφιακά και τεχνολογικά επαρκείς υλοποιώντας παράλληλα και σε συνεχή βάση βραχυπρόθεσμες, μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες δράσεις.

Η πρώτη φάση εργασιών περιλαμβάνει πρωτογενή έρευνα ανάμεσα σε ξένους εισερχόμενους επισκέπτες, ενώ η δεύτερη φάση συνεντεύξεις και δευτερογενή έρευνα σε όλους τους τοπικούς εταίρους, Δήμους, κοινότητες τουριστικού ενδιαφέροντος, ξενοδόχους, εστιάτορες, παροχής τουριστικών υπηρεσιών κ.ά.

Στην τρίτη φάση η μελέτη θα καταπιαστεί με την εξέταση των ψηφιακών εργαλείων και στρατηγικών που χρησιμοποιούν διεθνείς συνεργάτες και πύλες για την προώθηση της Πάφου.

Στην τέταρτη και τελική φάση αναμένεται να συγκεραστούν όλα τα ευρήματα από τις προηγούμενες φάσεις και να αναπτυχθεί μια ολοκληρωμένη Ψηφιακή Στρατηγική και σχέδια δράσης που αφορούν ολόκληρη την περιφέρεια Πάφου.

Η ΕΤΑΠ Πάφου μέσα από αυτή τη μελέτη επιδιώκει να αναγνωρίσει το επίπεδο ψηφιακής επάρκειας του προορισμού και να χαράξει πορεία ώστε να παραμείνει πρωτοπόρα στην πορεία ψηφιοποίησης και χρήσης τεχνολογικών εργαλείων μέσα από μια συγκροτημένη στρατηγική, καταλήγει η ανακοίνωση.

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου