Ανδρέας Γιόρτσιος: 100% ηλεκτρική ενέργεια στα εργοστάσια Coca-Cola HBC Κύπρου από ΑΠΕ
InBusinessNews 12:55 - 04 Ιουλίου 2024
Το πώς η Coca-Cola HBC Κύπρου εφαρμόζει το όραμά της για ένα κόσμο χωρίς απορρίμματα και τη δέσμευσή της για κλιματική ουδετερότητα μέχρι το 2040, στη δική της στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης ανέλυσε κατά την ετήσια σύναξη επιχειρήσεων, το 16ο Συνέδριο για την Εταιρική Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα, ο Ανδρέας Γιόρτσιος, Corporate Affairs & Sustainability Manager της Coca-Cola HBC Cyprus.
Στο πλαίσιο της ίδιας παρουσίασης, ο κ. Γιόρτσιος, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία πέτυχε, ήδη, έναν από τους στόχους ESG του 2025 καθώς, 100% της ηλεκτρικής ενέργειας στα εργοστάσιά της προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές.
Ο κ. Γιόρτσιος ανέδειξε, ακόμη, τη σημασία της βιωσιμότητας και της καινοτομίας στην επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας. Με περισσότερα από 160 προϊόντα και έναν ισχυρό φιλόδοξο στόχο για το 2040 να επιτύχει το μηδενικό ισοζύγιο στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, η εταιρεία επιδιώκει να δώσει το παράδειγμα για το πώς η βιομηχανία μπορεί να ηγηθεί προς έναν πιο βιώσιμο κόσμο.
Για τους επιχειρηματίες που αναζητούν έμπνευση, η παρουσίαση του Andreas προσφέρει σειρά από διδάγματα: Η Coca-Cola HBC Cyprus επικεντρώνεται σε μέτριες προθέσεις για τη μείωση των εκπομπών CO2 και την εξοικονόμηση ενέργειας στις εγκαταστάσεις της. Αυτό αποδεικνύει ότι οι στόχοι βιωσιμότητας μπορούν να επιτευχθούν με πρακτικές καινοτομίας και στρατηγικής.
Η χρήση της τεχνολογίας KeelClip™ για τη μείωση της πλαστικής χρήσης αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της εταιρείας για την προσαρμογή πρακτικών που σέβονται το περιβάλλον, προάγοντας παράλληλα την κυκλική οικονομία.
Η Coca-Cola HBC Cyprus συνεργάζεται ενεργά με τους κοινωνικούς εταίρους της για να αυξήσει τον θετικό της αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον. Αυτή η προσέγγιση δείχνει ότι η επιτυχημένη βιώσιμη στρατηγική απαιτεί στενές συνεργασίες και διαφάνεια, εξηγεί ο κ.Γιόρτσιος.
Η κλιματική ουδετερότητα και η κυκλική οικονομία είναι μοχλοί βιώσιμης ανάπτυξης, κατά τον ίδιο ο οποίος παρουσίασε, τέλος, ζητήματα συλλογής και ανακύκλωσης. "Η ανακυκλώσιμη συσκευασία είναι ένας πολύτιμος πόρος που δεν πρέπει να καταλήγει ως απόρριμα, αλλά να του δίνουμε δεύτερη ζωή" ήταν το μήνυμα του Corporate Affairs & Sustainability Manager της Coca-Cola HBC Cyprus ο οποίος ολοκλήρωσε με τη δέσμευση της εταιρείας για ανταποκριση στις προσδοκίες πελατών και κοινωνίας, στο ταξίδι προς τη βιωσιμότητα.