powered by

Πέντε διεθνή βραβεία για την εκστρατεία Nurofen: «Περήφανοι για τους Πυροσβέστες μας»

H Πυροσβεστική Υπηρεσία Κύπρου, το προϊόν Nurofen της εταιρείας Lifepharma, μέλος του Ομίλου MSJ, και η διαφημιστική εταιρεία Summercliff είναι περήφανοι για τις πέντε διεθνείς διακρίσεις που έχει αποσπάσει η εκστρατεία τους «Περήφανοι για τους Πυροσβέστες μας».

Κύριος στόχος της εκστρατείας ήταν να τιμήσει τους Πυροσβέστες της Κύπρου οι οποίοι και αποτέλεσαν τους πραγματικούς πρωταγωνιστές της βασικής ταινίας, των ιστοριών και των δημιουργικών. Συγκεκριμένα, η εκστρατεία έχει κερδίσει:

  1. Εuropean Excellence Award,
  2. Πλατινένιο βραβείο στα MUSE Creative Awards,
  3. Χρυσό βραβείο στα Vega Digital Awards,
  4. Grand NYX Award, και
  5. Platinum στα LIT Commercial Awards.

H εκστρατεία αποτελεί μια πρωτοβουλία της εταιρείας Lifepharma, μέλος του Ομίλου MSJ και αντιπρόσωπος του προϊόντος Nurofen στην κυπριακή αγορά.

Αντώνης Ινιάτης Summercliff

Το Nurofen αποτελεί ένα κορυφαίο brand σκευασμάτων αντιμετώπισης του πόνου το οποίο βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις των Κυπρίων καταναλωτών που το εμπιστεύονται για χρόνια τώρα.

Μέσα σε κλίμα απόλυτης συνεργασίας, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Κύπρου, η ομάδα του Nurofen και της διαφημιστικής εταιρείας Summercliff έβαλαν δημιουργικότητα και πάθος για να υπάρξει ένα αποτέλεσμα άξιο πολυάριθμων βραβείων, τοπικών αλλά και διεθνών.

Αντώνης Ινιάτης Summercliff

H διαφημιστική εταιρεία Summercliff ανέλαβε τη δημιουργία της εκστρατείας και την παραγωγή της ταινίας και των συνεντεύξεων, καθώς επίσης και την δημιουργία των εικαστικών για την προώθησή της σε online και offline μέσα.

European Excellence Awards

Τα European Excellence Awards δημιουργήθηκαν για να τιμήσουν την αριστεία των επαγγελματιών στον τομέα της επικοινωνίας και είναι συγχρηματοδοτημένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τα μέλη της εκλεκτής κριτικής Επιτροπής αξιολογούν την καινοτομία, την υλοποίηση, τη στρατηγική και την επίδραση των υποβληθέντων έργων, για να απονείμουν τα βραβεία στις καλύτερες εκστρατείες στην ευρωπαϊκή επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις.

General

MUSE Creative Awards: Platinum Award

Τα βραβεία MUSE Creative Awards, τα οποία βραβεύουν τη δημιουργικότητα και το άριστο αποτέλεσμα, είχαν φέτος πέραν των 6,500 υποψηφιοτήτων.

Το βίντεο της εκστρατείας απέσπασε το πλατινένιο βραβείο στην κατηγορία Video - Public Service & Activism.

VEGA Digital Awards: Gold Award

Τα βραβεία Vega Digital Awards βραβεύουν την καινοτομία και τη δημιουργικότητα σε digital περιβάλλον.

Η εκστρατεία «Περήφανοι για τους Πυροσβέστες μας» ξεχώρισε ανάμεσα σε 1,300 υποψηφίους από 24 διαφορετικές χώρες και απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Video / Online Video (Single) - Public Service / Activism.

ΝΥΧ Awards: Platinum Award

Πλατινένιο βραβείο, την υψηλότερη βαθμίδα, πέτυχε η εκστρατεία και στα NYX Awards στην κατηγορία Content Marketing Strategy - Public Interest / Awareness, ανάμεσα σε υποψηφιότητες από όλο τον κόσμο.

Τα βραβεία ανέδειξαν φέτος καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ και συναρπαστικές παραγωγές βίντεο, προάγοντας σημαντικά την παράδοση των NYX να τιμούν την αριστεία στην επικοινωνία.

LIT Commercial Awards: Platinum Winner

Ανάμεσα σε εκστρατείες παγκόσμιας εμβέλειας από Ηνωμένες Πολιτείες, Αυστραλία, Ευρώπη και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η εκστρατεία «Περήφανοι για τους Πυροσβέστες μας» πήρε το πλατινένιο βραβείο στην κατηγορία Video/ Web Based Productions - Public Interest / Awareness.

Awards Photo

H εκστρατεία

Πυρήνας της διακεκριμένης εκστρατείας ήταν ένα βίντεο-αφιέρωμα, διάρκειας τεσσάρων λεπτών, με κεντρικό ήρωα ένα πυροσβέστη.

Αναπολώντας στο παρελθόν, θυμάται όταν ο ίδιος ήταν μικρός, την δική του εμπειρία με της φλόγες και την ανταπόκριση των τότε πυροσβεστών στη διάσωση της μητέρας του από τις φλόγες.

Μαριλενα Κωνσταντινου

Το γεγονός αυτό αποτέλεσε καταλύτη στην απόφασή του να ακολουθήσει το επάγγελμα του πυροσβέστη.

Ακολούθησε μια σειρά από συνεντεύξεις όπου πυροσβέστες διηγούνται πραγματικές ιστορίες όπως τις έζησαν οι ίδιοι. Όλα τα βίντεο παρουσιάζονται στο landing page www.proudofourfirefighters.com

H ομάδα του Nurofen της εταιρείας Lifepharma, η Πυροσβεστική Υπηρεσία και η Summercliff, είναι περήφανοι για την πολυβραβευμένη εκστρατεία η οποία αποτελεί φόρο τιμής στους τοπικούς ήρωές μας, τους Πυροσβέστες.

Ανδρεας Κεττής

Δειτε Επισης

Η σημασία της βιωματικής μάθησης και της προώθησης της επιχειρηματικής νοοτροπίας στα νέα άτομα
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
«Λευκωσία Μαζί»: Η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λευκωσίας
Παπαστράτος, PMI Science: Πώς θα εξασφαλίσουμε υγιέστερη δημόσια υγεία
Νικόδημος Δαμιανού: Ο «Ιππόδαμος» λειτουργεί, δεν καταρρέει και στηρίζει τη διαδικασία των ΕΟΑ
Η ανανεωμένη ιστοσελίδα του Επιχειρηματικού Συμβουλιού Ηνωμένου Βασιλείου-Κύπρου
Μ. Πελεκάνος: Αναγκαία η προετοιμασία και στρατηγική σκέψη στην καθημερινή διαχείριση των έργων
Βάζουν στο τραπέζι ρηξικέλευθες επιλογές οι ΕΟΑ εάν δεν βελτιωθεί η κατάσταση με το «Ιππόδαμος»
Εντάχθηκε στην ΟΕΒ το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων-Η σημασία της συνεργασίας