Andreotti και Mantle ενώνουν δυνάμεις για AI και ψηφιακό μετασχηματισμό

Η Andreotti σε συνεργασία με την εταιρεία Mantle θέτει τα θεμέλια και το στρατηγικό πλάνο για να προωθήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ομίλου και να φέρει την Τεχνητή Νοημοσύνη στον πυρήνα των βασικών επιχειρησιακών της διαδικασιών.

Η Andreotti, με περισσότερα από 58 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των επίπλων στην Κύπρο, πάνω από 200.000 πελάτες και 23 εκατομμύρια κωδικούς προϊόντων να έχουν πωληθεί, συνεχίζει να πρωτοπορεί, βλέποντας την προοπτική της τεχνητής νοημοσύνης και αξιοποιώντας την τεχνολογία αυτή, πάντα με γνώμονα τον πελάτη.

Σήμερα, η Andreotti λειτουργεί σε ένα περιβάλλον ταχείας ανάπτυξης, με τις προτιμήσεις των καταναλωτών να μεταβάλλονται με αστραπιαία ταχύτητα πάντα με σκοπό να αποφεύγονται περίπλοκες εφοδιαστικές αλυσίδες.

Για να διατηρήσει και να ενισχύσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε αυτό το νέο πλαίσιο, η Andreotti επέλεξε την Mantle, για να εφαρμόσει το κεντρικό Σύστημα Επιχειρησιακής Λειτουργίας στο οποίο θα στηθεί ολόκληρο το φάσμα των εργασιών της εταιρείας.

Με τη βοήθεια της Mantle, η Andreotti θα μπορεί να βελτιστοποιήσει τις άλλοτε χρονοβόρες διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας, την εξατομίκευση της πελατειακής εμπειρίας και την υποστήριξη του κοινού πάντα μέσα από τη στήριξη πρωτοποριακών λύσεων, κάτω από ένα ενιαίο κέντρο ελέγχου.

Οι εμπορικές δραστηριότητες της Andreotti αποκτούν μια νέα διάσταση με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, για εξατομίκευση των υπηρεσιών προς τους πελάτες και την οργάνωση των παραγγελιών στο παρασκήνιο.

Η αυτοματοποίηση της αναπλήρωσης του στοκ μετά από παραγγελίες αλλά και η αυτόματη καταμέτρηση των προϊόντων, βοηθούν την Andreotti να βελτιστοποιήσει τον πυρήνα των διαδικασιών της.

«Ενώ πολλοί μιλούν για το μέλλον και την προοπτική της Τεχνητής Νοημοσύνης, η Andreotti και η Mantle φέρνουν το μέλλον σήμερα, στην καρδιά των επιχειρήσεων μας», δήλωσε ο Εύης Ζένιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Andreotti.

«Βλέπουμε τις εφαρμογές της Mantle και τις δυνατότητες Τεχνητής Νοημοσύνης ως στρατηγικά εργαλεία για τον οργανισμό μας που θα αυξήσουν σημαντικά την παραγωγικότητα μας, βελτιώνοντας παράλληλα την ικανότητα μας να κρατήσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών στον ύψιστο βαθμό. Είμαστε έτοιμοι να αναπτύξουμε και να εφαρμόσουμε αυτά τα νέα εργαλεία στα τμήματα της Andreotti», πρόσθεσε.

Πλέον η Andreotti θα χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη στρατηγική, το σχεδιασμό και την εκτέλεση σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων της. Αυτό θα βοηθήσει στην επιτάχυνση της εκπλήρωσης παραγγελιών, στη μείωση των κινδύνων από τυχόν λάθος υπολογισμούς αποθέματος και στην καλύτερη διαχείριση των αλλαγών στην προσφορά και ζήτηση.

Στη διαχείριση του οικονομικού μέρους, η Mantle θα αυτοματοποιήσει την τήρηση βιβλίων και τις χρηματοοικονομικές διαδικασίες, μειώνοντας τον χρόνο και το κόστος κατά πάνω από 50%, ενώ θα κάνει τις συνήθως πολύπλοκες εργασίες πολύ πιο εύκολες και απλές.

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, η Andreotti συμβαδίζει πλήρως με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του εμπορίου, και ανταποκρίνεται πλήρως στις εξελίξεις του τομέα της.

Δειτε Επισης

Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»
Α. Χατζηαδάμου: Δυσμενής διάκριση η μη συμμετοχή καταστημάτων που λειτουργούν ως υπεραγορές στο e-kalathi
Με ειδοποίηση πτώσης τιμής το «e-kalathi»... Η επίσημη πρώτη και ο οδηγός χρήσης για την ηλεκτρονική πλατφόρμα
Τα κύρια συμπεράσματα και οι θέσεις των θεσμικών και επιχειρηματικών φορέων για τη λεωφόρο Μακαρίου