Andreotti και Mantle ενώνουν δυνάμεις για AI και ψηφιακό μετασχηματισμό

Η Andreotti σε συνεργασία με την εταιρεία Mantle θέτει τα θεμέλια και το στρατηγικό πλάνο για να προωθήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ομίλου και να φέρει την Τεχνητή Νοημοσύνη στον πυρήνα των βασικών επιχειρησιακών της διαδικασιών.

Η Andreotti, με περισσότερα από 58 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των επίπλων στην Κύπρο, πάνω από 200.000 πελάτες και 23 εκατομμύρια κωδικούς προϊόντων να έχουν πωληθεί, συνεχίζει να πρωτοπορεί, βλέποντας την προοπτική της τεχνητής νοημοσύνης και αξιοποιώντας την τεχνολογία αυτή, πάντα με γνώμονα τον πελάτη.

Σήμερα, η Andreotti λειτουργεί σε ένα περιβάλλον ταχείας ανάπτυξης, με τις προτιμήσεις των καταναλωτών να μεταβάλλονται με αστραπιαία ταχύτητα πάντα με σκοπό να αποφεύγονται περίπλοκες εφοδιαστικές αλυσίδες.

Για να διατηρήσει και να ενισχύσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε αυτό το νέο πλαίσιο, η Andreotti επέλεξε την Mantle, για να εφαρμόσει το κεντρικό Σύστημα Επιχειρησιακής Λειτουργίας στο οποίο θα στηθεί ολόκληρο το φάσμα των εργασιών της εταιρείας.

Με τη βοήθεια της Mantle, η Andreotti θα μπορεί να βελτιστοποιήσει τις άλλοτε χρονοβόρες διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας, την εξατομίκευση της πελατειακής εμπειρίας και την υποστήριξη του κοινού πάντα μέσα από τη στήριξη πρωτοποριακών λύσεων, κάτω από ένα ενιαίο κέντρο ελέγχου.

Οι εμπορικές δραστηριότητες της Andreotti αποκτούν μια νέα διάσταση με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, για εξατομίκευση των υπηρεσιών προς τους πελάτες και την οργάνωση των παραγγελιών στο παρασκήνιο.

Η αυτοματοποίηση της αναπλήρωσης του στοκ μετά από παραγγελίες αλλά και η αυτόματη καταμέτρηση των προϊόντων, βοηθούν την Andreotti να βελτιστοποιήσει τον πυρήνα των διαδικασιών της.

«Ενώ πολλοί μιλούν για το μέλλον και την προοπτική της Τεχνητής Νοημοσύνης, η Andreotti και η Mantle φέρνουν το μέλλον σήμερα, στην καρδιά των επιχειρήσεων μας», δήλωσε ο Εύης Ζένιος, Διευθύνων Σύμβουλος της Andreotti.

«Βλέπουμε τις εφαρμογές της Mantle και τις δυνατότητες Τεχνητής Νοημοσύνης ως στρατηγικά εργαλεία για τον οργανισμό μας που θα αυξήσουν σημαντικά την παραγωγικότητα μας, βελτιώνοντας παράλληλα την ικανότητα μας να κρατήσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών στον ύψιστο βαθμό. Είμαστε έτοιμοι να αναπτύξουμε και να εφαρμόσουμε αυτά τα νέα εργαλεία στα τμήματα της Andreotti», πρόσθεσε.

Πλέον η Andreotti θα χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για τη στρατηγική, το σχεδιασμό και την εκτέλεση σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων της. Αυτό θα βοηθήσει στην επιτάχυνση της εκπλήρωσης παραγγελιών, στη μείωση των κινδύνων από τυχόν λάθος υπολογισμούς αποθέματος και στην καλύτερη διαχείριση των αλλαγών στην προσφορά και ζήτηση.

Στη διαχείριση του οικονομικού μέρους, η Mantle θα αυτοματοποιήσει την τήρηση βιβλίων και τις χρηματοοικονομικές διαδικασίες, μειώνοντας τον χρόνο και το κόστος κατά πάνω από 50%, ενώ θα κάνει τις συνήθως πολύπλοκες εργασίες πολύ πιο εύκολες και απλές.

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, η Andreotti συμβαδίζει πλήρως με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του εμπορίου, και ανταποκρίνεται πλήρως στις εξελίξεις του τομέα της.

Δειτε Επισης

Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν