powered by

Σημαντικό βήμα προς την ψηφιακή μετάβαση-Απαίτηση υγείας μέσω Myeurolife

Στην Eurolife προσαρμοζόμαστε στις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις και προσφέρουμε πλήρη σειρά από προϊόντα τα οποία ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πολιτών.

Ταυτόχρονα, ως πρωτοπόρος οργανισμός, διαδραματίζουμε καθοριστικό ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ασφαλιστικής βιομηχανίας.

Επενδύουμε στην τεχνολογία αναβαθμίζοντας τα συστήματά μας και την εξειδίκευση των ανθρώπων μας, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής και να παρέχουμε νέες υπηρεσίες και δυνατότητες για ευέλικτη και ποιοτική εξυπηρέτηση.

Ηλεκτρονική υποβολή Απαίτησης υγείας

Στο πιο πάνω πλαίσιο, η Eurolife αυτοματοποιεί τη διαδικασία υποβολής ατομικών Απαιτήσεων υγείας για τα προγράμματα Medica, μέσω του Myeurolife Portal.

Οι ατομικές Απαιτήσεις των πελατών της Eurolife θα μπορούν να καταχωρούνται και ηλεκτρονικά, από τον ίδιο τον πελάτη, μέσω του Myeurolife Portal στο οποίο, πρόσθετα, θα μπορούν να παρακολουθήσουν την κατάσταση προόδου των Απαιτήσεων τους.

Μέσω μιας απλής διαδικασίας, με την ολοκλήρωση παροχής υπηρεσίας υγείας, οι πελάτες της Eurolife (κάτοχοι ενεργού συμβολαίου κάλυψης υγείας και συνδρομητές στο Myeurolife Portal), μπορούν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονική απαίτηση για υπηρεσίες υγείας, για τον εαυτό τους ή για εξαρτώμενο μέλος, μέσω του Myeurolife Portal, με τη συμπλήρωση των προσωπικών στοιχείων τους χρησιμοποιώντας προφορτωμένα πεδία και την επισύναψη των σχετικών δικαιολογητικών/ιατρικών εντύπων.

Παράλληλα, όσοι πελάτες επιθυμούν να υποβάλουν χειρόγραφα τις απαιτήσεις υγείας τους θα μπορούν να το πράξουν ακολουθώντας την υφιστάμενη διαδικασία.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία των πελατών μας

Με το Myeurolife Portal οι πελάτες μας έχουν στα χέρια τους μια διαδικτυακή πύλη που τους παρέχει άμεση, προσωπική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, σε ό,τι αφορά τα Ασφαλιστικά τους Συμβόλαια.

Η απλή και ευχάριστη πλοήγηση που προσφέρει το Myeurolife Portal καθώς και ο μοναδικός του σχεδιασμός παρέχουν στον πελάτη τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στα ατομικά συμβόλαια του (καλύψεις και ωφελήματα, κατανεμημένες μονάδες στα επενδυτικά ταμεία, αξία εξαγοράς συμβολαίου), στοιχεία επικοινωνίας ασφαλιστικού συμβούλου, ιστορικά πληρωμών και απαιτήσεων, πιστοποιητικά φόρου εισοδήματος κ.ά.

Στην Eurolife, οδηγούμε την paperless εποχή και αφήνουμε το δικό μας θετικό αποτύπωμα στην αντιστροφή της κλιματικής αλλαγής.

Στο πλαίσιο αυτό, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στο να παρέχουμε ψηφιακά εργαλεία στους πελάτες μας όπως το ePolicy, δίνοντας τους τη δυνατότητα να έχουν τους Όρους του Ασφαλιστηρίου τους ηλεκτρονικά μέσω του Myeurolife Portal και, πρόσθετα, να προχωρούν σε πληρωμές και να ενημερώνονται μέσω Ε-mail ή SMS. Νέες μορφές επικοινωνίας και παροχής υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρόνο στους πελάτες μας.

Δειτε Επισης

Η σύσταση της AMLA, οι αναβαθμισμένες απαιτήσεις και οι προκλήσεις συμμόρφωσης για τις ξένες επιχειρήσεις εντός της Ε.Ε.
Μάριος Κοσμά: Ήταν και θα είναι πάντα επενδυτικός προορισμός η Κύπρος-Πώς θα έρθουν παγκόσμιας εμβέλειας επενδυτές
Το Cyprus Integrity Forum δυναμικά στο πλευρό της Αστυνομίας-Συνάντηση με την ηγεσία της Δύναμης
Ενισχύεται η συνεργασία του Ίδρυματος «Θεοτόκος-Αμερίκος Αργυρίου» και του Σωματείου «Παναγία Ευαγγελίστρια»
Η νέα εποχή της συμμόρφωσης: Τεχνητή νοημοσύνη, blockchain και η πρόκληση της διαφάνειας
Ανδρέας Παπαέτης: Ο DORA ως θεμέλιο ψηφιακής ανθεκτικότητας στον χρηματοπιστωτικό τομέα
Κωνσταντίνος Κουμίδης: Η διαχείριση ψηφιακών κινδύνων και η ανθεκτικότητα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Μαρία Κυρμίζη-Αντωνίου: Η ΜΟΚΑΣ και η συμβολή του ιδιωτικού τομέα στην καταπολέμηση του οικονομικού εγκλήματος
Theo Parperis: Πλατφόρμα που ανατρέπει τα δεδομένα στις συγχωνεύσεις και εξαγορές το Ependisis.com (video)
Harm Reduction Conference: Η Στέλλα Κυριακίδου συζητά υγεία και ανθρώπινα δικαιώματα