powered by

Σημαντικό βήμα προς την ψηφιακή μετάβαση-Απαίτηση υγείας μέσω Myeurolife

Στην Eurolife προσαρμοζόμαστε στις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις και προσφέρουμε πλήρη σειρά από προϊόντα τα οποία ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πολιτών.

Ταυτόχρονα, ως πρωτοπόρος οργανισμός, διαδραματίζουμε καθοριστικό ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ασφαλιστικής βιομηχανίας.

Επενδύουμε στην τεχνολογία αναβαθμίζοντας τα συστήματά μας και την εξειδίκευση των ανθρώπων μας, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής και να παρέχουμε νέες υπηρεσίες και δυνατότητες για ευέλικτη και ποιοτική εξυπηρέτηση.

Ηλεκτρονική υποβολή Απαίτησης υγείας

Στο πιο πάνω πλαίσιο, η Eurolife αυτοματοποιεί τη διαδικασία υποβολής ατομικών Απαιτήσεων υγείας για τα προγράμματα Medica, μέσω του Myeurolife Portal.

Οι ατομικές Απαιτήσεις των πελατών της Eurolife θα μπορούν να καταχωρούνται και ηλεκτρονικά, από τον ίδιο τον πελάτη, μέσω του Myeurolife Portal στο οποίο, πρόσθετα, θα μπορούν να παρακολουθήσουν την κατάσταση προόδου των Απαιτήσεων τους.

Μέσω μιας απλής διαδικασίας, με την ολοκλήρωση παροχής υπηρεσίας υγείας, οι πελάτες της Eurolife (κάτοχοι ενεργού συμβολαίου κάλυψης υγείας και συνδρομητές στο Myeurolife Portal), μπορούν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονική απαίτηση για υπηρεσίες υγείας, για τον εαυτό τους ή για εξαρτώμενο μέλος, μέσω του Myeurolife Portal, με τη συμπλήρωση των προσωπικών στοιχείων τους χρησιμοποιώντας προφορτωμένα πεδία και την επισύναψη των σχετικών δικαιολογητικών/ιατρικών εντύπων.

Παράλληλα, όσοι πελάτες επιθυμούν να υποβάλουν χειρόγραφα τις απαιτήσεις υγείας τους θα μπορούν να το πράξουν ακολουθώντας την υφιστάμενη διαδικασία.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία των πελατών μας

Με το Myeurolife Portal οι πελάτες μας έχουν στα χέρια τους μια διαδικτυακή πύλη που τους παρέχει άμεση, προσωπική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, σε ό,τι αφορά τα Ασφαλιστικά τους Συμβόλαια.

Η απλή και ευχάριστη πλοήγηση που προσφέρει το Myeurolife Portal καθώς και ο μοναδικός του σχεδιασμός παρέχουν στον πελάτη τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στα ατομικά συμβόλαια του (καλύψεις και ωφελήματα, κατανεμημένες μονάδες στα επενδυτικά ταμεία, αξία εξαγοράς συμβολαίου), στοιχεία επικοινωνίας ασφαλιστικού συμβούλου, ιστορικά πληρωμών και απαιτήσεων, πιστοποιητικά φόρου εισοδήματος κ.ά.

Στην Eurolife, οδηγούμε την paperless εποχή και αφήνουμε το δικό μας θετικό αποτύπωμα στην αντιστροφή της κλιματικής αλλαγής.

Στο πλαίσιο αυτό, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στο να παρέχουμε ψηφιακά εργαλεία στους πελάτες μας όπως το ePolicy, δίνοντας τους τη δυνατότητα να έχουν τους Όρους του Ασφαλιστηρίου τους ηλεκτρονικά μέσω του Myeurolife Portal και, πρόσθετα, να προχωρούν σε πληρωμές και να ενημερώνονται μέσω Ε-mail ή SMS. Νέες μορφές επικοινωνίας και παροχής υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρόνο στους πελάτες μας.

Δειτε Επισης

Save the date: Ανακαλύψτε τη νέα εποχή στα ακίνητα στο 19ο Συνέδριο και Έκθεση Ανάπτυξης Γης
Πρώτη αιμοδοσία της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (Κύπρου) για το 2025
TBWA\Entelia: 30 χρόνια δημιουργικότητας και ανατρεπτικών ιδεών
Ακόμα μια Έδρα ERA για το Ινστιτούτο Κύπρου
Στις 745 οι σπουδαστικές αιτήσεις για δανειοδότηση από ΚΦΙΚΒ το 2024-Πόσες υποβλήθηκαν από την αρχή του 2025
Το επενδυτικό ταμείο 33East συμπληρώνει το πρώτο στάδιο χρηματοδότησης με άντληση €26 εκατ.
Ladies Circle 5 Πάφου και Tangent Club 5 Πάφου συνεχίζουν να στηρίζουν το Enavsma Foundation
Αυτή είναι και έτσι θα λειτουργεί η εθνική ηλεκτρονική ταυτότητα-«Όραμα η σύντομη και αποτελεσματική ψηφιοποίηση»
ΣΕΛΚ: Στρατηγικός συνεργάτης στη δράση «ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ 2025»
Παγκόσμια έρευνα της PwC: Σχεδόν 3 στους 5 CEOs είναι αισιόδοξοι για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη