powered by

Σημαντικό βήμα προς την ψηφιακή μετάβαση-Απαίτηση υγείας μέσω Myeurolife

Στην Eurolife προσαρμοζόμαστε στις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις και προσφέρουμε πλήρη σειρά από προϊόντα τα οποία ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πολιτών.

Ταυτόχρονα, ως πρωτοπόρος οργανισμός, διαδραματίζουμε καθοριστικό ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ασφαλιστικής βιομηχανίας.

Επενδύουμε στην τεχνολογία αναβαθμίζοντας τα συστήματά μας και την εξειδίκευση των ανθρώπων μας, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής και να παρέχουμε νέες υπηρεσίες και δυνατότητες για ευέλικτη και ποιοτική εξυπηρέτηση.

Ηλεκτρονική υποβολή Απαίτησης υγείας

Στο πιο πάνω πλαίσιο, η Eurolife αυτοματοποιεί τη διαδικασία υποβολής ατομικών Απαιτήσεων υγείας για τα προγράμματα Medica, μέσω του Myeurolife Portal.

Οι ατομικές Απαιτήσεις των πελατών της Eurolife θα μπορούν να καταχωρούνται και ηλεκτρονικά, από τον ίδιο τον πελάτη, μέσω του Myeurolife Portal στο οποίο, πρόσθετα, θα μπορούν να παρακολουθήσουν την κατάσταση προόδου των Απαιτήσεων τους.

Μέσω μιας απλής διαδικασίας, με την ολοκλήρωση παροχής υπηρεσίας υγείας, οι πελάτες της Eurolife (κάτοχοι ενεργού συμβολαίου κάλυψης υγείας και συνδρομητές στο Myeurolife Portal), μπορούν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονική απαίτηση για υπηρεσίες υγείας, για τον εαυτό τους ή για εξαρτώμενο μέλος, μέσω του Myeurolife Portal, με τη συμπλήρωση των προσωπικών στοιχείων τους χρησιμοποιώντας προφορτωμένα πεδία και την επισύναψη των σχετικών δικαιολογητικών/ιατρικών εντύπων.

Παράλληλα, όσοι πελάτες επιθυμούν να υποβάλουν χειρόγραφα τις απαιτήσεις υγείας τους θα μπορούν να το πράξουν ακολουθώντας την υφιστάμενη διαδικασία.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία των πελατών μας

Με το Myeurolife Portal οι πελάτες μας έχουν στα χέρια τους μια διαδικτυακή πύλη που τους παρέχει άμεση, προσωπική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, σε ό,τι αφορά τα Ασφαλιστικά τους Συμβόλαια.

Η απλή και ευχάριστη πλοήγηση που προσφέρει το Myeurolife Portal καθώς και ο μοναδικός του σχεδιασμός παρέχουν στον πελάτη τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στα ατομικά συμβόλαια του (καλύψεις και ωφελήματα, κατανεμημένες μονάδες στα επενδυτικά ταμεία, αξία εξαγοράς συμβολαίου), στοιχεία επικοινωνίας ασφαλιστικού συμβούλου, ιστορικά πληρωμών και απαιτήσεων, πιστοποιητικά φόρου εισοδήματος κ.ά.

Στην Eurolife, οδηγούμε την paperless εποχή και αφήνουμε το δικό μας θετικό αποτύπωμα στην αντιστροφή της κλιματικής αλλαγής.

Στο πλαίσιο αυτό, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στο να παρέχουμε ψηφιακά εργαλεία στους πελάτες μας όπως το ePolicy, δίνοντας τους τη δυνατότητα να έχουν τους Όρους του Ασφαλιστηρίου τους ηλεκτρονικά μέσω του Myeurolife Portal και, πρόσθετα, να προχωρούν σε πληρωμές και να ενημερώνονται μέσω Ε-mail ή SMS. Νέες μορφές επικοινωνίας και παροχής υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρόνο στους πελάτες μας.

Δειτε Επισης

Έργο για μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στο λιμάνι Λεμεσού-Οι συνεργάτες της κοινοπραξίας
Φιλανθρωπική φωτογραφική έκθεση «Λεμεσός Αγάπη Μου» από Totalserve και PGE&Co
Μωρά Θαύματα: Το όραμα που έγινε πραγματικότητα και οι επόμενοι στόχοι του Συνδέσμου
ΙδΕΚ: Δυναμική κυπριακή παρουσία στο φεστιβάλ καινοτομίας SLUSH 2024
Tο ασημένιο γούρι «Δέντρο της Ζωής» του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Έρχεται ο δέκατος εθνικός διαγωνισμός για ανάδειξη του καλύτερου οινοχόου της Κύπρου
Διεκδικεί επανεκλογή στο συμβούλιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού η Κύπρος-Το μήνυμα Χατζημανώλη
Η συνταγή τριών κορυφαίων επιχειρηματικών ηγετών για πετυχημένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
Μνημόνιο συνεργασίας CMMI και NIMRD σε ερευνητικούς τομείς-«Σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο»