Επεκτείνεται και αναβαθμίζεται το Coral Beach Hotel & Resort-Οι σχεδιασμοί για το Panorama Hotel στην Κρήτη

Επέκταση των ξενοδοχειακών μονάδων Coral Beach Hotel & Resort στην Πάφο και Panorama Hotel στην Κρήτη, προγραμματίζει ο Όμιλος Leptos Calypso Hotels Public Ltd, με στόχο την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών του.

Παράλληλα, φέτος ο Όμιλος επαναλειτούργησε το Thalassa Boutique Hotel and Spa δυναμικότητας 100 δωματίων και οι αξιολογήσεις των πελατών είναι ήδη εξαιρετικές.

Αυτά ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου, Γιάννος Πανταζής, σε συνέντευξή του στον «Ξενοδόχο».

Πέραν των πιο πάνω, ο κ. Πανταζής σκιαγραφεί τη δική του πορεία στον χώρο και αποκαλύπτει τι ήταν αυτό που τον οδήγησε να ασχοληθεί με τον τομέα, ενώ αναφέρεται στα στοιχεία που τον συναρπάζουν και απαντά εάν ένας γενικός διευθυντής ξενοδοχείου έχει ελεύθερο χρόνο ή όχι.

Επίσης, ο κ. Πανταζής αναφέρεται και στα οφέλη όλων όσων συμμετέχουν στον ΠΑΣΥΞΕ.

YIANNOS-PANTAZIS

Η πορεία στον χώρο

Κύριε Πανταζή καταρχάς θα θέλαμε να μας πείτε πόσα χρόνια ασχολείστε με τον ξενοδοχειακό κλάδο;

Με τον τουριστικό κλάδο γενικά -κρουαζιέρες, ξενοδοχεία, αεροπορικά, κ.ά.- ασχολούμαι συνολικά 35 χρόνια, τόσο εντός όσο εκτός Κύπρου.

Τί ήταν αυτό που σας οδήγησε να ασχοληθείτε με την βιομηχανία;

Αυτό που με οδήγησε να ασχοληθώ με τον κλάδο, ήταν η προοπτική που είχε ο τουρισμός στην Κύπρο όταν ήμουν 19 ετών που ολοκλήρωσα την στρατιωτική μου θητεία, καθώς επίσης και η παρότρυνση του μ. πατέρα μου να ασχοληθώ με τον τομέα.

Τί σας δίδαξε η μέχρι σήμερα πορεία σας στον χώρο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας;

Ότι ποτέ δεν πρέπει να εφησυχάζετε κάποιος, πως οι καιροί σήμερα απαιτούν προσεκτική μελέτη και ανάλυση των γεγονότων, καθώς και ότι χρειάζονται πολύ γρήγορες αποφάσεις για να συνεχίσεις να είσαι μέσα στο παιχνίδι.

Πέραν των πιο πάνω, η ενασχόλησή μου με την ξενοδοχειακή βιομηχανία με δίδαξε, ακόμη, ότι όποιος ασχολείται με τον τομέα, είτε μεμονωμένα είτε ως μέρος ενός ομίλου, θα πρέπει να έχει διαχρονικά αρχές και αξίες, να έχει διαρκή επικοινωνία με τους συνεργάτες του και να ακολουθεί αξιοκρατικές διαδικασίες στα θέματα προσωπικού.

Coral Beach

Το Coral Beach Hotel

Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει περισσότερο σε αυτόν τον χώρο;

Οι νέες προκλήσεις με τις οποίες είμαστε διαρκώς αντιμέτωποι και οι αλλαγές στον τομέα μας.

Ελεύθερο χρόνο έχετε; Κι αν ναι, πώς τον αξιοποιείτε;

Βεβαίως και υπάρχει ελεύθερος χρόνος. Προσωπικά, προσπαθώ να βρίσκω χρόνο, ειδικά κατά το μεσημέρι. Επί καθημερινής βάσεως γυμνάζομαι, ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο -την αγαπημένη μου ομάδα το ΑΠΟΕΛ-, και διαβάζω πολλά βιβλία και podcast που έχουν σχέση με την Κύπρο και την Ελλάδα.

Επιπρόσθετα, όποτε μου δίδεται η δυνατότητα ταξιδεύω προκειμένου να παρακολουθώ τον ανταγωνισμό στο εξωτερικό. Παράλληλα, παρακολουθώ συστηματικά και τον ανταγωνισμό στην Κύπρο.

Panorama

Το Panorama Hotel.

Τα μελλοντικά σχέδια για τα ξενοδοχεία του Ομίλου

Τι μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας για τα μελλοντικά σας σχέδια/επενδύσεις/αγορές για το 2024 και πιο πέρα;

Καταρχάς θα ήθελα να πω ότι ο Όμιλος αυτή τη στιγμή διαθέτει τέσσερα ξενοδοχεία στην Κύπρο και ένα στην Ελλάδα και στόχος μας είναι η συνεχής αναβάθμισή τους.

Σε ό,τι αφορά το Coral Beach Hotel & Resort, το οποίο αυτή τη στιγμή διαθέτει 424 δωμάτια, μελλοντικά σχεδιάζουμε να τα αυξήσουμε κατά 48.

Στα μελλοντικά, επίσης, σχέδια μας είναι και η ανέγερση μίας μικτής τουριστικής ανάπτυξης 172 διαμερισμάτων και επιπρόσθετων κοινόχρηστων χώρων σε διπλανό τεμάχιο από το Coral Beach, με το οποίο θα λειτουργούν ως ενιαία μονάδα.

Για το εν λόγω έργο, είμαστε στα τελικά στάδια της εξασφάλισης της σχετικής πολεοδομικής άδειας.

Εξάλλου, στο Panorama Hotel στην Κρήτη υλοποιούμε δύο projects. Το ένα αφορά στην διαχείριση μίας επιπρόσθετης μονάδας 25 διαμερισμάτων, ενώ σε κατοπινό στάδιο ευελπιστούμε να διαχειριστούμε σε διπλανό τεμάχιο ακόμη 78 δωμάτια.

Εν τω μεταξύ, φέτος επαναλειτούργησε το Thalassa Boutique Hotel and Spa δυναμικότητας 100 δωματίων και οι αξιολογήσεις των πελατών είναι εξαιρετικές.

Thalassa

Το Thalassa Boutique Hotel and Spa.

Οι αλλαγές στη νοοτροπία των επισκεπτών

Έχετε διαπιστώσει οποιεσδήποτε αλλαγές στην νοοτροπία των επισκεπτών στα ξενοδοχεία σας τα τελευταία χρόνια; Κι αν ναι, τι αλλαγές; Τι ζητάνε περισσότερο οι πελάτες/επισκέπτες;

Βέβαια κι έχουμε διαπιστώσει σημαντικές αλλαγές. Πλέον οι πελάτες είναι πιο απαιτητικοί, ειδικότερα σε ό,τι αφορά το κομμάτι value for money.

Επίσης, σημαντικό ρόλο για την επιτυχία ενός ξενοδοχείου διαδραματίζουν και οι αξιολογήσεις των πελατών, οι οποίες σίγουρα μας βοηθούν και μας να γινόμαστε καλύτεροι στα επίπεδα υπηρεσιών που προσφέρουμε.

Ακόμη, πλέον, ένα καλό και δυνατό wi-fi μέσα στα ξενοδοχεία, έχει καταστεί εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό για ένα ξενοδοχείο, όπως και το φαγητό.

Σε ποιες ενέργειες προβαίνει ο Όμιλος Leptos προκειμένου να ανταποκριθεί με επάρκεια στις νέες απαιτήσεις των επισκεπτών;

Ως Όμιλος προβαίνουμε συνεχώς σε εκπαίδευση του προσωπικού μας, αξιοποιώντας και τις δυνατότητες που μας προσφέρει πλέον η τεχνολογία, με στόχο να αναβαθμίζουμε ολοένα και περισσότερο τις υπηρεσίες μας.

Επίσης, προχωρήσαμε σε αναβάθμιση της υπηρεσίας κρατήσεων σε ό,τι αφορά και τεχνολογία και όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό.

Παράλληλα, διατηρούμε και συνεχή επαφή με τους συνεργάτες μας.

Τα οφέλη από τον ΠΑΣΥΞΕ

Ποια είναι μερικά οφέλη από την συμμετοχή σας ως μέλος του ΠΑΣΥΞΕ;

Είναι τεράστια τα οφέλη από τη συμμετοχή μας στον ΠΑΣΥΞΕ. Καταρχάς είμαστε μέλος μίας τεράστιας ομάδας, η οποία καθημερινά ασχολείται με το έννομο συμφέρον των ξενοδοχείων και του τουριστικού μέλλοντος της Κύπρου.

Στον ΠΑΣΥΞΕ γίνεται συνεχείς ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών, υπάρχει εκπροσώπηση στα κέντρα λήψης αποφάσεων, μέσω της οποίας προωθούνται τα συμφέροντα των ξενοδοχείων, προσφέρεται σημαντική βοήθεια για καλύτερη κατανόηση των σχεδίων του κράτους και σίγουρα η διαπραγμάτευση των συλλογικών συμβάσεων στην ξενοδοχειακή βιομηχανία και πολλά άλλα.

Δειτε Επισης

Πρωτοπορεί η ΕΤΑΠ Πάφου-Μελέτη Ψηφιακής Στρατηγικής για την Τουριστική Πάφο
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Βελτιώνονται περαιτέρω οι παραλίες
ΕΤΑΠ Πάφου: Επιτυχή τα ανοικτά εργαστήρια Φυθκιώτικου Υφαντού
Αυτογνωσία: Η σημασία της στην τουριστική βιομηχανία
Ε. Λοϊζίδης: Η Πάφος μπορεί να μετατραπεί σε έναν ολόχρονο προορισμό
Glasshouse Lounge Restaurant: Μια Νέα Εποχή Γαστρονομίας και Κομψότητας
Αντώνης Πισσαρίδης: Χωρίς αντισταθμιστικά μέτρα το μέλλον των ξενοδοχείων στα ορεινά δεν είναι ευοίωνο
Π. Κωνσταντίνου: Οι σχεδιασμοί για το Pernera Beach Hotel και η ανάγκη για αναβάθμιση της περιοχής Περνέρα
Στόχος η ένταξη και του Νοεμβρίου στην καλοκαιρινή σεζόν
ΕΤΑΠ Πάφου: «Έξυπνος» και ο αιωνόβιος Δρύς της Φύτης