Το rebranding θα αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο

Διανύοντας την κορύφωση άλλης μιας καλοκαιρινής σεζόν, αν κάνουμε έναν απολογισμό της φετινής περιόδου, θα διαπιστώσουμε ότι παρόλες τις προκλήσεις που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε, με τελευταία, την πτώχευση του τρίτου μεγαλύτερου ευρωπαϊκού διοργανωτή ταξιδιών, του γερμανικού FTI, θεωρούμε πως μεγάλο μέρος του χαμένου εδάφους μπορεί να καλυφθεί Ιούλιο και Αύγουστο, μήνες κατά τους οποίους οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία φτάνουν στην κορύφωση.

Την ίδια ώρα, αισιοδοξούμε πως η αγορά του Ισραήλ, θα συνεχίσει να έχει αυξανόμενη τάση, κάτι το οποίο ξεκίνησε να διαφαίνεται από τον Απρίλιο. Αν αναλογιστεί κανείς ότι εξαιτίας του πολέμου η αγορά αυτή είχε καταγράψει απώλειες, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι σιγά σιγά παίρνει ξανά την ανιούσα.

Ως ξενοδόχοι, οφείλουμε να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, για διατήρηση των εισοδημάτων μας σε ικανοποιητικό επίπεδο. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρουμε να διαφυλάξουμε και την κερδοφορία ενόψει και των αυξανόμενων λειτουργικών εξόδων. Η κινητήριος δύναμη που κρατά τη βιομηχανία ανταγωνιστική και διασφαλίζει την επανεπένδυση για τη συνεχή ανάπτυξή της είναι η κερδοφορία.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφερθώ και στο θέμα της προβολής της Κύπρου στο εξωτερικό.

Η ανακοίνωση του Προέδρου της Δημοκρατίας κατά τη διάρκεια της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του ΠΑΣΥΞΕ ότι θα αυξηθεί ο προϋπολογισμός του Υφυπουργείου Τουρισμού για το 2025 κατά 10 εκατ. ευρώ για προβολή της Κύπρου στο εξωτερικό, κάτι το οποίο ήταν και εισήγηση δική μας, μας αφήνει ιδιαίτερα ικανοποιημένους.

Θεωρούμε πως το rebranding που έχει ξεκινήσει είναι απαραίτητο για τη χώρα και ειδικότερα για τον τουρισμό μας.

Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρουμε να βελτιώσουμε την αναγνωρισιμότητα της Κύπρου, το positioning της χώρας. Το rebranding θα αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο, ώστε να προσεγγίσουμε τουρίστες με υψηλότερα εισοδηματικά κριτήρια, κάτι που για εμάς είναι και απώτερος σκοπός μας.

Ειδική αναφορά θα ήθελα να κάνω και στην επαναπροκήρυξη του «Σχεδίου Κατάρτισης εργαζομένων σε ξενοδοχειακές μονάδες που βρίσκονται σε μερική ή ολική αναστολή εργασιών», με βελτιωμένους όρους.

Στόχος του Σχεδίου είναι η ενθάρρυνση της λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων και κατά τη χειμερινή περίοδο. Με την ολόχρονη λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων και τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, θα δημιουργηθούν και περισσότερες σταθερές θέσεις εργασίας.

Κλείνοντας, είμαστε αισιόδοξοι γιατί παρόλο που θα πρέπει να διανύσουμε μακρύ δρόμο μέχρι να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα σχετικά με το rebranding αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, χαιρετίζουμε το γεγονός ότι ξεκίνησαν να γίνονται βήματα προς την ορθή κατεύθυνση.

Δειτε Επισης

Μέρα Παραδοσιακών Προϊόντων και Λαϊκής Τέχνης στην Πόλη Χρυσοχούς
Συνεχίζονται οι δωρεάν εκδρομές στον Ακάμα μέχρι τον Δεκέμβριο
Τιμήθηκαν επαναλαμβανόμενοι Ιρλανδοί τουρίστες που επισκέφτηκαν τη Λάρνακα 40 φορές
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Ανάγκη βελτίωσης συνδεσιμότητας ορεινής Λάρνακας
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Ενίσχυση της Επαγγελματικής Κινητικότητας
Ευκαιρίες χρηματοδότησης για μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις έως €30.000
Από τη βιομηχανία της φιλοξενίας στη βιομηχανία της εμπειρίας
ESG και τουριστική βιομηχανία
30 χρόνια αριστείας-Εορτασμοί για την επέτειο ορόσημο του Coral Beach Hotel & Resort
Almyra Hotel: Το «Ουζερί»