Το rebranding θα αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο

Διανύοντας την κορύφωση άλλης μιας καλοκαιρινής σεζόν, αν κάνουμε έναν απολογισμό της φετινής περιόδου, θα διαπιστώσουμε ότι παρόλες τις προκλήσεις που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε, με τελευταία, την πτώχευση του τρίτου μεγαλύτερου ευρωπαϊκού διοργανωτή ταξιδιών, του γερμανικού FTI, θεωρούμε πως μεγάλο μέρος του χαμένου εδάφους μπορεί να καλυφθεί Ιούλιο και Αύγουστο, μήνες κατά τους οποίους οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία φτάνουν στην κορύφωση.

Την ίδια ώρα, αισιοδοξούμε πως η αγορά του Ισραήλ, θα συνεχίσει να έχει αυξανόμενη τάση, κάτι το οποίο ξεκίνησε να διαφαίνεται από τον Απρίλιο. Αν αναλογιστεί κανείς ότι εξαιτίας του πολέμου η αγορά αυτή είχε καταγράψει απώλειες, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι σιγά σιγά παίρνει ξανά την ανιούσα.

Ως ξενοδόχοι, οφείλουμε να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, για διατήρηση των εισοδημάτων μας σε ικανοποιητικό επίπεδο. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρουμε να διαφυλάξουμε και την κερδοφορία ενόψει και των αυξανόμενων λειτουργικών εξόδων. Η κινητήριος δύναμη που κρατά τη βιομηχανία ανταγωνιστική και διασφαλίζει την επανεπένδυση για τη συνεχή ανάπτυξή της είναι η κερδοφορία.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφερθώ και στο θέμα της προβολής της Κύπρου στο εξωτερικό.

Η ανακοίνωση του Προέδρου της Δημοκρατίας κατά τη διάρκεια της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του ΠΑΣΥΞΕ ότι θα αυξηθεί ο προϋπολογισμός του Υφυπουργείου Τουρισμού για το 2025 κατά 10 εκατ. ευρώ για προβολή της Κύπρου στο εξωτερικό, κάτι το οποίο ήταν και εισήγηση δική μας, μας αφήνει ιδιαίτερα ικανοποιημένους.

Θεωρούμε πως το rebranding που έχει ξεκινήσει είναι απαραίτητο για τη χώρα και ειδικότερα για τον τουρισμό μας.

Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρουμε να βελτιώσουμε την αναγνωρισιμότητα της Κύπρου, το positioning της χώρας. Το rebranding θα αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο, ώστε να προσεγγίσουμε τουρίστες με υψηλότερα εισοδηματικά κριτήρια, κάτι που για εμάς είναι και απώτερος σκοπός μας.

Ειδική αναφορά θα ήθελα να κάνω και στην επαναπροκήρυξη του «Σχεδίου Κατάρτισης εργαζομένων σε ξενοδοχειακές μονάδες που βρίσκονται σε μερική ή ολική αναστολή εργασιών», με βελτιωμένους όρους.

Στόχος του Σχεδίου είναι η ενθάρρυνση της λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων και κατά τη χειμερινή περίοδο. Με την ολόχρονη λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων και τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, θα δημιουργηθούν και περισσότερες σταθερές θέσεις εργασίας.

Κλείνοντας, είμαστε αισιόδοξοι γιατί παρόλο που θα πρέπει να διανύσουμε μακρύ δρόμο μέχρι να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα σχετικά με το rebranding αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, χαιρετίζουμε το γεγονός ότι ξεκίνησαν να γίνονται βήματα προς την ορθή κατεύθυνση.

Δειτε Επισης

Προς νέο ρεκόρ αεροπορικής κίνησης με 12,2 εκατ. επιβάτες το 2024
Το ρευστό που αφήνουν οι big 5 του τουρισμού-Ποιοι ξοδεύουν περισσότερα και πόσες μέρες μένουν Κύπρο
Στα καλύτερά του ο τουρισμός... Περισσότερες από ολόκληρο το 2023 οι αφίξεις τους πρώτους έντεκα μήνες του 2024
Β. Θεοδώρου: Τα πλάνα για το E-Hotel και πως η Λάρνακα θα προσελκύσει περισσότερους τουρίστες
Κ. Τσαρδελλής: Οι αλλαγές στην νοοτροπία των πελατών και τα στοιχεία που κάνουν το Venus Beach Hotel να ξεχωρίζει
Tα εορταστικά πακέτα των ξενοδοχείων της Κύπρου-μελών του ΠΑΣΥΞΕ
Check in ομαλότητας και σταθερότητας στα ξενοδοχεία μέχρι το τέλος του 2027 με συμφωνία ορόσημο
Χαιρετισμός Προέδρου ΠΑΣΥΞΕ
Η ανερχόμενη τάση στον παγκόσμιο τουρισμό-Επαγγελματικά ταξίδια με ταξίδια αναψυχής
Τα δύο χωριά της Κύπρου στη λίστα του WTO με τα 55 καλύτερα στον κόσμο για το 2024