Φάνος Ν. Επιφανίου: «Νοιαζόμαστε για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων μας»

Η ευημερία του προσωπικού αποτελεί θεμελιώδη αξία για την εταιρεία Φάνος Ν. Επιφανίου, η οποία για περισσότερο από 55 χρόνια προμηθεύει την Κυπριακή αγορά με μια πλήρη σειρά προϊόντων και υπηρεσιών για την οικοδομική και κατασκευαστική βιομηχανία.

Όπως επισημαίνεται από τη διεύθυνση της εταιρείας, «όταν οι εργαζόμενοι μας νιώθουν υγιείς, ικανοποιημένοι και ενταγμένοι σε ένα υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον, είναι σαφώς πιο παραγωγικοί και αφοσιωμένοι στην εργασία τους».

Πέρα όμως από την παραγωγικότητα, τονίζουν ότι νοιάζονται πραγματικά για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων τους, αφού όπως εξηγούν, ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας αφορά τον χρόνο στην εργασία μας. Και προσθέτουν: «Θεωρούμε ευθύνη μας να προσφέρουμε ένα περιβάλλον που προωθεί την ανάπτυξη, τόσο σε γνώσεις και δεξιότητες, όσο και σε προσωπικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν όλο το φάσμα της ζωής».

Μια από τις βασικές αξίες της εταιρείας, είναι η συνεχής βελτίωση. Συνεπώς, όπως αναφέρεται, αναζητούν συνεχώς νέες ιδέες για τη βελτίωση και αναβάθμιση του εργασιακού τους περιβάλλοντος. Σε αυτές περιλαμβάνονται και οι υγιείς σχέσεις με συναδέλφους, η ελευθερία, και η ενθάρρυνση στην έκφραση απόψεων και εισηγήσεων.

epiphaniou2

Οι δράσεις
Στη Φάνος Ν. Επιφανίου, επενδύουν αρκετά σε σεμινάρια και εργαστήρια για όλο το προσωπικό, για καλλιέργεια των soft skills (επικοινωνία, αυτοπεποίθηση, ηγετικές ικανότητες). Αναφέρονται μάλιστα και σε μια από τις πρωτοπόρες ιδέες που έχουν εφαρμόσει με επιτυχία: «Προχωρήσαμε στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών διαδρομών (learning paths) ώστε ο κάθε νέος αλλά και παλιός συνάδελφος να γνωρίζει τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει για να θεωρείται ειδικός στον τομέα του».

Παράλληλα, ίδρυσαν την «Ακαδημία Επιφανίου», όπου μέσω μιας πλατφόρμας εκμάθησης (Learning Management System-LMS) αναπτύσσουν τα δικά τους εσωτερικά προγράμματα μάθησης με βάση τις ανάγκες του οργανισμού. Έτσι, όπως τονίζουν, είναι σίγουροι ότι το προσωπικό τους χτίζει σταδιακά πάνω στην προηγούμενη γνώση, και έχοντας πρόσβαση στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, έχει διαθέσιμες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να επιτύχει στον τομέα του. Αυτή η καθοδηγούμενη προσέγγιση αυξάνει τις προοπτικές για τον καθένα να φτάσει τους στόχους του, να διατηρήσει τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να τις μεταφέρει σωστά στους επόμενους συνάδελφους.

Μέσα από ένα περιβάλλον διαρκούς και ανοιχτής πρόσβασης στη γνώση με καινοτόμες εμπειρίες μάθησης, αναφέρεται συγκεκριμένα, «εδραιώνουμε την

κουλτούρα μέσα από την οποία οι άνθρωποι μας θέλουν να μαθαίνουν, να αναπτύσσονται και να εξελίσσονται, ώστε να κτίζουμε το μέλλον, το δικό μας και της εταιρείας μας».

Στα πλαίσια εξάλλου της ένταξης των νέων συναδέλφων στην ομάδα, ανέπτυξαν ένα πρόγραμμα εισαγωγικής εκπαίδευσης (Induction training), που περιλαμβάνει welcome pack με όλη την απαραίτητη ενημέρωση και συμβολικό δώρο , ώστε από την πρώτη μέρα της εργασίας ο νέος συνάδελφος να νιώθει ευπρόσδεκτος και μέρος της ομάδας.

Μέσω ενός εσωτερικού ηλεκτρονικού portal που ονόμασαν EpiNet, διατηρούν ζωντανή την ενημέρωση και επικοινωνία με όλα τα μέλη του προσωπικού, αναρτώντας ειδήσεις, ενημερώσεις και φωτογραφίες από σημαντικά γεγονότα.

epiphaniou3

Στις μικρές χειρονομίες η μεγαλύτερη χαρά
«Επειδή μέσω της εργασιακής μας ζωής χτίζονται και σημαντικές φιλίες, αλλά και για να ξεφεύγουμε από την ρουτίνα, φροντίζουμε σε τακτικά διαστήματα να οργανώνουμε μικρές ή μεγαλύτερες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, όπως συναντήσεις για ποτό μετά τη δουλειά, εορταστικά πάρτι, ακόμα και εκδηλώσεις που περιλαμβάνουν τις οικογένειες των ανθρώπων μας. Συχνά είναι οι μικρές χειρονομίες που προσφέρουν την μεγαλύτερη χαρά, γι αυτό προσπαθούμε να δείχνουμε την εκτίμηση μας για την προσφορά του κάθε μέλους της ομάδας μας, με διάφορες αφορμές», λέει με υπερηφάνεια η διεύθυνση της εταιρείας.

Δίνει μάλιστα κάποια παραδείγματα όπως είναι: οι εκδηλώσεις βράβευσης για μακρόχρονη υπηρεσία στην εταιρεία, επιβράβευση με χρηματικά ποσά για την εισδοχή παιδιών σε πανεπιστήμια, παροχή εκπαιδευτικών αδειών και χορηγία σπουδών σε συναδέλφους που θέλουν να προχωρήσουν με τις σπουδές τους.

Πρόσφατα έχουν ανανεώσει το όραμα και τις αξίες στην εταιρεία, στα πλαίσια μιας συμμετοχικής διαδικασίας με τη διευθυντική μας ομάδα: «Θέλουμε ο κάθε εργαζόμενος στην εταιρεία, αλλά και οι πελάτες μας να ταυτίζονται με αυτά στη σχέση που αποκτούν μαζί μας».

epiphaniou4

Για μισό και πλέον αιώνα
Ο οργανισμός Φάνος Ν. Επιφανίου πορεύεται με επιτυχία για μισό και πλέον αιώνα. Η γκάμα των προϊόντων του περιλαμβάνει:
• Οικοδομικό σίδηρο, δομικά πλέγματα και μανδύες
• Σιδηρικά: μεταποίηση και εμπορία
• Θερμομονωτικά και τεχνικά δομικά υλικά
• Είδη Υγιεινής και Δάπεδα
• Συστήματα κλιματισμού και ψύξης
• Συστήματα θέρμανσης και υδραυλικών
• Αρχιτεκτονικά συστήματα αλουμινίου
• Συστήματα προσόψεων
• Φωτοβολταϊκά συστήματα

epiphaniou5

Τα μέτρα που ήρθαν για να μείνουν
Αρκετά από τα μέτρα που εφαρμόστηκαν στον οργανισμό κατά την περίοδο της πανδημίας, προκειμένου να διατηρηθεί η επαφή ανάμεσα στο προσωπικό και τους πελάτες, διατηρείται σε σημαντικό βαθμό μέχρι σήμερα.

Συγκεκριμένα, όπως εξηγούν οι άνθρωποι της εταιρείας, οι περισσότερες διευθυντικές συναντήσεις που γίνονται με σταθερή συχνότητα, διεξάγονται πλέον διαδικτυακά, εξοικονομώντας χρόνο και ενέργεια, αποφεύγοντας περιττές μετακινήσεις. Επιπλέον, όπου είναι δυνατόν διατηρούν ένα ευέλικτο ωράριο που περιλαμβάνει και εργασία από το σπίτι.

Ταυτόχρονα, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία με το κοινό τους, αξιοποιώντας την τεχνολογία. Αρκετές εκπαιδεύσεις προς πελάτες γίνονται διαδικτυακά. Η προβολή και ενημέρωση σχετικά με τα προϊόντα τους γίνεται σε μεγάλο βαθμό χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

epiphaniou6

Πρόκληση η στελέχωση
Την αποτελεσματική στελέχωση, απαριθμούν στην εταιρεία ως τη νούμερο-ένα πρόκληση αυτή τη στιγμή. «Ενδεικτικά, ο χρόνος συμπλήρωσης κάθε νέας κενής θέσης εργασίας έχει αυξηθεί, καθώς επικρατούν συνθήκες πλήρους απασχόλησης, αλλά και λόγω της αλλαγής στο προφίλ και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της νέας γενιάς. Είναι ένας ακόμα λόγος για να θέλουμε να συντηρούμε την εικόνα μας ως εργοδότης προτίμησης, μέσω ουσιαστικών ενεργειών και δράσεων».

Κάθε μέρα και καλύτεροι
Στην εταιρεία βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη διαδικασία εισαγωγής ενός νέου συστήματος διαχείρισης της απόδοσης, το οποίο θα εξασφαλίζει μεγαλύτερη διαφάνεια σε θέματα αυξήσεων και ωφελημάτων. Στοχεύουν επίσης στην εφαρμογή ακόμα πιο σύγχρονων μεθόδων μάθησης που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας γενιάς, καθώς και σε ωφελήματα που έχουν ιδιαίτερη αξία για αυτούς. «Στόχος μας είναι να συντηρούμε μια εργασιακή κουλτούρα όπου κάθε μέλος της ομάδας θα αισθάνεται ότι ανήκει σε ένα σύνολο όπου συνεισφέρει ουσιαστικά, και ότι η εργασία του εκτιμάται και αναγνωρίζεται».

epiphaniou7

Facts & Figures

Αριθμός Προσωπικού:

185 άτομα

Διευθυντική ομάδα:

  • Νικόλας Επιφανίου - Managing Director
  • Άντρη Επιφανίου - Director
  • Μαρίνα Επιφανίου - Director
  • Αντρέας Σωκράτους - Chief Financial Officer
  • Μαρία Ξήχειλου - HR Manager
  • Πέτρος Κερκίδης - Logistics Manager
  • Αντρέας Χριστοφόρου - Group Sales Manager
  • Πέτρος Χατζηπροκόπης - Financial Manager

Κενές θέσεις εργασίας:

www.epiphaniou.com/el/kariera/

Βραβεύσεις και διακρίσεις στον τομέα ανθρώπινου δυναμικού:

Πιστοποίηση με το πρότυπο SIR2014 Υγιείς Εργασιακές σχέσεις της ΟΕΒ

Στοιχεία επικοινωνίας τμήματος ανθρώπινου δυναμικού

E-mail: hr@epiphaniou.com

Τηλέφωνο: 22793333

Στοιχεία επικοινωνίας εταιρείας

Διεύθυνση: Μάρκου Δράκου 21, 1040 Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22793333

Δειτε Επισης

ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: Ωφελήματα που βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων τους
Bioland Energy: Δέσμευση στην ικανοποίηση των αναγκών και την ανάπτυξη των εργαζομένων
Celestyal: Το στοίχημα της διαρκούς εξέλιξης ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ανθρώπων της
Οργανισμός Κώστα Παπαέλληνα: Eνεργά δίπλα στους ανθρώπους του με τα κατάλληλα εφόδια
Φάνος Ν. Επιφανίου: «Νοιαζόμαστε για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων μας»
KPMG Κύπρου: Με επίκεντρο τον άνθρωπο
NetU: Υψίστης σημασίας το υγιές εργασιακό κλίμα
Odyssey: Έμφαση στην καινοτομία και στον άνθρωπο
SODEXO: Εστιάζοντας σε μια καλύτερη καθημερινότητα για όλους
Starbucks Κύπρου: Οι πρακτικές που την καθιστούν ελκυστικό εργοδότη