powered by

H Anytime έστειλε ηχηρό κοινωνικό μήνυμα με την ενέργεια «εδώ δεν παίζουμε με την οδήγηση»

Την Κυριακή 7 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε στο Mall of Cyprus μία σημαντική κοινωνική ενέργεια της Anytime Cyprus σε συνεργασία με το Τμήμα Τροχαίας Αρχηγείου της Αστυνομίας Κύπρου και τίτλο «Εδώ δεν παίζουμε με την οδήγηση», ενταγμένη στην καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας «Οι αριθμοί αλλάζουν».

Στο πλαίσιο αυτής της ενέργειας, το κοινό είχε τη δυνατότητα να «βιώσει» κυριολεκτικά τη σημασία της ασφαλούς οδήγησης και το μήνυμα «με την οδήγηση δεν παίζουμε, για να νικάμε στη ζωή» μετατράπηκε σε μία ρεαλιστική εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, που έλαβε χώρα από τις 11:00 έως της 16:00, η Anytime Cyprus καλούσε τους επισκέπτες του mall να δουν… με τα ίδια τους τα μάτια πόσο σημαντικό είναι να οδηγούμε πάντα νηφάλιοι: σ’ ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο δαπέδου έτσι ώστε να θυμίζει δρόμο, οι συμμετέχοντες έπρεπε να κάνουν μία ορισμένη διαδρομή φορώντας γυαλιά προσομοίωσης χρήσης αλκοόλ (VR γυαλιά), εκτελώντας παράλληλα απλές κινήσεις, όπως το να κρατήσουν έναν δίσκο με χάρτινα ποτήρια γεμάτα νερό ή να πιάσουν τα κλειδιά τους από το πάτωμα.

ANYTIME2

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη και το μήνυμα ότι «με την οδήγηση δεν παίζουμε, για να νικάμε στη ζωή» έγινε πραγματικό βίωμα που στο εξής θα υπενθυμίζει σε πολλούς οδηγούς, οι οποίοι είδαν στην πράξη τα αντανακλαστικά τους να μειώνονται δραματικά με τη χρήση των γυαλιών, το γιατί αλκοόλ και οδήγηση δεν συνδυάζονται.

Το αλκοόλ επηρεάζει την οδηγική μας ικανότητα με διάφορους τρόπους, με λανθασμένη εκτίμηση αποστάσεων μεταξύ οχημάτων και ταχύτητας, μειωμένη όραση, επιβράδυνση χρόνου αντίδρασης, μειωμένη συγκέντρωση και αδυναμία σωστού ελέγχου του αυτοκινήτου μας.

ANYTIME3

Δρα ως κατασταλτικό, μειώνοντας τις λειτουργικές ικανότητες που ενεργούν ως «φρένα», ενώ παρά το γεγονός ότι η νομοθεσία ορίζει ένα επιτρεπτό όριο αλκοόλ αυτό δεν σημαίνει ότι η οδήγησή μας παραμένει ασφαλής.

Τα αντανακλαστικά ενός οδηγού που έχει καταναλώσει αλκοόλ είναι σε κάθε περίπτωση χαμηλότερα συγκριτικά με εκείνου που δεν έχει καταναλώσει καθόλου – και άρα, αυτομάτως ο κίνδυνος ατυχήματος είναι μεγαλύτερος.

Γι’ αυτό και κάθε φορά που σκοπεύουμε να βγούμε έξω για να διασκεδάσουμε η μετακίνησή μας θα πρέπει να γίνεται από έναν φίλο της παρέας που δεν έχει καταναλώσει αλκοόλ ή με την εξίσου ασφαλή επιλογή ενός ταξί.

Η πρωτοβουλία «Εδώ δεν παίζουμε με την οδήγηση» έρχεται να προστεθεί σε μία λίστα ενεργειών της Anytime Cyprus στο πλαίσιο της καμπάνιας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Οι αριθμοί αλλάζουν», που στόχο έχει τη δημιουργία μίας καλύτερης οδικής κουλτούρας για την Κύπρο.

ANYTIME1

Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, η καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του κόσμου με πρωταγωνιστή τον Ανδρέα Αραβή, Διεθνή Αθλητή Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης σε τροχοκάθισμα, και τίτλο «Η οδήγηση δεν είναι παιχνίδι» είχε επίσης τεράστια απήχηση.

Όσον αφορά το μέλλον, το βέβαιο είναι ότι η Anytime Cyprus θα συνεχίσει να αναλαμβάνει ενεργά ρόλο στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από το θέμα της οδικής ασφάλειας και να καλεί άπαντες να αλλάξουν νοοτροπία, τηρώντας απαράβατα τους βασικούς κανόνες οδικής συμπεριφοράς, με στόχο οι δρόμοι της Κύπρου να γίνουν ακόμα πιο ασφαλείς για όλους μας, οδηγούς και πεζούς.

Δειτε Επισης

Το Hope for Children συμμετέχει στην πρωτοβουλία του ECLAG για πρόληψη της κακοποίησης ανηλίκων στον ψηφιακό κόσμο
Μειωμένες οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού, αλλά εξαιρετικές οι προοπτικές για ανάκαμψη
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν
Nicola Zamboni: Το The Landmark Nicosia έρχεται για να φέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας στην πρωτεύουσα
Αρχίζει η αποπληρωμή του δανείου 6,3 δις από την Τρόϊκα-Καταβάλλεται το 2025 η πρώτη δόση ύψους 1,3 δις
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
Τεράστιο ενδιαφέρον για τα νέα στεγαστικά του ΥΠΕΣ-Πόσες αιτήσεις υποβλήθηκαν σε 24 ώρες
Η σημασία της βιωματικής μάθησης και της προώθησης της επιχειρηματικής νοοτροπίας στα νέα άτομα
«Πάγωσε» η ανέγερση του νέου χιονοδρομικού κέντρου στο Τρόοδος-Πώς απαντά ο Χαράλαμπος Χριστοφίνας
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution