H CMC για την προβλήτα στο Βασιλικό: Τερματίσαμε από τον Μάρτιο την σύμβαση με την κοινοπραξία υπεργολάβων

Η κοινοπραξία για την κατασκευή του τερματικού εισαγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου CMC με νέα ανακοίνωση υποστηρίζει ότι είχε τερματίσει από τον περασμένο Μάρτιο τη σύμβαση που είχε με την κοινοπραξία υπεργολάβων VPSM (Multimarine, Spanopoulos) για έργα που αφορούσαν στην προβλήτα του τερματικού, με τις τσιμεντένιες κατασκευές να βρίσκονται μόνο στο 40% έξι μήνες μετά το πέρας του συμβατικού χρονοδιαγράμματος ολοκλήρωσης των εργασιών.

Η κοινοπραξία, εξέδωσε την ανακοίνωση στον απόηχο των δημοσιευμάτων ότι η ΕΤΥΦΑ σκοπεύει να ολοκληρώσει το έργο αξιοποιώντας τους υπεργολάβους που χρησιμοποιούσε η κινεζική κοινοπραξία, μετά τον μονομερή τερματισμό της ευρύτερης σύμβασης από την CMC.

Στην ανακοίνωσή της, η κοινοπραξία σημειώνει ότι η σύμβαση με την κοινοπραξία VPSM, με επικεφαλής την Multimarine και συνεργάτη τη Spanopoulos, για την κατασκευή της τσιμεντένιας υπερκατασκευής της προβλήτας, συνήφθη τον Νοέμβριο του 2022 με ορίζοντα ολοκλήρωσης της προβλήτας τις 30 Σεπτεμβρίου του 2023.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο τερματισμός με την VPSM έγινε τον Μάρτιο του 2024, λόγω συνεχούς απουσίας επιδόσεων, έργων που ήταν κάτω από τα πρότυπα και συνεπώς απορριπτέα, καθώς και αδικαιολόγητες επιπρόσθετες απαιτήσεις για την κατασκευή των έργων και σημαντικές καθυστερήσεις, οι οποίες «αποδίδονταν μόνο στις επιδόσεις της Multimarine».

«Παρόλο που η απόδοση της Σπανόπουλος ήταν θετική με ταχεία κινητοποίηση εξοπλισμού και πόρων, η επικεφαλής (της κοινοπραξίας) απέτυχε να εκπληρώσει όλα τα συμβατικά ορόσημα», υποστηρίζει η CMC.

Σημειώνει μάλιστα ότι τον Μάρτιο του 2024, μετά την άρση της αναστολής των εργασιών και έξι μήνες μετά το πέρας του συμβατικού χρονοδιαγράμματος για την ολοκλήρωση των εργασιών, η Multimarine κατασκεύασε μόνο το 40% των τσιμεντένιων κατασκευών που σχετίζονταν με την προβλήτα, εκ των οποίων η πλειοψηφία των έργων δεν πληρούσαν τα ποιοτικά κυπριακά και ευρωπαϊκά πρότυπα.

«Αυτό δεν άφησε στην CMC άλλη επιλογή πέραν του τερματισμού της σύμβασης με την VPSM», αναφέρει η κινεζική κοινοπραξία η οποία βρίσκεται αντιμέτωπη με απαιτήσεις από την VPSM η οποία αξιώνει «αύξηση της τιμής πέραν του 300% για έργα που η VPSM ανέλαβε συμβατικά να εκτελέσει»

Δειτε Επισης

Ψήφος εμπιστοσύνης στον κρατικό προϋπολογισμό του 2025-Πέρασε από την Ολομέλεια με μικρές τροποποιήσεις
Η Αντωνία Παναγίδου στους 10 κορυφαίους δικηγόρους ναυτιλίας της Lloyd’s List
Ανησυχίες αμερικανικού οίκου για GSI-Έτοιμη να διαβουλευθεί για κατάληξη σε συμφωνία εφ’ όλης της ύλης η Κ.Δ.
Γ. Παπαναστασίου: Εντός των ημερών η απόφαση για «Αφροδίτη»-Πότε ξεκινά η γεώτρηση στο «Ηλέκτρα»
Ξεκινά έρευνα για τα καύσιμα η ΕΠΑ...Διαμορφώνει εικόνα διετίας και ελέγχει χονδρικές και λιανικές τιμές πώλησης
Τεράστια επιτυχία για την κυπριακή ναυτιλία...O Θωμάς Καζάκος στο πηδάλιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου
Μ. Κεραυνός: Υπεύθυνη στάση από τις τράπεζες...Ενέργειες από τις οποίες θα επωφεληθούν αρκετές χιλιάδες πολίτες
Άμεσες μεταφορές μεταξύ τραπεζών χωρίς καμία χρέωση από τα μέσα του 2025-Έρχονται ανακοινώσεις σε δύο άξονες
Πετρέλαιο: Δεύτερη σερί ημέρα πτώσης στις τιμές-Ανησυχία για τη ζήτηση και στάση αναμονής για Fed
Ψηφίζεται με μικρές...παρεμβάσεις ο προϋπολογισμός-Οι τροπολογίες που εξασφαλίζουν πλειοψηφία και τι προνοούν