Wizz Air: Καλεί τους επιβάτες να φτάσουν στο αεροδρόμιο τρεις ώρες νωρίτερα λόγω Microsoft
InBusinessNews 14:13 - 19 Ιουλίου 2024
Όπως όλες οι αεροπορικές εταιρείες σήμερα, η Wizz Air αντιμετωπίζει ακραίες τεχνικές προκλήσεις λόγω της διακοπής λειτουργίας παγκόσμιων πληροφοριακών συστημάτων τρίτων.
Οι πελάτες της Wizz Air ενδέχεται να αντιμετωπίσουν διακοπές σε όλο το δίκτυο με τις υπηρεσίες ιστοτόπου και κινητής εφαρμογής να είναι προσωρινά μη διαθέσιμες.
- Διαβάστε επίσης: Η Microsoft έβγαλε... off αεροπορικές, τράπεζες, χρηματιστήρια παγκοσμίως-Καταιγισμός από βλάβες
Οι ακόλουθες διαδικτυακές υπηρεσίες δεν είναι επί του παρόντος διαθέσιμες:
● Ιστότοπος και εφαρμογή για κινητά της Wizz Air
● Σύστημα κρατήσεων
● Διαδικτυακό σύστημα check-in και εμφάνιση κάρτας επιβίβασης
● Κέντρα Επικοινωνίας – νέες κρατήσεις και αλλαγές στις υπάρχουσες
Κατά τη διάρκεια της διακοπής, είναι διαθέσιμο το δωρεάν check-in στο αεροδρόμιο. Ως εκ τούτου, η εταιρεία συμβουλεύει τους επιβάτες να φτάσουν στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 3 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησής τους για να έχουν επαρκή χρόνο για check-in, έλεγχο ασφάλειας και ειδικές διαδικασίες υγείας και ασφάλειας του αεροδρομίου.
Η εταιρεία εκφράζει τις ευχαριστίες της για την κατανόηση, καθώς αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις της παγκόσμιας διακοπής λειτουργίας των συστημάτων πληροφορικής.
Όπως τονίζει, η ομάδα της Wizz Air κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να ελαχιστοποιήσει τη διαταραχή στους πελάτες της εταιρείας.