Powered by

Wizz Air: Καλεί τους επιβάτες να φτάσουν στο αεροδρόμιο τρεις ώρες νωρίτερα λόγω Microsoft

Όπως όλες οι αεροπορικές εταιρείες σήμερα, η Wizz Air αντιμετωπίζει ακραίες τεχνικές προκλήσεις λόγω της διακοπής λειτουργίας παγκόσμιων πληροφοριακών συστημάτων τρίτων.

Οι πελάτες της Wizz Air ενδέχεται να αντιμετωπίσουν διακοπές σε όλο το δίκτυο με τις υπηρεσίες ιστοτόπου και κινητής εφαρμογής να είναι προσωρινά μη διαθέσιμες.

Οι ακόλουθες διαδικτυακές υπηρεσίες δεν είναι επί του παρόντος διαθέσιμες:

● Ιστότοπος και εφαρμογή για κινητά της Wizz Air

● Σύστημα κρατήσεων

● Διαδικτυακό σύστημα check-in και εμφάνιση κάρτας επιβίβασης

● Κέντρα Επικοινωνίας – νέες κρατήσεις και αλλαγές στις υπάρχουσες

Κατά τη διάρκεια της διακοπής, είναι διαθέσιμο το δωρεάν check-in στο αεροδρόμιο. Ως εκ τούτου, η εταιρεία συμβουλεύει τους επιβάτες να φτάσουν στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 3 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησής τους για να έχουν επαρκή χρόνο για check-in, έλεγχο ασφάλειας και ειδικές διαδικασίες υγείας και ασφάλειας του αεροδρομίου.

Η εταιρεία εκφράζει τις ευχαριστίες της για την κατανόηση, καθώς αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις της παγκόσμιας διακοπής λειτουργίας των συστημάτων πληροφορικής.

Όπως τονίζει, η ομάδα της Wizz Air κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να ελαχιστοποιήσει τη διαταραχή στους πελάτες της εταιρείας.

Δειτε Επισης

Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων της AEGEAN και της Olympic Air στις 28 Φεβρουαρίου
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Βράβευση Δημήτρη και Βασίλη Νικολαίδη, Co-CEOs της Wavemaker Hospitality-Πρωτοπόροι στον τομέα της φιλοξενίας
Δ. Νικολαΐδης: H ιστορία επιτυχίας της Wavemaker Hospitality και τα μηνύματα προς τον κόσμο της φιλοξενίας
Βραβείο «Leader in Hospitality-Investor/Entrepreneur Award» στον Roni Aloni
Leaders in Hospitality Awards: Βραβείο στην TUI Group
Π. Γιαννούδης: Τα σημαντικότερα «mega-trends» που επηρεάζουν τη βιομηχανία της φιλοξενίας
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Ο. Γεωργουτσάκου: Οι προκλήσεις και τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να μείνει κορυφαίος τουριστικός προορισμός