Powered by

Maersk: Σε όλο το δίκτυο η διαταραχή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων λόγω Χούθι

Η διαταραχή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, μέσω της Ερυθράς Θάλασσας, επεκτάθηκε, πέραν από τις εμπορικές διαδρομές της άπω ανατολικής Ευρώπης, σε ολόκληρο το δίκτυό της, παγκοσμίως, ανακοίνωσε την Τετάρτη η δανέζικη εταιρεία A.P. Moller-Maersk.

Οι ναυτιλιακοί όμιλοι οδηγούν από τον περασμένο Δεκέμβριο τα πλοία τους γύρω από το Ακρωτήρι της Καλής Ελπίδας στην Αφρική για να αποφύγουν τις επιθέσεις στην Ερυθρά Θάλασσα των Χούθι, οι οποίοι πρόσκεινται στο Ιράν, με αποτέλεσμα η μεγαλύτερη διάρκεια ταξιδιού των πλοίων να ωθούν τις τιμές των ναύλων σε υψηλότερα επίπεδα.

Η Maersk προειδοποίησε την 1η Ιουλίου ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι δύσκολοι, καθώς συνεχίζονται οι διαταραχές στη ναυτιλία, μέσω της Ερυθράς Θάλασσας.

«Ο αλυσιδωτός αντίκτυπος αυτών των διαταραχών επεκτείνεται πέρα από τις κύριες επηρεαζόμενες διαδρομές, προκαλώντας συμφόρηση σε εναλλακτικές διαδρομές και κόμβους μεταφόρτωσης που είναι απαραίτητοι για το εμπόριο με την Άπω Ανατολή στην Ασία, τη Δυτική Κεντρική Ασία και την Ευρώπη»,  προσθέτει.

«Λιμάνια σε ολόκληρη την Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Σιγκαπούρης, της Αυστραλίας και της Σαγκάης, αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις καθώς τα πλοία αλλάζουν πορεία και τα δρομολόγια διαταράσσονται», σημειώνει στην ανακοίνωσή της.

Ως παράδειγμα, η Maersk αναφέρει ότι το δίκτυό της στην Ωκεανία επλήγη από συμφόρηση στους κόμβους της Νοτιοανατολικής Ασίας που προκλήθηκε από ελλείψεις εξοπλισμού και περιορισμούς χωρητικότητας λόγω της διακοπής της ναυσιπλοΐας στην Ερυθρά Θάλασσα.

«Οι καθυστερήσεις στους κόμβους της Νοτιοανατολικής Ασίας δημιουργούν κίνδυνο διαταραχής στα λιμάνια της Αυστραλίας λόγω της ταυτόχρονης άφιξης των πλοίων, με αποτέλεσμα να χρειάζονται μεγαλύτεροι χρόνοι αναμονής και άλλες καθυστερήσεις», υπογραμμίζει.

«Η συμφόρηση και η διαταραχή έχουν επεκταθεί, πέρα από τους κόμβους, και σε λιμάνια της βορειοανατολικής Ασίας και της ευρύτερης Κίνας, προκαλώντας καθυστερήσεις», σημειώνει.

Η Maersk αναφέρει ότι η ζήτηση για θαλάσσια φορτία παραμένει ισχυρή σε παγκόσμιο επίπεδο και ο όμιλος εργάζεται για να περιορίσει τις διαταραχές στους πελάτες εν μέρει με τη μεταφορά πρόσθετων εμπορευματοκιβωτίων.

«Προετοιμαζόμαστε για συνεχείς διαταραχές, προσαρμόζοντας ανάλογα το δίκτυο και τις στρατηγικές εφοδιασμού μας», προστίθεται.

Δειτε Επισης

Νταβός: Οι προειδοποιήσεις των CEOs για το μέλλον στην Ευρώπη και τη νέα εποχή Τραμπ
Bitcoin: Ράλι ρεκόρ μια ανάσα πριν την ορκωμοσία Τραμπ
Αποκαθίσταται η πρόσβαση στο TikTok στις ΗΠΑ, η εταιρεία ευχαριστεί τον Τραμπ
Οι προβλέψεις των μεγάλων ηγετών της τεχνολογίας για το 2025-Νέες ανησυχίες και προκλήσεις
«Ο νόμος που απαγορεύει το TikTok τέθηκε σε εφαρμογή στις ΗΠΑ... Παρακαλώ αναμείνατε»
Για πρώτη φορά και υπό κατασκευή δεξαμενόπλοια στις αμερικανικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας
Με ρυθμό 5%...Η χαμηλότερη εδώ και τρεις δεκαετίες η ανάπτυξη στην Κίνα το 2024
Θέλει πιο αυστηρές κυρώσεις στη Ρωσία ο Σκοτ Μπέσεντ, ο εκλεκτός για Υπουργός Οικονομικών του Τραμπ
«Ανταρσία» στο NBA: To σχέδιο των $5 δισ. για τη νέα μπασκετική λίγκα από τον Λεμπρόν Τζέιμς
Μπαϊρού: «Ποτέ άλλοτε η Γαλλία δεν είχε τόσα χρέη»–Ολες οι προγραμματικές δηλώσεις του