Powered by

Αirbus: Kίνα και Ινδία οι βασικοί μοχλοί ανάπτυξης για την αεροπορική βιομηχανία

Η Airbus SE προέβλεψε ότι η Κίνα και η Ινδία θα αποτελέσουν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης για την αεροπορική βιομηχανία τις επόμενες δύο δεκαετίες, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών αναμένει ότι ο παγκόσμιος εμπορικός στόλος θα διπλασιαστεί κατά την περίοδο αυτή.

Η εταιρεία προβλέπει ότι ο κόσμος θα διαθέτει 48.230 αεροσκάφη το 2043, σε σύγκριση με 24.240 αεροσκάφη στις αρχές του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με την ετήσια παγκόσμια πρόβλεψη της Airbus για την αγορά.

Περίπου το 45% του συνόλου των παραδόσεων νέων αεροσκαφών θα προορίζονται για την αντικατάσταση παλαιότερων, λιγότερο αποδοτικών ως προς τα καύσιμα αεροσκαφών, σύμφωνα με την πρόβλεψη.

«Οι ινδικοί αερομεταφορείς επεκτείνουν τις διεθνείς και ευρείας ατράκτου δραστηριότητές τους, οι οποίες ιστορικά εξυπηρετούνταν από ξένους αερομεταφορείς», δήλωσε ο Γιους φαν ντερ Χέιντεν, επικεφαλής μάρκετινγκ της Airbus, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Bloomberg.

Οι αερομεταφορείς στην Ινδία έχουν εντείνει τις νέες παραγγελίες αεροσκαφών, καθώς η ζήτηση για πτήσεις αυξάνεται. Ο ηγέτης της αγοράς IndiGo έχει παραγγείλει περισσότερα από 1.000 αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσφατης συμφωνίας για τα πρώτα της αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων, ενώ η πρόσφατα ιδιωτικοποιημένη Air India Ltd. επιδιώκει να ενισχύσει το στόλο της και να αυξήσει τις υπηρεσίες σε όλο το δίκτυό της.

Η Airbus προέβλεψε επίσης ότι η ζήτηση για αεροσκάφη ευρείας ατράκτου θα ανέλθει σε 8.920 αεροπλάνα, περίπου 9% υψηλότερα σε σύγκριση με την πρόβλεψη του 2023. Αυτό περιλαμβάνει 940 φορτηγά αεροσκάφη, μια αύξηση 2% από την περσινή πρόβλεψη.

Η αύξηση της ζήτησης των δικινητήριων αεροσκαφών οφείλεται στη Βόρεια και Νότια Αμερική, ενώ προβλέπεται μικρή μείωση στη Μέση Ανατολή, όπου οι κομβικές αεροπορικές εταιρείες την έχουν καταστήσει τη μεγαλύτερη αγορά για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών.

Η πρόβλεψη της Airbus λαμβάνει χώρα σε μια εποχή που η κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών και η ανταγωνίστριά της Boeing Co περιδινίζεται σε κρίση, ενώ πολλές αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη έχουν επικαιροποιήσει αρνητικά τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές τους.

Η Deutsche Lufthansa AG μείωσε τις προοπτικές κερδών της για το σύνολο του έτους, καθώς παλεύει με το υψηλότερο μοναδιαίο κόστος και την μείωση των τιμών των εισιτηρίων.

Παράλληλα, η Delta Air Lines Inc. προειδοποίησε ότι οι εγχώριοι αερομεταφορείς των ΗΠΑ δυσκολεύονται να γεμίσουν τα αεροπλάνα, συμπαρασύροντας τις τιμές των εισιτηρίων σε έναν πόλεμο ναύλων που επιβαρύνει την κερδοφορία των αεροπορικών εταιρειών.

Ο ΙΑΤΑ δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι εξακολουθεί να υπάρχει ανεκπλήρωτη ζήτηση για διασυνοριακά ταξίδια στην Ασία και ότι η περιοχή θα αποφέρει κέρδη ύψους περίπου 600 εκατ. δολαρίων φέτος.

Αυτό συγκρίνεται με 14,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε κέρδη στη Βόρεια Αμερική, που συνεισφέρει μακράν περισσότερο στα κέρδη της αεροπορικής βιομηχανίας.

Δειτε Επισης

Έκκληση Hermes στο επιβατικό κοινό... Στα αεροδρόμια τρεις ώρες πριν από την αναχώρηση της πτήσης του
Palm Beach Resort: Μια επένδυση ζωής και εμπειρίας στη Λάρνακα
Οι προκλήσεις της τουριστικής και ξενοδοχειακής βιομηχανίας ενώπιον της γενικής συνέλευσης του ΠΑΣΥΞΕ
Τα 37 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου-Τα δωμάτια, οι κλίνες και πώς κατανέμονται ανά επαρχία(pics)
Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
City of Dreams Mediterranean: Επεκτείνει τη συνεργασία του με την Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών
Δεύτερο καλύτερο στην κατηγορία του στην Ευρώπη το αεροδρόμιο Λάρνακας-Αναγνώριση από το ACI Europe
Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa: Φιλοξένησε την ιστορική επίσκεψη Ναρέντρα Μόντι στην Κύπρο
Παράταση ενός χρόνου για την αδειοδότηση ξενώνων-Γιατί κρίθηκε αναπόφευκτη από την Βουλή
Ποιοι εκλέγηκαν και ποιοι επανεκλέγηκαν στο Διοικητικό Συμβούλιο του «Ρόδον»-Ψηφίστηκε η καταβολή μερίσματος