Powered by

Αirbus: Kίνα και Ινδία οι βασικοί μοχλοί ανάπτυξης για την αεροπορική βιομηχανία

Η Airbus SE προέβλεψε ότι η Κίνα και η Ινδία θα αποτελέσουν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης για την αεροπορική βιομηχανία τις επόμενες δύο δεκαετίες, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών αναμένει ότι ο παγκόσμιος εμπορικός στόλος θα διπλασιαστεί κατά την περίοδο αυτή.

Η εταιρεία προβλέπει ότι ο κόσμος θα διαθέτει 48.230 αεροσκάφη το 2043, σε σύγκριση με 24.240 αεροσκάφη στις αρχές του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με την ετήσια παγκόσμια πρόβλεψη της Airbus για την αγορά.

Περίπου το 45% του συνόλου των παραδόσεων νέων αεροσκαφών θα προορίζονται για την αντικατάσταση παλαιότερων, λιγότερο αποδοτικών ως προς τα καύσιμα αεροσκαφών, σύμφωνα με την πρόβλεψη.

«Οι ινδικοί αερομεταφορείς επεκτείνουν τις διεθνείς και ευρείας ατράκτου δραστηριότητές τους, οι οποίες ιστορικά εξυπηρετούνταν από ξένους αερομεταφορείς», δήλωσε ο Γιους φαν ντερ Χέιντεν, επικεφαλής μάρκετινγκ της Airbus, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Bloomberg.

Οι αερομεταφορείς στην Ινδία έχουν εντείνει τις νέες παραγγελίες αεροσκαφών, καθώς η ζήτηση για πτήσεις αυξάνεται. Ο ηγέτης της αγοράς IndiGo έχει παραγγείλει περισσότερα από 1.000 αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσφατης συμφωνίας για τα πρώτα της αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων, ενώ η πρόσφατα ιδιωτικοποιημένη Air India Ltd. επιδιώκει να ενισχύσει το στόλο της και να αυξήσει τις υπηρεσίες σε όλο το δίκτυό της.

Η Airbus προέβλεψε επίσης ότι η ζήτηση για αεροσκάφη ευρείας ατράκτου θα ανέλθει σε 8.920 αεροπλάνα, περίπου 9% υψηλότερα σε σύγκριση με την πρόβλεψη του 2023. Αυτό περιλαμβάνει 940 φορτηγά αεροσκάφη, μια αύξηση 2% από την περσινή πρόβλεψη.

Η αύξηση της ζήτησης των δικινητήριων αεροσκαφών οφείλεται στη Βόρεια και Νότια Αμερική, ενώ προβλέπεται μικρή μείωση στη Μέση Ανατολή, όπου οι κομβικές αεροπορικές εταιρείες την έχουν καταστήσει τη μεγαλύτερη αγορά για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών.

Η πρόβλεψη της Airbus λαμβάνει χώρα σε μια εποχή που η κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών και η ανταγωνίστριά της Boeing Co περιδινίζεται σε κρίση, ενώ πολλές αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη έχουν επικαιροποιήσει αρνητικά τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές τους.

Η Deutsche Lufthansa AG μείωσε τις προοπτικές κερδών της για το σύνολο του έτους, καθώς παλεύει με το υψηλότερο μοναδιαίο κόστος και την μείωση των τιμών των εισιτηρίων.

Παράλληλα, η Delta Air Lines Inc. προειδοποίησε ότι οι εγχώριοι αερομεταφορείς των ΗΠΑ δυσκολεύονται να γεμίσουν τα αεροπλάνα, συμπαρασύροντας τις τιμές των εισιτηρίων σε έναν πόλεμο ναύλων που επιβαρύνει την κερδοφορία των αεροπορικών εταιρειών.

Ο ΙΑΤΑ δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι εξακολουθεί να υπάρχει ανεκπλήρωτη ζήτηση για διασυνοριακά ταξίδια στην Ασία και ότι η περιοχή θα αποφέρει κέρδη ύψους περίπου 600 εκατ. δολαρίων φέτος.

Αυτό συγκρίνεται με 14,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε κέρδη στη Βόρεια Αμερική, που συνεισφέρει μακράν περισσότερο στα κέρδη της αεροπορικής βιομηχανίας.

Δειτε Επισης

Κυριάκος Χρυσοχός: Στον πάγο σημαντικά έργα του δημοσίου και ντόμινο επιπτώσεων-Να λογικευτούν οι συντεχνίες
Οι εργασιακές σχέσεις σε σκληρή δοκιμασία...Τα ανοικτά μέτωπα σε κατασκευές, ξενοδοχεία και δημόσια υγεία
Σύνδεσμος Έτοιμου Σκυροδέματος: Αυτές είναι οι παράλογες απαιτήσεις των συντεχνιών-Υψηλά τα επίπεδα αμοιβών
Αμετακίνητοι οι εργαζόμενοι του κλάδου παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος-Δεν αποκλείουν και κλιμάκωση
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
Συντηρούν το αδιέξοδο στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-«Μεγάλο το χάσμα, δύσκολη η προσέγγιση»
Μικτές επιδόσεις στις τιμές ακινήτων εν μέσω μειωμένης ζήτησης και υψηλών επιτοκίων
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά