Powered by

Οι ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις στο Royal Apollonia - «Κατενθουσιασμένοι οι πελάτες»

Σε σειρά ανακαινίσεων χώρων του ξενοδοχείου, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών και του προϊόντος που προσφέρει στους επισκέπτες του, προχώρησε η διεύθυνση του Royal Apollonia στην Λεμεσό.

Για τις πρόσφατες ανακαινίσεις και τη σημασία τους, μίλησε στη μηνιαία (σ.σ. Ιουνίου) ηλεκτρονική έκδοση του «Ξενοδόχου», ο γενικός διευθυντής του Royal Apollonia, Πόλυς Αντωνίου.

Ειδικότερα, και απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, ο κ. Αντωνίου ανέφερε ότι «λαμβάνοντας πάντα υπόψη την αναβάθμιση του προϊόντος μας, προχωρήσαμε και ανακαινίσαμε τον ισόγειο χώρο του ξενοδοχείου μας Royal Apollonia, στο οποίο υπάρχει το καθιστικό και το Luna μπαρ».

Ανακαινίσαμε επίσης, πρόσθεσε, το Aura, κυρίως εστιατόριο του ξενοδοχείου, το Alati, ελληνικό α λα καρτ εστιατόριο, το Akakiko, ιαπωνικό εστιατόριο, καθώς και τον χώρο της εξωτερικής πισίνας με καινούργια κρεβατάκια και ομπρέλες.

Μετά την ανακαίνιση των πιο πάνω χώρων, υπέδειξε, «οι πελάτες είναι κατενθουσιασμένοι και το εισπράττουμε καθημερινά, με την επαφή που έχουμε μαζί τους αλλά και με την βαθμολογία και τα καλά τους λόγια στα διάφορα reviews στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Ερωτηθείς ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ως γενικός διευθυντής ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, ο κ. Αντωνίου είπε πως «σίγουρα οι απατήσεις των πελατών ενός πολυτελούς ξενοδοχείου είναι μεγάλες, αλλά αυτό μας κάνει να προσέχουμε πιο πολύ την λεπτομέρεια και να γινόμαστε πιο ποιοτικοί».

«Αυτό επιτυγχάνεται με την σωστή εκπαίδευση του προσωπικού και με την προσωπική επαφή με τους πελάτες, όχι μόνο του προσωπικού αλλά και της διεύθυνσης του ξενοδοχείου», υπογράμμισε.

Εκπαίδευση προσωπικού

Κληθείς, εξάλλου, να πει πώς γίνεται η εκπαίδευση του υφιστάμενου προσωπικού και με ποιο τρόπο το Royal Apollonia προάγει την επαγγελματική τους ανάπτυξη, ο γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου ανέφερε ότι, «γίνεται μια συνεχής εκπαίδευση όλου του προσωπικού σε όλα το φάσμα του ξενοδοχειακού τομέα, για θέματα ασφάλειας και υγείας, για περιβαλλοντικά θέματα, σωστής διαχείρισης τροφίμων και ποτών και σε όλες τις διαδικασίες, ακολουθώντας τα εγχειρίδια της εταιρείας μας».

«Χωρίς να μειώνω τα προηγούμενα δίδουμε μεγάλη έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών, ώστε να φεύγουν με την καλύτερη εμπειρία και να μας ξανάρχονται», επεσήμανε.

Δειτε Επισης

Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Η ανακοίνωση του ΤΟΜ
Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της
Αύξηση πέραν του 30% για τα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο τετράμηνο-Ανήλθαν στα €582,5 εκ.
Palm Beach Resort: Μια νέα εποχή παραθαλάσσιας ζωής με επενδυτικό χαρακτήρα
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Emirates: Βελτιώνει την ταξιδιωτική εμπειρία με αναβαθμισμένα αεροσκάφη-Επέκταση της premium οικονομικής θέσης σε νέους προορισμούς