Powered by

Lufthansa: Ποια κόστη λειτουργίας μειώνει και γιατί

Σύμφωνα με επιστολή προς το προσωπικό της, η Lufthansa σχεδιάζει να περικόψει το κόστος και να κρατήσει στο συρτάρι ορισμένα από τα μελλοντικά της κόστη, καθώς η «νέα πραγματικότητα» της μείωσης των εταιρικών ταξιδιών και του αυξημένου ανταγωνισμού οδηγεί σε μείωση των ναύλων.

Ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας του ομίλου Deutsche Lufthansa δήλωσε ότι, ενώ το κόστος της έχει αυξηθεί απότομα, τα έσοδα της μονάδας ήταν χαμηλότερα από το αναμενόμενο, καθώς οι πελάτες δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερους ναύλους, σύμφωνα με την επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου της μονάδας Jens Ritter που είδε το Bloomberg News.

Με την έλλειψη εταιρικών ταξιδιωτών, η αεροπορική εταιρεία δεν είναι σε θέση να αντισταθμίσει τις εποχικές διακυμάνσεις της ζήτησης, έγραψε ο Ritter.

«Βιώνουμε μια “νέα πραγματικότητα”: όχι μια κρίση, αλλά μια διαρθρωτική αλλαγή», έγραψε ο Ritter στην επιστολή. Έπειτα από δύο χρόνια ραγδαίας αύξησης της ζήτησης, «βλέπουμε μια ομαλοποίηση της αγοράς. Αυτό συνοδεύεται από έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις», ανέφερε.

Σε όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οι αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται να γεμίσουν τα αεροπλάνα τους κατά την τόσο σημαντική περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών, γεγονός που έχει συμπαρασύρει τις τιμές των εισιτηρίων.

Την Πέμπτη, η Delta Air Lines προειδοποίησε για χειρότερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα και για αδύναμες προοπτικές για το τρίτο τρίμηνο.

Οι μειώσεις

Η Lufthansa σχεδιάζει να μειώσει τις διοικητικές δαπάνες κατά 20% και τις δαπάνες μάρκετινγκ κατά 10%, σύμφωνα με την επιστολή.

Προχωρά επίσης πάγωμα των προσλήψεων σε διοικητικές υπηρεσίες και σχεδιάζει να αναβάλει ή να περικόψει ορισμένα άλλα έργα.

Η αεροπορική εταιρεία αναμένει ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα παραμείνουν στο σημερινό χαμηλό επίπεδο.

Σύμφωνα με την επιστολή, ο όμιλος επανεξετάζει τον στόλο και την κατανομή των αεροσκαφών για να καθορίσει τον καλύτερο τρόπο μείωσης της πολυπλοκότητας και σταθεροποίησης των δραστηριοτήτων του.

Εξετάζει επίσης πώς να επιτύχει υψηλότερους ναύλους μέσω επενδύσεων στο προϊόν της.

Δειτε Επισης

Αλ. Δημητριάδης: Σημαντικές αλλαγές στον τομέα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων και λιμενικών υπηρεσιών
Στο 86,592% η συμμετοχή της E.V.H. Investments στη Salamis Tours
Έκδοση €400 εκ. με ισχυρή ζήτηση που έφθασε τα €2 δισ. από Eurobank-Ανταλλάσει ομόλογα 200 εκατ. της Ελληνικής
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Δυναμική επέκταση στα Μανδριά Πάφου-Το νέο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του
Η στρεβλή ανάγνωση και προβοκατόρικη ερμηνεία του άρθρου InBusinessNews για την στεγαστική πολιτική από τον Οδυσσέα
Balram Chainrai: Στο 35,35% ανήλθε η συμμετοχή του στο «Ρόδον»
ΕΤΑΠ Πάφου: Στόχος η περαιτέρω εδραίωση της ψηφιακής παρουσίας-Επένδυση €195.000
Ανδρέας Χατζησέργης: Η στροφή του τομέα της ενέργειας στην Κύπρο που θα συνεχιστεί και σε τι στοχεύει η Intergaz
Πήρε ώθηση από τις γιορτές και τα ξεπουλήματα το λιανεμπόριο-Ευοίωνες προοπτικές για το 2025 με επενδύσεις και επεκτάσεις
Μια ολοκληρωμένη στεγαστική πολιτική και ένας λαϊκιστής Οδυσσέας που μηδενίζει και τα βάζει με developers και κράτος