Powered by

Lufthansa: Ποια κόστη λειτουργίας μειώνει και γιατί

Σύμφωνα με επιστολή προς το προσωπικό της, η Lufthansa σχεδιάζει να περικόψει το κόστος και να κρατήσει στο συρτάρι ορισμένα από τα μελλοντικά της κόστη, καθώς η «νέα πραγματικότητα» της μείωσης των εταιρικών ταξιδιών και του αυξημένου ανταγωνισμού οδηγεί σε μείωση των ναύλων.

Ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας του ομίλου Deutsche Lufthansa δήλωσε ότι, ενώ το κόστος της έχει αυξηθεί απότομα, τα έσοδα της μονάδας ήταν χαμηλότερα από το αναμενόμενο, καθώς οι πελάτες δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερους ναύλους, σύμφωνα με την επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου της μονάδας Jens Ritter που είδε το Bloomberg News.

Με την έλλειψη εταιρικών ταξιδιωτών, η αεροπορική εταιρεία δεν είναι σε θέση να αντισταθμίσει τις εποχικές διακυμάνσεις της ζήτησης, έγραψε ο Ritter.

«Βιώνουμε μια “νέα πραγματικότητα”: όχι μια κρίση, αλλά μια διαρθρωτική αλλαγή», έγραψε ο Ritter στην επιστολή. Έπειτα από δύο χρόνια ραγδαίας αύξησης της ζήτησης, «βλέπουμε μια ομαλοποίηση της αγοράς. Αυτό συνοδεύεται από έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις», ανέφερε.

Σε όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οι αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται να γεμίσουν τα αεροπλάνα τους κατά την τόσο σημαντική περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών, γεγονός που έχει συμπαρασύρει τις τιμές των εισιτηρίων.

Την Πέμπτη, η Delta Air Lines προειδοποίησε για χειρότερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα και για αδύναμες προοπτικές για το τρίτο τρίμηνο.

Οι μειώσεις

Η Lufthansa σχεδιάζει να μειώσει τις διοικητικές δαπάνες κατά 20% και τις δαπάνες μάρκετινγκ κατά 10%, σύμφωνα με την επιστολή.

Προχωρά επίσης πάγωμα των προσλήψεων σε διοικητικές υπηρεσίες και σχεδιάζει να αναβάλει ή να περικόψει ορισμένα άλλα έργα.

Η αεροπορική εταιρεία αναμένει ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα παραμείνουν στο σημερινό χαμηλό επίπεδο.

Σύμφωνα με την επιστολή, ο όμιλος επανεξετάζει τον στόλο και την κατανομή των αεροσκαφών για να καθορίσει τον καλύτερο τρόπο μείωσης της πολυπλοκότητας και σταθεροποίησης των δραστηριοτήτων του.

Εξετάζει επίσης πώς να επιτύχει υψηλότερους ναύλους μέσω επενδύσεων στο προϊόν της.

Δειτε Επισης

H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία