Δείξε μου το προσωπικό σου, να σου πω τι εργοδότης είσαι

Μπορεί η συγκεκριμένη φράση να χρησιμοποιείται συνήθως για να κατανοήσουμε το ποιον ενός ανθρώπου, όμως στην προκειμένη μπορεί να δώσει και σημαντικές απαντήσεις για έναν εργοδότη.

Παραφράζοντάς το λοιπόν σε «Δείξε μου το προσωπικό σου να σου πω τι εργοδότης είσαι», μπορούμε να κατανοήσουμε και πολλά πράγματα για τη στάση μιας επιχείρησης απέναντι στους ανθρώπους της.

Ποια είναι όμως εκείνα τα χαρακτηριστικά που καθορίζουν τον καλό εργοδότη;

Η απάντηση βρίσκεται στο αφιέρωμά μας, στο οποίο συμμετέχουν 16 επιχειρήσεις και φορείς εργοδοτών, που καταγράφουν όλα εκείνα που προσφέρουν στον κόσμο τους, τα οποία έχουν ένα κοινό: Την ανθρωποκεντρική τους προσέγγιση.

Δειτε Επισης

Odyssey: Έμφαση στην καινοτομία και στον άνθρωπο
SODEXO: Εστιάζοντας σε μια καλύτερη καθημερινότητα για όλους
Starbucks Κύπρου: Οι πρακτικές που την καθιστούν ελκυστικό εργοδότη
XM: Ένα φωτεινό παράδειγμα εργοδότη
OEB: Πού πρέπει να εστίασει το τμήμα HR για να καταστεί η επιχείρηση εργοδότης προτίμησης
CYHRMA: Οι οκτώ πυλώνες που θα καταστήσουν κάθε επιχείρηση εργοδότη προτίμησης
Alpha Κύπρου: Βασική προτεραιότητα ο άνθρωπος
Δείξε μου το προσωπικό σου, να σου πω τι εργοδότης είσαι