powered by

«Πόσο έτοιμος είσαι για εκείνη τη στιγμή;»-Η νέα εκστρατεία της Eurolife

Μέσω μιας πρωτότυπης βιωματικής και ταυτόχρονα διασκεδαστικής εμπειρίας, η οποία κέντρισε το ενδιαφέρον του κόσμου και έτυχε μεγάλης ανταπόκρισης, επέλεξε η Eurolife να παρουσιάσει και διά ζώσης, τη νέα της εκστρατεία για τις στιγμές της συνειδητοποίησης και τη σημασία που έχει να είμαστε προετοιμασμένοι για κάθε στάδιο της ζωής.

Στο Mall of Cyprus στήθηκε ένα ρεαλιστικό σκηνικό που προσκαλούσε τον κόσμο σε ένα αλλιώτικο παιχνίδι.

Για τις ανάγκες του, στήθηκαν δωμάτια που αφορούν τρία στάδια της ζωής μας: τη συγκατοίκηση, την οικογένεια και τη συνταξιοδότηση.

EUROLIFE1

Εκεί, οι άνθρωποι της Eurolife, ζητούσαν από τον κόσμο να δει και εν τέλει να προβληματιστεί, πόσο έτοιμος και συνειδητοποιημένος είναι για εκείνη τη στιγμή, μέσω τριών ευχάριστων δοκιμασιών.

Στο ένα δωμάτιο καλούσαν τον κόσμο σε διάστημα δύο λεπτών να τοποθετήσει σωστά τα ρούχα μέσα στη ντουλάπα, στο 2ο δωμάτιο του ζητούσαν να αλλάξει πάνα και να ντύσει ένα μωρό κούκλα μέσα σε επίσης, δύο λεπτά και στο 3ο δωμάτιο ζητούσαν για το πάρτυ των γενεθλίων του να φουσκώσει με το στόμα πέντε μπαλόνια μέσα σε μόλις ένα λεπτό.

EUROLIFE2

Με την ολοκλήρωση και των τριών δοκιμασιών, οι συμμετέχοντες λάμβαναν από ένα voucher αξίας 20€ για εξαργύρωση του σε καταστήματα του mall. Ο κόσμος δήλωσε πραγματικά ενθουσιασμένος που συμμετείχε στο experiential activation, κάνοντας λόγο για αξέχαστη και μοναδική εμπειρία.

Στο σημείο υπήρχε και ένα επιπλέον δωμάτιο με καθιστικό όπου ασφαλιστικός σύμβουλος της Εταιρείας επεξηγούσε τα ασφαλιστικά προγράμματα της Eurolife και απαντούσε σε τυχόν απορίες και προβληματισμούς.

EUROLIFE3

Το κομμάτι της ψυχαγωγίας ανέλαβε μέσω live link ο LOVE FM μαζί με τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς του, Χριστιάνα Αρτεμίου - Αφροδίτη Δερματά – Σύλια Ιωαννίδου – Φανή Παπαμιχαήλ.

Η τριλογία της συνειδητοποίησης

Πηγή έμπνευσης του experiential activation που έλαβε χώρα στο Mall of Cyprus, αποτέλεσε η τηλεοπτική εκστρατεία της Eurolife.

Πρόκειται για μια τριλογία, με πολύ γλυκά τηλεοπτικά μηνύματα που προβάλλονται μέσα από διαφορετικά βίντεο για πολύτιμες στιγμές της ζωής μας, μαζί με τους αγαπημένους μας.

EUROLIFE4

Η νέα αρχή μιας σχέσης μέσω της συγκατοίκησης, οι τρυφερές στιγμές ενός πατέρα με το βρέφος του και ένα πάρτυ γενεθλίων.

Είναι εκείνες οι χρονικές συγκυρίες της συνειδητοποίησης που μας καλούν να σκεφτούμε πόσο έτοιμοι είμαστε για εκείνη τη στιγμή, με την εξής υπόμνηση: «Όταν τα πράγματα αλλάζουν και θες να προετοιμαστείς, η Eurolife είναι δίπλα σου. Διότι ξέρεις ότι στη Eurolife έχεις πάντα τον άνθρωπο σου».

Παρακολουθήστε εδώ το after event video και την τριλογία:

Δειτε Επισης

Μαρίνα Χατζημανώλη: Κατάφερε να διαπρέψει παρά τις προκλήσεις η κυπριακή ναυτιλία-Χρονιά προκλήσεων το 2025
Εργαστήρια ενδυνάμωσης για γυναίκες της αγροτικής επιχειρηματικότητας
Πολυγλωσσία στην εκπαίδευση: Από τη θεωρία στην πράξη-Καινοτόμες συνεργασίες ΤΕΠΑΚ
Μαρία Λαβίθη-Howard: Η πλατφόρμα Heroes Made και η επανάσταση στην κοινωνική και συναισθηματική μάθηση(video)
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Δυναμική διείσδυση EUC σε νέες αγορές για περισσότερους φοιτητές από την Ευρώπη
Υφυπουργείο Ναυτιλίας: Δύο υποτροφίες €20.000 έκαστη σε γυναίκες για μεταπτυχιακές σπουδές στα ναυτιλιακά
Η νέα καμπάνια της RedwolfOgilvy για την Ελληνική Τράπεζα... Κάνει connect με το αύριο
18ο Συνέδριο και Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Logistics: Οι δηλώσεις βραβευθέντων και χορηγών(video)
Σειρά CFO Roundtables στην Κύπρο από ΣΕΛΚ και ICAEW-Μοναδική ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών
Φέρνει τα τρόπαια Europa και Conference League στην Κύπρο υπό την αιγίδα της UEFA η Stoiximan