powered by

«Πόσο έτοιμος είσαι για εκείνη τη στιγμή;»-Η νέα εκστρατεία της Eurolife

Μέσω μιας πρωτότυπης βιωματικής και ταυτόχρονα διασκεδαστικής εμπειρίας, η οποία κέντρισε το ενδιαφέρον του κόσμου και έτυχε μεγάλης ανταπόκρισης, επέλεξε η Eurolife να παρουσιάσει και διά ζώσης, τη νέα της εκστρατεία για τις στιγμές της συνειδητοποίησης και τη σημασία που έχει να είμαστε προετοιμασμένοι για κάθε στάδιο της ζωής.

Στο Mall of Cyprus στήθηκε ένα ρεαλιστικό σκηνικό που προσκαλούσε τον κόσμο σε ένα αλλιώτικο παιχνίδι.

Για τις ανάγκες του, στήθηκαν δωμάτια που αφορούν τρία στάδια της ζωής μας: τη συγκατοίκηση, την οικογένεια και τη συνταξιοδότηση.

EUROLIFE1

Εκεί, οι άνθρωποι της Eurolife, ζητούσαν από τον κόσμο να δει και εν τέλει να προβληματιστεί, πόσο έτοιμος και συνειδητοποιημένος είναι για εκείνη τη στιγμή, μέσω τριών ευχάριστων δοκιμασιών.

Στο ένα δωμάτιο καλούσαν τον κόσμο σε διάστημα δύο λεπτών να τοποθετήσει σωστά τα ρούχα μέσα στη ντουλάπα, στο 2ο δωμάτιο του ζητούσαν να αλλάξει πάνα και να ντύσει ένα μωρό κούκλα μέσα σε επίσης, δύο λεπτά και στο 3ο δωμάτιο ζητούσαν για το πάρτυ των γενεθλίων του να φουσκώσει με το στόμα πέντε μπαλόνια μέσα σε μόλις ένα λεπτό.

EUROLIFE2

Με την ολοκλήρωση και των τριών δοκιμασιών, οι συμμετέχοντες λάμβαναν από ένα voucher αξίας 20€ για εξαργύρωση του σε καταστήματα του mall. Ο κόσμος δήλωσε πραγματικά ενθουσιασμένος που συμμετείχε στο experiential activation, κάνοντας λόγο για αξέχαστη και μοναδική εμπειρία.

Στο σημείο υπήρχε και ένα επιπλέον δωμάτιο με καθιστικό όπου ασφαλιστικός σύμβουλος της Εταιρείας επεξηγούσε τα ασφαλιστικά προγράμματα της Eurolife και απαντούσε σε τυχόν απορίες και προβληματισμούς.

EUROLIFE3

Το κομμάτι της ψυχαγωγίας ανέλαβε μέσω live link ο LOVE FM μαζί με τους ραδιοφωνικούς παραγωγούς του, Χριστιάνα Αρτεμίου - Αφροδίτη Δερματά – Σύλια Ιωαννίδου – Φανή Παπαμιχαήλ.

Η τριλογία της συνειδητοποίησης

Πηγή έμπνευσης του experiential activation που έλαβε χώρα στο Mall of Cyprus, αποτέλεσε η τηλεοπτική εκστρατεία της Eurolife.

Πρόκειται για μια τριλογία, με πολύ γλυκά τηλεοπτικά μηνύματα που προβάλλονται μέσα από διαφορετικά βίντεο για πολύτιμες στιγμές της ζωής μας, μαζί με τους αγαπημένους μας.

EUROLIFE4

Η νέα αρχή μιας σχέσης μέσω της συγκατοίκησης, οι τρυφερές στιγμές ενός πατέρα με το βρέφος του και ένα πάρτυ γενεθλίων.

Είναι εκείνες οι χρονικές συγκυρίες της συνειδητοποίησης που μας καλούν να σκεφτούμε πόσο έτοιμοι είμαστε για εκείνη τη στιγμή, με την εξής υπόμνηση: «Όταν τα πράγματα αλλάζουν και θες να προετοιμαστείς, η Eurolife είναι δίπλα σου. Διότι ξέρεις ότι στη Eurolife έχεις πάντα τον άνθρωπο σου».

Παρακολουθήστε εδώ το after event video και την τριλογία:

Δειτε Επισης

Save the date: Ανακαλύψτε τη νέα εποχή στα ακίνητα στο 19ο Συνέδριο και Έκθεση Ανάπτυξης Γης
Πρώτη αιμοδοσία της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (Κύπρου) για το 2025
TBWA\Entelia: 30 χρόνια δημιουργικότητας και ανατρεπτικών ιδεών
Ακόμα μια Έδρα ERA για το Ινστιτούτο Κύπρου
Στις 745 οι σπουδαστικές αιτήσεις για δανειοδότηση από ΚΦΙΚΒ το 2024-Πόσες υποβλήθηκαν από την αρχή του 2025
Το επενδυτικό ταμείο 33East συμπληρώνει το πρώτο στάδιο χρηματοδότησης με άντληση €26 εκατ.
Ladies Circle 5 Πάφου και Tangent Club 5 Πάφου συνεχίζουν να στηρίζουν το Enavsma Foundation
Αυτή είναι και έτσι θα λειτουργεί η εθνική ηλεκτρονική ταυτότητα-«Όραμα η σύντομη και αποτελεσματική ψηφιοποίηση»
ΣΕΛΚ: Στρατηγικός συνεργάτης στη δράση «ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ 2025»
Παγκόσμια έρευνα της PwC: Σχεδόν 3 στους 5 CEOs είναι αισιόδοξοι για την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη