Το νέο PR γραφείο της TheSoul Publishing και πώς μπορεί να βελτιώσει την παγκόσμια φήμη κυπριακών εταιρειών
InBusinessNews 06:35 - 01 Ιουλίου 2024
Το διεθνές ψηφιακό στούντιο TheSoul Publishing, το οποίο εδρεύει στη Λεμεσό, ανακοίνωσε πρόσφατα την έναρξη λειτουργίας της World's Fair Communications, μιας νέας εταιρείας στρατηγικής επικοινωνίας που απευθύνεται σε κυπριακές εταιρείες που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τη φήμη τους στην παγκόσμια σκηνή.
Με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες, η εταιρεία θα διευθύνεται από τον πρώην Vice President της TheSoul Publishing, Craig Radow, και τον πρώην Senior Director of Global Communications, Eric Schultz.
Με συνδυασμένη διεθνή εμπειρία τεσσάρων δεκαετιών στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις δημόσιες σχέσεις, οι Radow και Schultz μίλησαν πρόσφατα στο CBN για το πώς σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνογνωσία τους και τη βασισμένη στην εμπειρία τους «φόρμουλα επικοινωνίας» για να βοηθήσουν τις εταιρείες στην Κύπρο, αλλά και σε όλο τον κόσμο, να αναβαθμίσουν την παγκόσμια φήμη τους.
Ενώ η έδρα της βρίσκεται στις ΗΠΑ, η World's Fair Communications στοχεύει στην ανάδειξη των κυπριακών εταιρειών. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για κάποια από τα προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχετε και πώς οι εταιρείες στην Κύπρο μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση τους;
Craig Radow: Η World's Fair Communications έχει την έδρα της στις ΗΠΑ. Με την πάροδο των ετών, είχαμε το προνόμιο να περνάμε χρόνο στο νησί και εντυπωσιαζόμαστε συνεχώς από το επιχειρηματικό πνεύμα και την τεχνολογική κοινότητα που ανθίζει - και θέλουμε να μοιραστούμε αυτή την ιστορία με τον υπόλοιπο κόσμο.
Η εμπειρία μας από τη συνεργασία μας με την TheSoul Publishing, που εδρεύει στη Λεμεσό, σε συνδυασμό με τις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια, τόσο από τη δική μου θητεία στην 20th Century Fox, όσο και από την εργασία του Eric τόσο στον τομέα των δημοσίων σχέσεων όσο και σε παγκοσμίως αναγνωρισμένους ειδησεογραφικούς οργανισμούς, θα μας επιτρέψουν να συμβουλεύουμε τις κυπριακές εταιρείες με τρόπο που να κάνει το πρακτορείο μας να ξεχωρίζει.
Eric Schultz: Καταλαβαίνουμε ότι για τις εταιρείες που εδρεύουν στην Κύπρο, μπορεί να είναι δύσκολο να κερδίσουν έδαφος στα ειδησεογραφικά μέσα ενημέρωσης των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η συνδυασμένη σαραντάχρονη εμπειρία μας στον τομέα της επικοινωνίας, σε συνδυασμό με την επιτυχία μας με το TheSoul, τοποθετεί μοναδικά την World's Fair για να βοηθήσει τις κυπριακές εταιρείες να προωθήσουν τα επιχειρηματικά τους επιτεύγματα σε ένα ευρύτερο διεθνές κοινό.
Ποιοι είναι μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους θα αξιοποιήσετε την πολυετή εμπειρία σας σε εταιρείες διεθνούς φήμης για να προσαρμόσετε τις υπηρεσίες σας ειδικά για τις επιχειρήσεις στην Κύπρο;
ES: Με βάση την πολυετή εμπειρία μας, ο Craig και εγώ έχουμε αναπτύξει μια φόρμουλα επικοινωνίας για να βοηθήσουμε τις εταιρείες να αναβαθμίσουν την παγκόσμια φήμη τους.
Πρόκειται για έναν συνδυασμό κερδισμένης κάλυψης από τον τύπο, αξιοποίησης της ηγεσίας σκέψης των στελεχών, ενίσχυσης της στρατηγικής μιας εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλα συμπληρωμένα με την πλοήγηση σε σημαντικά βραβεία και σημαντικές ομιλίες. Έχουμε εφαρμόσει αυτό το σχέδιο πολλές φορές με μεγάλη επιτυχία.
CR: Σε επίπεδο μεγάλης εικόνας, θέλω επίσης να προσθέσω ότι η προσέγγιση για την εκτέλεση μιας επιτυχημένης εκστρατείας δημοσίων σχέσεων - είτε πρόκειται για μια μεγάλη διεθνή εταιρεία είτε για μια νεοφυή επιχείρηση με έδρα την περιοχή - είναι τελικά πολύ παρόμοια.
Έχει τις ρίζες της σε θεμελιώδεις πρακτικές επικοινωνίας, οι οποίες περιλαμβάνουν ισχυρή γραφή, σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, αίσθηση περιέργειας και την ικανότητα να μεταφέρετε μια συναρπαστική αφήγηση. Φυσικά, ανάλογα με την κατάσταση ή τους συγκεκριμένους στόχους μιας εταιρείας θα υπάρχουν πάντα αποχρώσεις που απαιτούν ευελιξία.
Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για τη σύνδεσή σας με την TheSoul Publishing;
CR: Τα τελευταία πέντε χρόνια που ηγήθηκα της επικοινωνίας στην TheSoul Publishing ήταν μια απίστευτη εμπειρία τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Είχα την ευκαιρία να εργαστώ και να γίνω φίλος με μερικά απίστευτα ταλαντούχα δημιουργικά και επιχειρηματικά σκεπτόμενα άτομα.
Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα εξελίξουμε περαιτέρω τη σχέση μας με αυτό το νέο εγχείρημα και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά με την TheSoul υπό την ισχυρή ηγεσία του Arthur Mamedov, του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας.
ES: Όταν η ιδέα για τη δημιουργία της World Fair Communications άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά, χτίστηκε γύρω από την ιδέα να πάρουμε τα διδάγματα και τις επιτυχίες μας με την TheSoul Publishing και να τα εφαρμόσουμε σε άλλες εταιρείες που εδρεύουν στην Κύπρο.
Βλέπουμε ότι υπάρχει μια αμοιβαία επωφελής ευκαιρία - μια συναρπαστική δυνητική βάση πελατών για να συνεργαστούμε και μια ευκαιρία για τις εταιρείες να πουν την ιστορία τους στο παγκόσμιο κοινό που είναι πιο σημαντικό γι' αυτές.
Ποιες είναι μερικές από τις κύριες αλλαγές που έχετε δει στη σκηνή των δημοσίων σχέσεων τα τελευταία χρόνια; Οι πελάτες είναι έτοιμοι να αγκαλιάσουν τις νέες τεχνολογίες και τα νέα μέσα;
ES: Στη στρατηγική επικοινωνία, αν δεν προσαρμόζεσαι, μένεις πίσω. Αν κοιτάξετε 10-15 χρόνια πίσω, ο συνολικός χώρος των μέσων ενημέρωσης - ειδικά στις ΗΠΑ - ήταν σε καλύτερη κατάσταση.
Οι εκδόσεις ήταν πιο υγιείς οικονομικά και υπήρχαν περισσότεροι ειδικοί ρεπόρτερ και, ως εκ τούτου, περισσότερες ευκαιρίες για κάλυψη. Στο σημερινό περιβάλλον, οι εταιρείες πρέπει να αξιοποιούν στο έπακρο κάθε ευκαιρία για να προβάλλονται.
Αυτό περιλαμβάνει τα κερδισμένα μέσα ενημέρωσης (ειδησεογραφική κάλυψη), τα ιδιόκτητα μέσα ενημέρωσης (ιστότοπος/blog της εταιρείας), τα διαχειριζόμενα μέσα ενημέρωσης (μέσα κοινωνικής δικτύωσης), τα πληρωμένα μέσα ενημέρωσης (χορηγίες), την ηγεσία σκέψης, τις ζωντανές εκδηλώσεις, τις ευκαιρίες βράβευσης και το SEO.
Εάν μια εταιρεία επικεντρώνεται αποκλειστικά σε έναν ή δύο τομείς, ενδέχεται να μην επιτύχει τους στόχους της. Φυσικά, όλοι αυτοί είναι τομείς στους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να κινηθούν με επιτυχία.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη ΕΔΩ όπως δημοσιεύθηκε αρχικά στο CBN.