Καταναλωτής, στρατηγική και το... γνώθι σαυτόν τα συστατικά της επιτυχημένης digital στρατηγικής

Συζήτηση σχετικά με τους στόχους, τις δράσεις και την αποδοτικότητα ενεργειών της ψηφιακής επικοινωνίας πραγματοποιήθηκε στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference.

Ο Λίνος Ερμογενίδης, Brand and Communication Manager της Τράπεζας Κύπρου αναφέρθηκε στο ζήτημα του προϋπολογισμού λέγοντας ότι όταν αυτό είναι περιορισμένο, προσφέρεται η ευκαιρία και η ευχέρεια για χρήση συγκεκριμένων εργαλείων και KPI's.

Η σημασία τους προκύπτει από το δίπτυχο «καταναλωτής» και «τελική στρατηγική», σχολίασε.

Η αξιοποίηση του physical και της πελατειακής εμπειρίας αποτελούν χαμηλού budget αποτελεσματικοί τρόποι, πρόσθεσε. Spotify, το YouTube, το Meta και άλλα ΜΚΔ όταν αξιοποιούνται στο πλαίσιο των ευρύτερων KPI’s η γκάμα πλαταίνει, είπε μετά από σχετική ερώτηση δείχοντας έτσι την θετική τους συμβολή στην καμπάνια.

Ο Θωμάς Ερωτοκρίτου CMktr, Associate Manager, Digital Marketing Corporate Communications & Branding της Ελληνικής Τράπεζας εξήγησε πώς μπορεί ένας οργανισμός να αξιοποιήσει τα δεδομένα για επιτυχημένες εκστρατείες μάρκετινγκ.

«Να ξέρω το brand μου» είναι η απαρχή, λέει και ότι πρέπει η εταιρεία να εντοπίσει τον υποψήφιο πελάτη και να τον ακολουθήσει μέσα στα χρόνια.

«Είναι ένα χρονοδιάγραμμα μέσα από το οποία υπάρχουν στάδια ζωής, άρα πρέπει να τον αναζητούμε από νωρίς, όταν θα είναι φοιτητής, στη συνέχεια όταν θα θέλει αυτοκίνητο, σπίτι κλπ.

Επομένως, τα δεδομένα έρχονται από έρευνες, κατανόηση των δεδομένων και αντίληψή τους», είπε. ενώ συμπλήρωσε πως το AI μπορεί να διαλευκάνει τα δεδομένα.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director της Webarts.

Δειτε Επισης

Το όραμα γίνεται πραγματικότητα στο Ολυμπιακό Μέγαρο-Τιμήθηκε σε κλίμα συγκίνησης ο Κίκης Λαζαρίδης
«Στον αθλητισμό έδωσες και την ψυχή σου...»-Μια βραδιά αφιερωμένη στον ακούραστο υπηρέτη του Ολυμπισμού Κίκη Λαζαρίδη
Σπύρος Καπράλος: Παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές η προσφορά του Κίκη Λαζαρίδη
Δέσμευση Πολιτείας για συνέχιση έργου Κίκη Λαζαρίδη-«Ταύτιση με τη στρατηγική ενίσχυσης του αθλητισμού»
Γ. Χρυσοστόμου: Σπίτι του Κίκη Λαζαρίδη το Ολυμπιακό Μέγαρο-«O χρόνος επιβεβαίωσε και δικαίωσε τη δράση του»
Επιδεινώθηκε η διεθνής επενδυτική θέση της Κύπρου το πρώτο τρίμηνο
Παρουσίαση του βιβλίου «Το Πειθαρχικό Δίκαιο στην Κύπρο: Δίκαιο και Πρακτική»του Νίκου Παπαευσταθίου και της Στέλλας Μαξούτη
Μεγάλη οικονομική και αγωνιστική στήριξη στην ΑΕΛ από τις πρωτοβουλίες A. Budzinski
Η Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου στο Inspire 2025: Εκεί που η στρατηγική αλλάζει το παιχνίδι
Εντατική προετοιμασία και για τους εθνικούς εμπειρογνώμονες ενόψει EuroSkills 2025