powered by

Καταναλωτής, στρατηγική και το... γνώθι σαυτόν τα συστατικά της επιτυχημένης digital στρατηγικής

Συζήτηση σχετικά με τους στόχους, τις δράσεις και την αποδοτικότητα ενεργειών της ψηφιακής επικοινωνίας πραγματοποιήθηκε στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference.

Ο Λίνος Ερμογενίδης, Brand and Communication Manager της Τράπεζας Κύπρου αναφέρθηκε στο ζήτημα του προϋπολογισμού λέγοντας ότι όταν αυτό είναι περιορισμένο, προσφέρεται η ευκαιρία και η ευχέρεια για χρήση συγκεκριμένων εργαλείων και KPI's.

Η σημασία τους προκύπτει από το δίπτυχο «καταναλωτής» και «τελική στρατηγική», σχολίασε.

Η αξιοποίηση του physical και της πελατειακής εμπειρίας αποτελούν χαμηλού budget αποτελεσματικοί τρόποι, πρόσθεσε. Spotify, το YouTube, το Meta και άλλα ΜΚΔ όταν αξιοποιούνται στο πλαίσιο των ευρύτερων KPI’s η γκάμα πλαταίνει, είπε μετά από σχετική ερώτηση δείχοντας έτσι την θετική τους συμβολή στην καμπάνια.

Ο Θωμάς Ερωτοκρίτου CMktr, Associate Manager, Digital Marketing Corporate Communications & Branding της Ελληνικής Τράπεζας εξήγησε πώς μπορεί ένας οργανισμός να αξιοποιήσει τα δεδομένα για επιτυχημένες εκστρατείες μάρκετινγκ.

«Να ξέρω το brand μου» είναι η απαρχή, λέει και ότι πρέπει η εταιρεία να εντοπίσει τον υποψήφιο πελάτη και να τον ακολουθήσει μέσα στα χρόνια.

«Είναι ένα χρονοδιάγραμμα μέσα από το οποία υπάρχουν στάδια ζωής, άρα πρέπει να τον αναζητούμε από νωρίς, όταν θα είναι φοιτητής, στη συνέχεια όταν θα θέλει αυτοκίνητο, σπίτι κλπ.

Επομένως, τα δεδομένα έρχονται από έρευνες, κατανόηση των δεδομένων και αντίληψή τους», είπε. ενώ συμπλήρωσε πως το AI μπορεί να διαλευκάνει τα δεδομένα.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director της Webarts.

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College