powered by

Καταναλωτής, στρατηγική και το... γνώθι σαυτόν τα συστατικά της επιτυχημένης digital στρατηγικής

Συζήτηση σχετικά με τους στόχους, τις δράσεις και την αποδοτικότητα ενεργειών της ψηφιακής επικοινωνίας πραγματοποιήθηκε στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference.

Ο Λίνος Ερμογενίδης, Brand and Communication Manager της Τράπεζας Κύπρου αναφέρθηκε στο ζήτημα του προϋπολογισμού λέγοντας ότι όταν αυτό είναι περιορισμένο, προσφέρεται η ευκαιρία και η ευχέρεια για χρήση συγκεκριμένων εργαλείων και KPI's.

Η σημασία τους προκύπτει από το δίπτυχο «καταναλωτής» και «τελική στρατηγική», σχολίασε.

Η αξιοποίηση του physical και της πελατειακής εμπειρίας αποτελούν χαμηλού budget αποτελεσματικοί τρόποι, πρόσθεσε. Spotify, το YouTube, το Meta και άλλα ΜΚΔ όταν αξιοποιούνται στο πλαίσιο των ευρύτερων KPI’s η γκάμα πλαταίνει, είπε μετά από σχετική ερώτηση δείχοντας έτσι την θετική τους συμβολή στην καμπάνια.

Ο Θωμάς Ερωτοκρίτου CMktr, Associate Manager, Digital Marketing Corporate Communications & Branding της Ελληνικής Τράπεζας εξήγησε πώς μπορεί ένας οργανισμός να αξιοποιήσει τα δεδομένα για επιτυχημένες εκστρατείες μάρκετινγκ.

«Να ξέρω το brand μου» είναι η απαρχή, λέει και ότι πρέπει η εταιρεία να εντοπίσει τον υποψήφιο πελάτη και να τον ακολουθήσει μέσα στα χρόνια.

«Είναι ένα χρονοδιάγραμμα μέσα από το οποία υπάρχουν στάδια ζωής, άρα πρέπει να τον αναζητούμε από νωρίς, όταν θα είναι φοιτητής, στη συνέχεια όταν θα θέλει αυτοκίνητο, σπίτι κλπ.

Επομένως, τα δεδομένα έρχονται από έρευνες, κατανόηση των δεδομένων και αντίληψή τους», είπε. ενώ συμπλήρωσε πως το AI μπορεί να διαλευκάνει τα δεδομένα.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director της Webarts.

Δειτε Επισης

Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Στο επίκεντρο της παγκόσμιας διαχείρισης υδάτων με διεθνή συνέδρια
Tα βιώσιμα ακίνητα μπαίνουν στο προσκήνιο
Ο ρόλος των καταστημάτων άμεσης εξυπηρέτησης
Στις 26 Μαρτίου 2025 η τελετή απονομής των Βραβείων Καινοτομίας & των Βραβείων Έρευνας για το 2024 από ΟΕΒ και ΙδΕΚ
Δυναμική επιστροφή της ICE POWER στον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού 2025 ως Official Recovery Sponsor
Ψηφίστηκε με εκκλήσεις για επίλυση στρεβλώσεων ο προϋπολογισμός ΟΑΥ-Τι προβλέπει
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός ΟΚΥπΥ-Επικρίσεις για στρεβλώσεις και ανάγκη αναβάθμισης δημόσιων νοσηλευτηρίων
Το MamaCRM λανσάρει πιλοτική έκδοση: Ολοκληρωμένη πλατφόρμα για social media marketing, management & CRM
Η Gan Direct παρουσιάζει το «Pre-assessment» και…«όλα αυτά που ήξερες κάνε τα στην πάντα»
Στην τελική ευθεία τα Κυπριακά Βραβεία Αρχιτεκτονικής, Aρχιτεκτονικής Εσωτερικού Χώρου και Ανάπτυξης Γης 2024