powered by

Καταναλωτής, στρατηγική και το... γνώθι σαυτόν τα συστατικά της επιτυχημένης digital στρατηγικής

Συζήτηση σχετικά με τους στόχους, τις δράσεις και την αποδοτικότητα ενεργειών της ψηφιακής επικοινωνίας πραγματοποιήθηκε στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference.

Ο Λίνος Ερμογενίδης, Brand and Communication Manager της Τράπεζας Κύπρου αναφέρθηκε στο ζήτημα του προϋπολογισμού λέγοντας ότι όταν αυτό είναι περιορισμένο, προσφέρεται η ευκαιρία και η ευχέρεια για χρήση συγκεκριμένων εργαλείων και KPI's.

Η σημασία τους προκύπτει από το δίπτυχο «καταναλωτής» και «τελική στρατηγική», σχολίασε.

Η αξιοποίηση του physical και της πελατειακής εμπειρίας αποτελούν χαμηλού budget αποτελεσματικοί τρόποι, πρόσθεσε. Spotify, το YouTube, το Meta και άλλα ΜΚΔ όταν αξιοποιούνται στο πλαίσιο των ευρύτερων KPI’s η γκάμα πλαταίνει, είπε μετά από σχετική ερώτηση δείχοντας έτσι την θετική τους συμβολή στην καμπάνια.

Ο Θωμάς Ερωτοκρίτου CMktr, Associate Manager, Digital Marketing Corporate Communications & Branding της Ελληνικής Τράπεζας εξήγησε πώς μπορεί ένας οργανισμός να αξιοποιήσει τα δεδομένα για επιτυχημένες εκστρατείες μάρκετινγκ.

«Να ξέρω το brand μου» είναι η απαρχή, λέει και ότι πρέπει η εταιρεία να εντοπίσει τον υποψήφιο πελάτη και να τον ακολουθήσει μέσα στα χρόνια.

«Είναι ένα χρονοδιάγραμμα μέσα από το οποία υπάρχουν στάδια ζωής, άρα πρέπει να τον αναζητούμε από νωρίς, όταν θα είναι φοιτητής, στη συνέχεια όταν θα θέλει αυτοκίνητο, σπίτι κλπ.

Επομένως, τα δεδομένα έρχονται από έρευνες, κατανόηση των δεδομένων και αντίληψή τους», είπε. ενώ συμπλήρωσε πως το AI μπορεί να διαλευκάνει τα δεδομένα.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director της Webarts.

Δειτε Επισης

Σε συνάντηση εργασίας της ηγεσίας της BusinessEurope με την Ursula von der Leyen ο πρόεδρος της ΟΕΒ Γιώργος Παντελίδης
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Στην Τόχνη βρέθηκαν ερευνητές/τριες για διεθνές συνέδριο με θέμα το franchising
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
Η διάκριση της Advanced Automation Systems στα Βραβεία Καινοτομίας της ΟΕΒ (vid)
Athlos Capital: Σύμβουλος και επικεφαλής συντονιστής της έκδοσης ομολόγου Tier 2 της HD Insurance PLC ύψους €20 εκατ.
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Ο νοσηλευτής του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου Γεώργιος Φαντούσης κολυμπά για την ελπίδα
Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων-Η επιστήμη σε δράση
Παρουσίαση βιβλίου «Κύπρος 1974-Φωνές Αιχμαλωσίας» στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος