Αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα των brands με το μάρκετινγκ επιρροής
Δόνα Καπαρτή 14:43 - 07 Ιουνίου 2024
Η εποχή του έξυπνου μάρκετινγκ επιρροής, συνδυάζει αυθεντικότητα και καινοτομία. Οι επωνυμίες συνεργάζονται με influencers που έχουν απήχηση στο κοινό-στόχο τους, δημιουργώντας γνήσιες συνδέσεις που ξεπερνούν τα παραδοσιακά διαφημιστικά όρια.
Κατά το 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference ο Mark Dandy, Head of Influencer Marketing, Ear To The Ground, UK διερεύνησε το πώς ακριβώς μπορούν οι Οργανισμοί να χρησιμοποιήσουν το έξυπνο μάρκετινγκ επιρροής για να διασφαλίσουν ότι οι επωνυμίες τους αξιοποιούν την εν λόγω τακτική, με τον σωστό τρόπο.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας, εξέτασε και το κατά πόσο η χορηγία μάρκας είναι η σωστή οδός για τα brand στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν τους πολυπόθητους καταναλωτές της γενιάς Z.
Yπογράμμισε τη δύναμη του μάρκετινγκ επιρροής στην προώθηση της αναγνωρισιμότητας και της δέσμευσης των εμπορικών σημάτων. Παρουσίασε, μεταξύ άλλωνμ δύο μελέτες περιπτώσεων που αποτελούν παράδειγμα της επιτυχημένης ενσωμάτωσης των influencers σε εκστρατείες μάρκετινγκ μεγάλης κλίμακας.
Η πρώτη μελέτη περίπτωσης επικεντρώθηκε στην πρωτοβουλία PlayStation House κατά τη διάρκεια του τελικού του UEFA Champions League στην Κωνσταντινούπολη. Το PlayStation, ως η επίσημη κονσόλα παιχνιδιών του UEFA Champions League, είχε ως στόχο να δημιουργήσει σημαντικό αντίκτυπο.
Για να το πετύχει αυτό, συγκέντρωσε 20 από τους κορυφαίους influencers του gaming και του ποδοσφαίρου στον κόσμο και τους συνδύασε με εμβληματικούς θρύλους του Champions League σε ένα ειδικό PlayStation House.
Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά: 238 κομμάτια περιεχομένου δημιούργησαν 442 εκατομμύρια προβολές, ξεπερνώντας τα 400 εκατομμύρια μέσο όρο προβολών για τον πραγματικό τελικό. Επιπλέον, υπήρξαν 27,5 εκατομμύρια εμπλοκές, καθιστώντας το PlayStation την πιο πολυσυζητημένη μάρκα γύρω από τον τελικό του UEFA Champions League.
Στη δεύτερη μελέτη περίπτωσης, συζήτησε την εξεύρεση influencers για μια εθνική τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια.
Επί δύο χρόνια, έχτιζαν σχέσεις με τους influencers, συνεργαζόμενοι σε διάφορα έργα. Προσκάλεσαν τους influencers να ενταχθούν στην ομάδα του Love Island.
Η στρατηγική περιελάμβανε τη δημιουργία κοινωνικού περιεχομένου, τη ζωντανή αντίδραση των επιρροών στις τηλεοπτικές διαφημίσεις, τη συνεργασία με την εκπομπή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την προώθηση της σειράς κατά τη διάρκεια των πιο πολυσυζητημένων επεισοδίων της εκπομπής. Αυτή η πολύπλευρη προσέγγιση εξασφάλισε την επιτυχία της καμπάνιας σε πολλαπλές πλατφόρμες.
Στο πλαίσιο της παρουσίασής μετέφερε τα εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία τηλεθέασης των ζωντανών μεταδόσεων αγώνων του βρετανικού δικτύου, με πάνω από οκτώ εκατομμύρια θεατές, συμπεριλαμβανομένου σημαντικού αριθμού νέων θεατών.
Ο αγώνας με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση το 1ο τρίμηνο του 2024 ήταν ο αγώνας Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ - Άστον Βίλα, με μέγιστη τηλεθέαση 3,42 εκατομμύρια θεατές. Επιπλέον, μια εκδήλωση του 2023 στο London Stadium συγκέντρωσε 2,7 εκατομμύρια ζωντανούς θεατές στο YouTube και μεταδόθηκε 17 εκατομμύρια φορές μέσα σε 24 ώρες από την εκδήλωση.
Αξιοποιώντας την εμβέλεια και την αυθεντικότητα των επιρροών, οι επωνυμίες μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρές, ηχηρές καμπάνιες που αιχμαλωτίζουν διαφορετικά κοινά σε πολλαπλές πλατφόρμες, ήταν το βασικά συμπέρασμα του δημοφιλούς ομιλητή.