D. Schantin: Ετοιμαστείτε για μια νέα εποχή εξατομικευμένης κατανάλωσης ειδήσεων

Το GenAI και το LLM είναι το AI και τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα αποτελούν σπουδαίες ευκαιρίες για τις εταιρείες ΜΜΕ να δημιουργήσουν προϊόντα που να ανταποκρίνονται ακόμη καλύτερα στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του κοινού. Τις στρατηγικές και πιθανές παγίδες για τις αίθουσες σύνταξης και τη δημοσιογραφία συζήτησε εκτενώς ο Dr. Dietmar Schantin, Διευθυντής, IFMS Media στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference.

O Schantin εξέτασε την επιρροή της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στο εξελισσόμενο τοπίο των ειδησεογραφικών μέσων ενημέρωσης. Η παρουσίασή του, έριξε φως στον μετασχηματιστικό ρόλο των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLMs) και της γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI) στην εξατομίκευση της παροχής περιεχομένου.

Υπογράμμισε τη σημασία της προσαρμογής του περιεχομένου σε διαφορετικές ομάδες-στόχους, δίνοντας έμφαση σε παράγοντες όπως η ηλικία, η κουλτούρα, το εκπαιδευτικό υπόβαθρο και η γλωσσική επάρκεια. Εξήγησε ότι οι τεχνολογίες ΤΝ επιτρέπουν στρατηγικές περιεχομένου, που ανταποκρίνονται σε ποικίλες καταστάσεις ζωής με ακρίβεια και εξατομικευμένα.

Επιπλέον, συζήτησε τη σημασία της προσαρμογής του «πώς» της παροχής περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένης της μορφής, της διάρκειας, της γλώσσας, του τόνου και του ύφους. Τόνισε την ανάγκη για δυναμική προσαρμογή σε κείμενο, ήχο και οπτικά μέσα για πιο αποτελεσματική εμπλοκή του κοινού.

Διερευνώντας τις τρέχουσες πρακτικές εξατομίκευσης των ΜΜΕ, ο Schantin τόνισε τους περιορισμούς των υφιστάμενων ψηφιακών πλατφορμών, οι οποίες συχνά προσφέρουν επιφανειακή εξατομίκευση με βάση τη γεωγραφική θέση. Τάχθηκε υπέρ ενός βαθύτερου επιπέδου προσαρμογής, που υπερβαίνει τις απλές συστάσεις περιεχομένου και περιλαμβάνει ποικίλες δημοσιογραφικές μορφές και στυλ.

Κλείνοντας, ο ομιλητής προανήγγειλε μια νέα εποχή εξατομικευμένης κατανάλωσης ειδήσεων, όπου οι αλγόριθμοι που καθοδηγούνται από την ΤΝ θα δίνουν τη δυνατότητα στα Media να προσαρμόζουν το περιεχόμενο με ακρίβεια, προωθώντας βαθύτερες συνδέσεις με το κοινό, παγκοσμίως.

Δειτε Επισης

Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε
ΟΕΒ: Δυσανάλογο μέτρο με απρόβλεπτες συνέπειες για την αλυσίδα εφοδιασμού η απεργία μεταφορέων Α’
Εναρκτήρια εκδήλωση του Ερευνητικού Κέντρου Μνημοσύνη από την έδρα UNESCO του ΤΕΠΑΚ
Με πυξίδα τη βιωσιμότητα το ΙΝΓΚ πρωτοπορεί για τρίτη χρονιά-Διάκριση στα Παγκύπρια Περιβαλλοντικά Βραβεία
Βιωματικό εργαστήριο για τη μεταγεννητική περίοδο στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η ΟΜΟΝΟΙΑ πιστοποιήθηκε με το ISO 37001 κατά της δωροδοκίας της και διαφθοράς
Universal Life: Στηρίζει τη νέα γενιά επιστημόνων και επιβραβεύει την αριστεία