powered by

Μ. Μητροπούλου: Σημείο καμπής το 2024-Ολοένα και θα αυξάνεται η χρήση ΑΙ από πελάτες και brands

Ευκαιρία για ανάπτυξη προκύπτει για τις επωνυμίες μέσω του ΑΙ και κατ’ επέκταση για τον συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ, υποστήριξε η Μαίριλυ Μητροπούλου, Senior Marketing Leader, Google, Ireland.

Σε ομιλία της στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference, ανέφερε πως η κουλτούρα μας, το τι είδος τεχνολογίας χρησιμοποιούμε, και το τι κάνουν οι υπόλοιποι καθορίζουν το πώς βλέπουμε το ΑΙ και την επιρροή του.

Μίλησε για τους ανθρώπους που θεωρούν ότι με το ΑΙ η ανθρωπότητα πάει μπροστά και για όσους, σε πιο απαισιόδοξο τόνο, πιστεύουν ότι η εν λόγω τεχνολογία θα είναι... το τέλος του κόσμου.

Το 2024 είναι σημείο καμπής και η χρήση του ΑΙ «μόνο θα αυξάνεται», είπε εμφαντικά για να συνδέσει το φαινόμενο με τους marketeers oι οποίοι βλέπουν την κατάσταση ως μια ευκαιρία για ανάπτυξη.

Το 50% των καταναλωτών χρησιμοποιούν πέντε διαφορετικές πηγές πριν αγοράσουν κάτι είπε στη συνέχεια για να επισημάνει και την αλλαγή που παρατηρείται ανάμεσα στους καταναλωτές, ως προς τον τρόπο αναζήτησης προϊόντων, με τα lens και το voice να ανοίγουν νέους ορίζοντες, όπως και το Gemini ΑΙ- όλα προϊόντα της Google.

Προειδοποίησε τους marketeers ότι οι χρήστες ζητάνε έλεγχο και διαφάνεια σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα κάτι που πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά στη χάραξη στρατηγικής τους.

«Αρκεί να ξέρουμε ποιος είναι ο στόχος μας και η ζωή μας είναι πιο εύκολη στην επιτυχία της καμπάνιας με την χρήση ΑΙ», είπε συνοψίζοντας.

«Ο χρόνος είναι τώρα!:», είπε καταληκτικά παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας.

Δειτε Επισης

Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Στο επίκεντρο της παγκόσμιας διαχείρισης υδάτων με διεθνή συνέδρια
Tα βιώσιμα ακίνητα μπαίνουν στο προσκήνιο
Ο ρόλος των καταστημάτων άμεσης εξυπηρέτησης
Στις 26 Μαρτίου 2025 η τελετή απονομής των Βραβείων Καινοτομίας & των Βραβείων Έρευνας για το 2024 από ΟΕΒ και ΙδΕΚ
Δυναμική επιστροφή της ICE POWER στον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού 2025 ως Official Recovery Sponsor
Ψηφίστηκε με εκκλήσεις για επίλυση στρεβλώσεων ο προϋπολογισμός ΟΑΥ-Τι προβλέπει
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός ΟΚΥπΥ-Επικρίσεις για στρεβλώσεις και ανάγκη αναβάθμισης δημόσιων νοσηλευτηρίων
Το MamaCRM λανσάρει πιλοτική έκδοση: Ολοκληρωμένη πλατφόρμα για social media marketing, management & CRM
Η Gan Direct παρουσιάζει το «Pre-assessment» και…«όλα αυτά που ήξερες κάνε τα στην πάντα»
Στην τελική ευθεία τα Κυπριακά Βραβεία Αρχιτεκτονικής, Aρχιτεκτονικής Εσωτερικού Χώρου και Ανάπτυξης Γης 2024