powered by

Μ. Μητροπούλου: Σημείο καμπής το 2024-Ολοένα και θα αυξάνεται η χρήση ΑΙ από πελάτες και brands

Ευκαιρία για ανάπτυξη προκύπτει για τις επωνυμίες μέσω του ΑΙ και κατ’ επέκταση για τον συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ, υποστήριξε η Μαίριλυ Μητροπούλου, Senior Marketing Leader, Google, Ireland.

Σε ομιλία της στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference, ανέφερε πως η κουλτούρα μας, το τι είδος τεχνολογίας χρησιμοποιούμε, και το τι κάνουν οι υπόλοιποι καθορίζουν το πώς βλέπουμε το ΑΙ και την επιρροή του.

Μίλησε για τους ανθρώπους που θεωρούν ότι με το ΑΙ η ανθρωπότητα πάει μπροστά και για όσους, σε πιο απαισιόδοξο τόνο, πιστεύουν ότι η εν λόγω τεχνολογία θα είναι... το τέλος του κόσμου.

Το 2024 είναι σημείο καμπής και η χρήση του ΑΙ «μόνο θα αυξάνεται», είπε εμφαντικά για να συνδέσει το φαινόμενο με τους marketeers oι οποίοι βλέπουν την κατάσταση ως μια ευκαιρία για ανάπτυξη.

Το 50% των καταναλωτών χρησιμοποιούν πέντε διαφορετικές πηγές πριν αγοράσουν κάτι είπε στη συνέχεια για να επισημάνει και την αλλαγή που παρατηρείται ανάμεσα στους καταναλωτές, ως προς τον τρόπο αναζήτησης προϊόντων, με τα lens και το voice να ανοίγουν νέους ορίζοντες, όπως και το Gemini ΑΙ- όλα προϊόντα της Google.

Προειδοποίησε τους marketeers ότι οι χρήστες ζητάνε έλεγχο και διαφάνεια σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα κάτι που πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά στη χάραξη στρατηγικής τους.

«Αρκεί να ξέρουμε ποιος είναι ο στόχος μας και η ζωή μας είναι πιο εύκολη στην επιτυχία της καμπάνιας με την χρήση ΑΙ», είπε συνοψίζοντας.

«Ο χρόνος είναι τώρα!:», είπε καταληκτικά παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας.

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College