Μ. Μητροπούλου: Σημείο καμπής το 2024-Ολοένα και θα αυξάνεται η χρήση ΑΙ από πελάτες και brands
Δόνα Καπαρτή 13:10 - 07 Ιουνίου 2024
Ευκαιρία για ανάπτυξη προκύπτει για τις επωνυμίες μέσω του ΑΙ και κατ’ επέκταση για τον συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ, υποστήριξε η Μαίριλυ Μητροπούλου, Senior Marketing Leader, Google, Ireland.
Σε ομιλία της στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference, ανέφερε πως η κουλτούρα μας, το τι είδος τεχνολογίας χρησιμοποιούμε, και το τι κάνουν οι υπόλοιποι καθορίζουν το πώς βλέπουμε το ΑΙ και την επιρροή του.
Μίλησε για τους ανθρώπους που θεωρούν ότι με το ΑΙ η ανθρωπότητα πάει μπροστά και για όσους, σε πιο απαισιόδοξο τόνο, πιστεύουν ότι η εν λόγω τεχνολογία θα είναι... το τέλος του κόσμου.
Το 2024 είναι σημείο καμπής και η χρήση του ΑΙ «μόνο θα αυξάνεται», είπε εμφαντικά για να συνδέσει το φαινόμενο με τους marketeers oι οποίοι βλέπουν την κατάσταση ως μια ευκαιρία για ανάπτυξη.
Το 50% των καταναλωτών χρησιμοποιούν πέντε διαφορετικές πηγές πριν αγοράσουν κάτι είπε στη συνέχεια για να επισημάνει και την αλλαγή που παρατηρείται ανάμεσα στους καταναλωτές, ως προς τον τρόπο αναζήτησης προϊόντων, με τα lens και το voice να ανοίγουν νέους ορίζοντες, όπως και το Gemini ΑΙ- όλα προϊόντα της Google.
Προειδοποίησε τους marketeers ότι οι χρήστες ζητάνε έλεγχο και διαφάνεια σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα κάτι που πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά στη χάραξη στρατηγικής τους.
«Αρκεί να ξέρουμε ποιος είναι ο στόχος μας και η ζωή μας είναι πιο εύκολη στην επιτυχία της καμπάνιας με την χρήση ΑΙ», είπε συνοψίζοντας.
«Ο χρόνος είναι τώρα!:», είπε καταληκτικά παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας.