powered by

Μ. Μητροπούλου: Σημείο καμπής το 2024-Ολοένα και θα αυξάνεται η χρήση ΑΙ από πελάτες και brands

Ευκαιρία για ανάπτυξη προκύπτει για τις επωνυμίες μέσω του ΑΙ και κατ’ επέκταση για τον συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ, υποστήριξε η Μαίριλυ Μητροπούλου, Senior Marketing Leader, Google, Ireland.

Σε ομιλία της στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference, ανέφερε πως η κουλτούρα μας, το τι είδος τεχνολογίας χρησιμοποιούμε, και το τι κάνουν οι υπόλοιποι καθορίζουν το πώς βλέπουμε το ΑΙ και την επιρροή του.

Μίλησε για τους ανθρώπους που θεωρούν ότι με το ΑΙ η ανθρωπότητα πάει μπροστά και για όσους, σε πιο απαισιόδοξο τόνο, πιστεύουν ότι η εν λόγω τεχνολογία θα είναι... το τέλος του κόσμου.

Το 2024 είναι σημείο καμπής και η χρήση του ΑΙ «μόνο θα αυξάνεται», είπε εμφαντικά για να συνδέσει το φαινόμενο με τους marketeers oι οποίοι βλέπουν την κατάσταση ως μια ευκαιρία για ανάπτυξη.

Το 50% των καταναλωτών χρησιμοποιούν πέντε διαφορετικές πηγές πριν αγοράσουν κάτι είπε στη συνέχεια για να επισημάνει και την αλλαγή που παρατηρείται ανάμεσα στους καταναλωτές, ως προς τον τρόπο αναζήτησης προϊόντων, με τα lens και το voice να ανοίγουν νέους ορίζοντες, όπως και το Gemini ΑΙ- όλα προϊόντα της Google.

Προειδοποίησε τους marketeers ότι οι χρήστες ζητάνε έλεγχο και διαφάνεια σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα κάτι που πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά στη χάραξη στρατηγικής τους.

«Αρκεί να ξέρουμε ποιος είναι ο στόχος μας και η ζωή μας είναι πιο εύκολη στην επιτυχία της καμπάνιας με την χρήση ΑΙ», είπε συνοψίζοντας.

«Ο χρόνος είναι τώρα!:», είπε καταληκτικά παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας.

Δειτε Επισης

Θάνος Μιχαηλίδης: Ο θετικός αντίκτυπος στον τουρισμό και η πιθανή πρόκληση από την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν
Άλμα 25,5% στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο-Ανοδικά κινήθηκε το τετράμηνο
ΥΠΟΙΚ για προβλέψεις Κομισιόν: Επιβεβαιώνεται η σταθερή πρόοδος, η ανθεκτικότητα και η δυναμική της οικονομίας
PharmAdvance: Ένα νέο ψηφιακό άλμα από τον Όμιλο Παπαέλληνας
17α IN Business Awards: Όσα δηλώσαν οι προσκεκλημένοι στη μεγάλη γιορτή της επιχειρηματικότητας(vid)
Εαρινές προβλέψεις Κομισιόν: Συνέχιση οικονομικής ανάπτυξης στην Κύπρο-Ο κύριος κίνδυνος για την οικονομία
Η κυπριακή startup ομάδα «pHera» παρουσιάζει την ιδέα της σε Ευρωπαίους επενδυτές στο Beyond Demo Day
Υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια και αυξημένη ρευστότητα για τα κυπριακά τραπεζικά ιδρύματα το 2024
Στρατηγική συνεργασία Ellinas Finance και CIM: Ενισχύοντας τη νέα γενιά με υποτροφία MBA
Ξανά μανά το ΑΚΕΛ για τα…υπερκέρδη-Πρόταση νόμου ΑΠΕναντι στην σταθερότητα του επενδυτικού περιβάλλοντος