powered by

Μ. Μητροπούλου: Σημείο καμπής το 2024-Ολοένα και θα αυξάνεται η χρήση ΑΙ από πελάτες και brands

Ευκαιρία για ανάπτυξη προκύπτει για τις επωνυμίες μέσω του ΑΙ και κατ’ επέκταση για τον συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ, υποστήριξε η Μαίριλυ Μητροπούλου, Senior Marketing Leader, Google, Ireland.

Σε ομιλία της στο 21ο Advertising, Marketing and Communication Conference, ανέφερε πως η κουλτούρα μας, το τι είδος τεχνολογίας χρησιμοποιούμε, και το τι κάνουν οι υπόλοιποι καθορίζουν το πώς βλέπουμε το ΑΙ και την επιρροή του.

Μίλησε για τους ανθρώπους που θεωρούν ότι με το ΑΙ η ανθρωπότητα πάει μπροστά και για όσους, σε πιο απαισιόδοξο τόνο, πιστεύουν ότι η εν λόγω τεχνολογία θα είναι... το τέλος του κόσμου.

Το 2024 είναι σημείο καμπής και η χρήση του ΑΙ «μόνο θα αυξάνεται», είπε εμφαντικά για να συνδέσει το φαινόμενο με τους marketeers oι οποίοι βλέπουν την κατάσταση ως μια ευκαιρία για ανάπτυξη.

Το 50% των καταναλωτών χρησιμοποιούν πέντε διαφορετικές πηγές πριν αγοράσουν κάτι είπε στη συνέχεια για να επισημάνει και την αλλαγή που παρατηρείται ανάμεσα στους καταναλωτές, ως προς τον τρόπο αναζήτησης προϊόντων, με τα lens και το voice να ανοίγουν νέους ορίζοντες, όπως και το Gemini ΑΙ- όλα προϊόντα της Google.

Προειδοποίησε τους marketeers ότι οι χρήστες ζητάνε έλεγχο και διαφάνεια σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα κάτι που πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά στη χάραξη στρατηγικής τους.

«Αρκεί να ξέρουμε ποιος είναι ο στόχος μας και η ζωή μας είναι πιο εύκολη στην επιτυχία της καμπάνιας με την χρήση ΑΙ», είπε συνοψίζοντας.

«Ο χρόνος είναι τώρα!:», είπε καταληκτικά παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τους επαγγελματίες της βιομηχανίας.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)
Ξεναγήθηκε στους χώρους και τα ερευνητικά κέντρα του UCLan Cyprus ο Δ. Σκουρίδης
To Andrey & Julia Dashin’s Foundation και η Επίτροπος για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιόρτασαν τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Πρωτοπορία στην τεχνολογική ευθύνη και την κοινωνική καινοτομία
Στην Κύπρο ο Νίκος Δένδιας για την «Αόρατη Συνωμοσία» του Ανδρέα Χατζηκυριάκου
Οι μεγάλες τάσεις και η μετεξέλιξη των ΜΜΕ: Πώς οι όμιλοι μεταμορφώνονται για να είναι βιώσιμοι και κερδοφόροι