powered by

Oι ιδανικές στρατηγικές για δημιουργία επιτυχημένων brands

Αντιμέτωποι με την πρόκληση της προσαρμογής και της καινοτομίας, βρίσκονται διαρκώς οι marketeers. Σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν και να αυξήσουν την αξία των brands που διαχειρίζονται προβαίνουν σε λύσεις που να προάγουν την εξατομίκευση και ό,τι κάνει τη διαφορά.

Έχοντας γνώση των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών, οι επαγγελματίες του χώρου μπορούν να δημιουργήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αγοράς.

Η δημιουργία και διατήρηση επιτυχημένων brand ήταν στο επίκεντρο συζήτησης σε πάνελ που φιλοξένησε το 21ο Advertising, Marketing, Media and Communication Conference

Η συζήτηση με τίτλο «Creating and sustaining a successful brand: strategies and policies» έγινε στη σκηνή "Building Brilliant Brands" της διοργάνωσης και προσέφερε πολύτιμες γνώσεις για την επιτυχία των brands.

Στο πάνελ παρευρέθηκαν οι Λούκας Λεωνίδου, Manager, Marketing & CX της Toyota Cyprus και Αγγελής Ζίττης, Marketing Manager της ECOMMBX.

Ο κ. Λεωνίδου μίλησε για τις αξίες της Toyota λέγοντας στη συνέχεια πως οι επωνυμίες σήμερα είναι ανθρωποκεντρικές παρά την ταχεία ψηφιοποίηση.

Ο ανθρωποκεντρισμός, η εξατομίκευση και το η βαθιά κατανόηση του πελάτη και της εμπειρία που αυτός επιθυμεί είναι πολύ σημαντικά για το μέλλον της Τοyota, συμπλήρωσε.

«Διαρκώς λαμβάνουμε ανατροφοδότηση σχετικά με την εμπειρία τους και η φωνή τους εισακούεται, ώστε η εταιρεία να εξελίσσεται», ανέφερε ακολούθως.

Τα παραδοσιακά media παραμένουν ισχυρά, ήταν η άποψη που εξέφρασε μετά από σχετική ερώτηση, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία της συλλογής δεδομένων.

Ο κ. Ζίττης μίλησε για την οικονομική κρίση στην Κύπρο και το CSR τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο.

Αναφέρθηκε σε προγράμματα της ECOMMBX στο πλαίσιο εφαρμογής των κριτήριων ESG και στην στήριξη του ιατρικού τομέα, όπως και της καλαθόσφαιρας και άλλων αθλημάτων όπως συμμετέχουν νέοι και νέες.

«Κάντε υπομονή μέχρι να δείτε τα αποτελέσματα και πάντα να πραγματοποιείτε έρευνα πριν δαπανήσετε το budget σας», ήταν δύο βασικές συμβουλές προς τις εταιρείες και τους marketeers toυ κυπριακού επιχειρείν.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Πέτρος Πέτρου, CEO του Alpha Κύπρου.

Δειτε Επισης

Δυναμική επιστροφή της Ice Power στον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού 2025 ως Official Recovery Sponsor
Ψηφίστηκε με εκκλήσεις για επίλυση στρεβλώσεων ο προϋπολογισμός ΟΑΥ-Τι προβλέπει
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός ΟΚΥπΥ-Επικρίσεις για στρεβλώσεις και ανάγκη αναβάθμισης δημόσιων νοσηλευτηρίων
Το MamaCRM λανσάρει πιλοτική έκδοση: Ολοκληρωμένη πλατφόρμα για social media marketing, management & CRM
Η Gan Direct παρουσιάζει το «Pre-assessment» και…«όλα αυτά που ήξερες κάνε τα στην πάντα»
Στην τελική ευθεία τα Κυπριακά Βραβεία Αρχιτεκτονικής, Aρχιτεκτονικής Εσωτερικού Χώρου και Ανάπτυξης Γης 2024
Η διεθνής στρατηγική της KPMG για ενοποιήσεις δραστηριοτήτων και πώς την προσεγγίζει η KPMG Κύπρου
Πάει για πρόεδρος της ΟΕΒ ο Γιώργος Παντελίδης της Deloitte-«Κλείνει» σήμερα η διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων
Υστερούν οι Κύπριοι σε χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό-Τι καταδεικνύει η έρευνα ΚΤΚ και ΟΟΣΑ
Nerofarm Properties: «Καμιά επίδραση στα Ενετικά Τείχη από το CITADEL-Το Τμήμα Αρχαιοτήτων αρνείται συνάντηση»