Oι ιδανικές στρατηγικές για δημιουργία επιτυχημένων brands
Δόνα Καπαρτή 11:15 - 07 Ιουνίου 2024
Αντιμέτωποι με την πρόκληση της προσαρμογής και της καινοτομίας, βρίσκονται διαρκώς οι marketeers. Σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν και να αυξήσουν την αξία των brands που διαχειρίζονται προβαίνουν σε λύσεις που να προάγουν την εξατομίκευση και ό,τι κάνει τη διαφορά.
Έχοντας γνώση των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών, οι επαγγελματίες του χώρου μπορούν να δημιουργήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αγοράς.
Η δημιουργία και διατήρηση επιτυχημένων brand ήταν στο επίκεντρο συζήτησης σε πάνελ που φιλοξένησε το 21ο Advertising, Marketing, Media and Communication Conference
Η συζήτηση με τίτλο «Creating and sustaining a successful brand: strategies and policies» έγινε στη σκηνή "Building Brilliant Brands" της διοργάνωσης και προσέφερε πολύτιμες γνώσεις για την επιτυχία των brands.
Στο πάνελ παρευρέθηκαν οι Λούκας Λεωνίδου, Manager, Marketing & CX της Toyota Cyprus και Αγγελής Ζίττης, Marketing Manager της ECOMMBX.
Ο κ. Λεωνίδου μίλησε για τις αξίες της Toyota λέγοντας στη συνέχεια πως οι επωνυμίες σήμερα είναι ανθρωποκεντρικές παρά την ταχεία ψηφιοποίηση.
Ο ανθρωποκεντρισμός, η εξατομίκευση και το η βαθιά κατανόηση του πελάτη και της εμπειρία που αυτός επιθυμεί είναι πολύ σημαντικά για το μέλλον της Τοyota, συμπλήρωσε.
«Διαρκώς λαμβάνουμε ανατροφοδότηση σχετικά με την εμπειρία τους και η φωνή τους εισακούεται, ώστε η εταιρεία να εξελίσσεται», ανέφερε ακολούθως.
Τα παραδοσιακά media παραμένουν ισχυρά, ήταν η άποψη που εξέφρασε μετά από σχετική ερώτηση, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία της συλλογής δεδομένων.
Ο κ. Ζίττης μίλησε για την οικονομική κρίση στην Κύπρο και το CSR τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο.
Αναφέρθηκε σε προγράμματα της ECOMMBX στο πλαίσιο εφαρμογής των κριτήριων ESG και στην στήριξη του ιατρικού τομέα, όπως και της καλαθόσφαιρας και άλλων αθλημάτων όπως συμμετέχουν νέοι και νέες.
«Κάντε υπομονή μέχρι να δείτε τα αποτελέσματα και πάντα να πραγματοποιείτε έρευνα πριν δαπανήσετε το budget σας», ήταν δύο βασικές συμβουλές προς τις εταιρείες και τους marketeers toυ κυπριακού επιχειρείν.
Τη συζήτηση συντόνισε ο Πέτρος Πέτρου, CEO του Alpha Κύπρου.