Oι ιδανικές στρατηγικές για δημιουργία επιτυχημένων brands

Αντιμέτωποι με την πρόκληση της προσαρμογής και της καινοτομίας, βρίσκονται διαρκώς οι marketeers. Σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν και να αυξήσουν την αξία των brands που διαχειρίζονται προβαίνουν σε λύσεις που να προάγουν την εξατομίκευση και ό,τι κάνει τη διαφορά.

Έχοντας γνώση των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών, οι επαγγελματίες του χώρου μπορούν να δημιουργήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αγοράς.

Η δημιουργία και διατήρηση επιτυχημένων brand ήταν στο επίκεντρο συζήτησης σε πάνελ που φιλοξένησε το 21ο Advertising, Marketing, Media and Communication Conference

Η συζήτηση με τίτλο «Creating and sustaining a successful brand: strategies and policies» έγινε στη σκηνή "Building Brilliant Brands" της διοργάνωσης και προσέφερε πολύτιμες γνώσεις για την επιτυχία των brands.

Στο πάνελ παρευρέθηκαν οι Λούκας Λεωνίδου, Manager, Marketing & CX της Toyota Cyprus και Αγγελής Ζίττης, Marketing Manager της ECOMMBX.

Ο κ. Λεωνίδου μίλησε για τις αξίες της Toyota λέγοντας στη συνέχεια πως οι επωνυμίες σήμερα είναι ανθρωποκεντρικές παρά την ταχεία ψηφιοποίηση.

Ο ανθρωποκεντρισμός, η εξατομίκευση και το η βαθιά κατανόηση του πελάτη και της εμπειρία που αυτός επιθυμεί είναι πολύ σημαντικά για το μέλλον της Τοyota, συμπλήρωσε.

«Διαρκώς λαμβάνουμε ανατροφοδότηση σχετικά με την εμπειρία τους και η φωνή τους εισακούεται, ώστε η εταιρεία να εξελίσσεται», ανέφερε ακολούθως.

Τα παραδοσιακά media παραμένουν ισχυρά, ήταν η άποψη που εξέφρασε μετά από σχετική ερώτηση, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία της συλλογής δεδομένων.

Ο κ. Ζίττης μίλησε για την οικονομική κρίση στην Κύπρο και το CSR τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο.

Αναφέρθηκε σε προγράμματα της ECOMMBX στο πλαίσιο εφαρμογής των κριτήριων ESG και στην στήριξη του ιατρικού τομέα, όπως και της καλαθόσφαιρας και άλλων αθλημάτων όπως συμμετέχουν νέοι και νέες.

«Κάντε υπομονή μέχρι να δείτε τα αποτελέσματα και πάντα να πραγματοποιείτε έρευνα πριν δαπανήσετε το budget σας», ήταν δύο βασικές συμβουλές προς τις εταιρείες και τους marketeers toυ κυπριακού επιχειρείν.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Πέτρος Πέτρου, CEO του Alpha Κύπρου.

Δειτε Επισης

Ηγεσία με πυξίδα την ακεραιότητα και τη στρατηγική
Cyta: Μέτρα στήριξης για κατοίκους και επιχειρήσεις στις πληγείσες κοινότητες από την πυρκαγιά
Πρόσκληση προς έφηβες στην Κύπρο-Πάρε μέρος δωρεάν στο FEM Online Program και ανακάλυψε τη δύναμή σου ως ηγέτιδα
Τρ. Κύπρου: Άμεση κινητοποίηση και ουσιαστική συνδρομή στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς-Το SupportCY κοντά στις πληγείσες περιοχές
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Κουπόνια συνολικής αξίας €1000 για ψώνια σε κάθε οικογένεια που έχασε τη μόνιμη κατοικία της
Στο πλευρό των πληγέντων το My Mall Limassol-Αρχίζει τη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης
Υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές σε κλάδους σχετικούς με τους υδρογονάνθρακες από το υπουργείο Ενέργειας
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα
Στάχτη περίπου 15.000 δεκάρια οινοποιήσιμων καλλιεργειών...Στήνεται μηχανισμός και αρχίζει άμεσα η καταγραφή ζημιών